Mistä löytää naisia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Millanen akka on hyvä, joku sellanen etevä ainakin että ei rupee riehuun ja syytteleen. vaikka mitään ei ole tehnyt.

Eli joku empaattinen ja etevä.

Kaikenlaisia kalkkunoita varmasti on, eli tarkat taustatiedot olisi hyvä. Onko mitään toimistoa, mistä voi tilata akkojen taustatietoja. Mieluiten psykologintestit ja muut toiminnat.

Supoa en nyt tarkoita.

Kommentit (14)

eukko
Seuraa 
Viestejä102
Liittynyt12.11.2007
Cubemon
Kaikissa naisissa on jotain vikaa;

joko ne on semmosia, ettei niitä huoli kukaan tai sitten ne on jo varattuja.

Onneksi ukoissa ei moisia vikoja ole havaittu!

Vierailija

No kadultahan niitä saa tohon sun raameihin sopivia jolla ei oo mielipiteitä ja antaa aina 'myöten'. Kokolailla rahaa vaan tarvii toinais harrastus, mutta jos et oikeeta naista saa tai haluu ni eipä tarvii vissiin tota hommaa pitkään puntaroida.

Vierailija
tiäremiäs
Millanen akka on hyvä, Mieluiten psykologintestit ja muut toiminnat.

Joku hyväperseinen, minkä kanssa kehtaa liikkua yleisillä paikoilla, eli mitään liian rumaa ei kannata ottaa.
Kannattaa vaatia et se käy ensin mielenterveystutkimuksessa, älykkyystestissä ja sukupuolitautitesteissä, lähes kaikilla naisilla on kuulemma jotain sp-tauteja.

Vierailija
tiäremiäs
Millanen akka on hyvä, joku sellanen etevä ainakin että ei rupee riehuun ja syytteleen. vaikka mitään ei ole tehnyt.

Eli joku empaattinen ja etevä.

Kaikenlaisia kalkkunoita varmasti on, eli tarkat taustatiedot olisi hyvä. Onko mitään toimistoa, mistä voi tilata akkojen taustatietoja. Mieluiten psykologintestit ja muut toiminnat.

Supoa en nyt tarkoita.

Kun rupesin tätä ongelmaasi oikein vakavissani miettimään, niin yllättäen tajusin, millaista naista etsit eli millainen nainen on sinulle sopiva: hänen tulee olla jo vähän kypsempi ja vähintäänkin älykäs ja kaunis:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lenita_Airisto

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Monilla saiteilla mainostettava E-kontakti on mielenkiintoinen. Ei siksi että sieltä löytyisi potentiaalisia kumppaneita, vaan ihan huumorimielessä. Mainoksissa on kauniita miehiä ja naisia, mutta tutustuminen profiileihin paljastaa lähinnä linnakundin ja juopon näköisiä miehiä, naiset samaa tasoa. No, se oma arvioni, tarkasta itse. Niille pitää kyllä antaa sähköpostiosoite, joten spämmiä tulee perässä. Itse annoin pelkästään roskapostia varten rekisteröimäni osoitteen.

Mulgeron

Vierailija

Jos ei nyt ihan jämähdetä traditionaalisiin systeemeihin eli sinkkupalstoihin, niin ehdotan kaupallisille televisioyhtiöille - joku niitten toimittajista lukee takuuvarmasti tätäkin palstaa... hei, tää on hyvä idea - että tehkää TV-sarja realitynä

TIÄREMIÄHELLE MORSIAN!!!

Täällon heti yks katsoja.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mäkin kyllä kattosin "Tiäremiehelle morsianta." Varmaan kaikki rekisteröityneet käyttäjät kattos ja muutamat vierailijatkin.

Hämmentää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
Mäkin kyllä kattosin "Tiäremiehelle morsianta." Varmaan kaikki rekisteröityneet käyttäjät kattos ja muutamat vierailijatkin.

Ei taida olla eka kerta kun valittaa puutetta. Oisko kyynärpäät kipeytyneet.

Tuon jatkuvan mankumisen lopettamiseksi, olisko ajateltavissa, että uhrautuisit. Ihan vain porukan säästämiseksi. Hoitaisin homman itse, mutta, kun minusta ei saa hyvänäköistä naista millään. Leikkauskaan ei auta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
syytinki
Tuon jatkuvan mankumisen lopettamiseksi, olisko ajateltavissa, että uhrautuisit. Ihan vain porukan säästämiseksi. Hoitaisin homman itse, mutta, kun minusta ei saa hyvänäköistä naista millään. Leikkauskaan ei auta.

Kiitos ennakko-olettamasta mutta ei minustakaan

Sitä paitsi mä luulen että en ole Tieriksen makuun ja hää on mulle liian baby... Tuntisin itseni kehdon ryöstäjäksi... Vaikka ei meillä taida olla ikäeroa kuin max. 5 vee, mutta mulle se on tarpeeksi.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat