Ulkomaalaisten miesten houkutus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yleisesti tunnettu ilmiö, johon olen itsekin monesti törmännyt, on ulkomaalaisten miesten ihainnointi. Perjantaina seurasin vierestä kun terassille istahti britti. Viereisten pöytien naisten huomattua hänen puhuvan englantia, rupesi välitön temppushow, jossa jokainen nainen teki parhaansa saadakseen miehen kiinnostumaan itsestään.

Mutta mistä kyseinen ilmiö johtuu? Onko se evolutionääristä - naiset haluavat geenien sekoittuvan? Jos näin on, miksi vastaavaa ei ilmene miehillä? Tähän väliin on heti hyvä korjata, että thaimaan-reissut eivät ole verrattava vastine. Tuossa esimerkkitapauksessakin mies oli rumempi kuin suurin osa paikalla olevista suomalaisista. Jos samanlainen pyöreä thai-emäntä olisi eksynyt baariin, ei hän varmasti olisi herättänyt miehissä minkäänlaista kiinnostusta.

Rajataan siis tämä vielä erikseen Suomeen tuleviin ulkomaalaisiin, eikä suomalaisten ulkomaanmatkoihin.

Sivut

Kommentit (378)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Huomenta.

-Suomessa ainakin naiset tietää että tällainen suomeen kohdistuva seksiturismi satuttaa miehiä. Se mikä satuttaa miehiä niin on eduksi valtapelissä.

-Toiseksi vedetään ismejä jossa väitetään että suomalaisen miehen kanssa tehdyt lapset ovat rumia, sairaita, sisäsiittoisia idiootteja. Koitetaan saada aikaiseksi oman kansan geenimurha tässä muutaman sukupolven kuluttua. Nähdään että maailma olisi parempi ilman suomalaisia miehiä.

-Naiset tykkää kriminalisoida suomalaisia miehiä. Esim ulkomaalaisten raiskauksia käsittelevät keskustelut kääntyvät lopulta siihen että suomalaista miestä aletaan haukkumaan.

-Eksoottisen seksikumppanin hankkimisella voidaan kehuskella ystävättärille.

-Voi olla että jos nainen on tarpeeksi huora se ei enää kelpaa suomalaiselle miehelle.

-Naiset viehättyvät vaarallisista suhteista esimerkiksi pahojen miesten kanssa. Kulttuurierot voivat olla myös jänniä.

-Naiset on opetettu että suomalaista miestä saa alistaa ja satuttaa eikä siinä nähdä mitään pahaa.

-Miesten asema tasa-arvoisimmassa maassa on sen verran heikko että harvoin on enää samallaista varallisuutta tai asemaa kuin naisilla. Maissa missä miehillä menee paremmin ja se viehättää naisia.

-Monikulturismia ajetaan ismeillä.

-Tummaihoisilla on isompi kikkeli. Aasialaisilla pienempi. Siksi suomalaiset naiset eivät tykkää aasialaisista miehistä mutta tummaihoisilla on kierrossa samaan aikaan useampikin nainen. Tästä syystä halutaan tänne lisää maahanmuuttajia painottuen afrikasta.

Vierailija
Barbaari
Huomenta.
-Naiset viehättyvät vaarallisista suhteista esimerkiksi pahojen miesten kanssa. Kulttuurierot voivat olla myös jänniä.

Pitkä lista, mutta tämä taitaa ainoa tieteelliset kriteerit täyttävä. Mies koetaan jännittävänä, alphana. Ja sehän vetoaa naisiin. En silti jaksa uskoa, että tuo olisi ainoa tai tärkein syy.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs
Sama jutut kun ne näkee, mut mutta en ole kiinnostunut koska vasta yli 30 vuotiaana rupeen naisia ettimään.

tiäremiäs (eilen): "Mistä löytää naisia?"
Teoria kannattaakin hallita ennen käytännön puuhiin ryhtymistä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Barbaari

-Tummaihoisilla on isompi kikkeli. Tästä syystä halutaan tänne lisää maahanmuuttajia painottuen afrikasta.

Näin. Sen myötä myös itsetunto on kunnossa ja elämän asenne positiivinen eikä kyyninen. Puhdasta evoluution kehityskulkua kyseessä myös.

Vierailija

Olipas Barbaarin lista korutonta luettavaa . Syöksyvätköhän palstan leidit kohta oikaisemaan Barbaarin vääriä mielipiteitä.

Kasahai kirjoitti:

Mutta mistä kyseinen ilmiö johtuu?

Tietynlaiset mielikuvat ja näihin oleellisesti liittyvät tuntemukset lienee keskeisimmät tekijät - poislukematta tietenkään osaa noista Barbaarinkin ounailemista tekijöistä. Ulkomaalaiset miehet voivat olla myös "helppoja". Tarkoittaen, että nainen etsii petikumppania ja seikkailua, joka ei jää vaivaamaan lähisuhteisiin "käytön jälkeen", vaan poistuu maasta ja elämästä kummittelemasta.

Eskapaadi toimii ehkäpä sitten rutinoituneessa ja pakonomaisessa avioliittoyhdynnässä piristävänä seksuaalifantasiana ja ehkäpä se pienimunainen™, sorrettu, haukuttu ja parjattu suomalaismies lopultakin korjaa potin päästessä yli nelikymppisenä onnensa kukkuloilla jyystämään parhaat päivänsä eksoottisten uroiden kanssa viettänyttä lorttoa, joka jo itsekin tietää, että tähän hikiseen sikaan ja surkimukseen miesten joukossa, on nykyisillä rahkeilla tyytyminen.

EDIT1: Ehkäpä sosiaalisen vaihdon teoria kykenisi Kasahain tulkitseman "ilmiön" selittämiseen?

Vierailija
Kasahai
Mutta mistä kyseinen ilmiö johtuu? Onko se evolutionääristä - naiset haluavat geenien sekoittuvan? Jos näin on, miksi vastaavaa ei ilmene miehillä?

Miten niin ei ilmene?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26832
Liittynyt16.3.2005

Yleensä seksisuhteisiin liittyy hyvin monimuotoisia sosiaalisia valtapelejä. Seksisuhteilla haetaan tyydytyksen lisäksi myös statusta omassa kaveripiirissä, manipuloidaan muita tekemään jotain omaksi hyväksi ja niin edelleen. Omassa sosiaaliryhmässä tuollaisilta asetelmilta on vaikea välttyä, mutta ulkomaalaisen tai muuten hyvin erilaisen ihmisen kanssa niitä voi minimoida ja pitää homman pelkkänä seksinä.

Naisilla nuo "sivuvaikutukset" ovat vielä tärkeämpiä kuin miehillä, koska naiset, toisin kuin yleensä miehet, voivat kärsiä emotionaalisesti ja sosiaalisesti "huonosta panosta". Miehille niillä on isompi merkitys vasta vakisuhteessa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tällä viikolla oon antanut pakit suomalaiselle, norjalaisella ja afrikkalaiselle. Niin että ei se kansallisuutta/etnistä taustaa kato. Kaikkien kanssa on ollut mukava porista.

Huomaan itse viehättäväni ulkomaalaisia miehiä. Ehkä lähinnä siksi, että en ole kännissä ääliö nainen, joka tyrkyttää itseään. Osansa saattaa olla myös sujuvalla englannilla.

Barbaarin idioottimaisuuksiin en jaksa edes puuttua. Kaikki normaalijärellä varustetut ihmiset tietävät, kuinka vääristynyt tyypin ajatusmaailma näiltä osin on. Ei jaksa ruokkia trollia.

Hämmentää.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Vatkain
Barbaarin idioottimaisuuksiin en jaksa edes puuttua. Kaikki normaalijärellä varustetut ihmiset tietävät, kuinka vääristynyt tyypin ajatusmaailma näiltä osin on. Ei jaksa ruokkia trollia.

Joo kyseessähän oli provo. Myönnän että osa kirjoituksistani oli törkeän suoraan ja putkiaivoisesti kirjoitettu. Mutta se on mun kirjoittamistyyli toisinaan, siksihän olen "barbaari".

Tällaisiin asioihin olen törmännyt naisissa vaikka käsittelinkin yksioikoisen putkimaisesti. Jätin kuitenkin pois sellaisia kuin että tiedän esimerkiksi naisen joka kieltäytyy seurustelemasta suomalaisten kanssa siksi että oppii vieraita kieliä. Tarkemmin sanottuna somalia niin en nyt sentään niin idiootti ole että menisi läpi.

Oon käyny jossain helsinkiläisissä klubeissa kaverin matkassa joskus ja sielläkin naiset lähtee heti ulkomaalaisten matkaan. Sellaset paikat lähinnä saa voimaan pahoin. Sitä on todella kamalaa seurata.

Tiedän että mulla on kamalia traumoja naisista. Tällä hetkellä sattuu aika pahasti. Koen tämän ismeinä jotka juuri kohdistuu itseäni vastaan.

Kun maailmaa katselee niin ei voi tulla toiseen päätökseen kuin siihen että munlaisten miesten aika on ohitse.

Vierailija
Barbaari
Oon käyny jossain helsinkiläisissä klubeissa kaverin matkassa joskus ja sielläkin naiset lähtee heti ulkomaalaisten matkaan. Sellaset paikat lähinnä saa voimaan pahoin. Sitä on todella kamalaa seurata.

Tiedän että mulla on kamalia traumoja naisista. Tällä hetkellä sattuu aika pahasti. Koen tämän ismeinä jotka juuri kohdistuu itseäni vastaan.

Kun maailmaa katselee niin ei voi tulla toiseen päätökseen kuin siihen että munlaisten miesten aika on ohitse.

Minusta sinulla on jotenkin mystifioiva asenne suomalaiseen naiseen. Ihmeellisten lasien läpi katsot. Onhan ne naiset tietysti vähän... ööh, erilaisia, mutta ilkeitä tai pahoja eivät varmasti sen enempää kuin suomalaiset miehetkään.

Vierailija
Kasahai
Yleisesti tunnettu ilmiö, johon olen itsekin monesti törmännyt, on ulkomaalaisten miesten ihainnointi. Perjantaina seurasin vierestä kun terassille istahti britti. Viereisten pöytien naisten huomattua hänen puhuvan englantia, rupesi välitön temppushow, jossa jokainen nainen teki parhaansa saadakseen miehen kiinnostumaan itsestään.

Mutta mistä kyseinen ilmiö johtuu? Onko se evolutionääristä - naiset haluavat geenien sekoittuvan? Jos näin on, miksi vastaavaa ei ilmene miehillä? Tähän väliin on heti hyvä korjata, että thaimaan-reissut eivät ole verrattava vastine. Tuossa esimerkkitapauksessakin mies oli rumempi kuin suurin osa paikalla olevista suomalaisista. Jos samanlainen pyöreä thai-emäntä olisi eksynyt baariin, ei hän varmasti olisi herättänyt miehissä minkäänlaista kiinnostusta.

Rajataan siis tämä vielä erikseen Suomeen tuleviin ulkomaalaisiin, eikä suomalaisten ulkomaanmatkoihin.

Eikös se ole juuri tälle foorumille kirjoittavien miespuolisten nörttien märkä uni että naiset kiinnostuvat nimenomaan alfauroksista? Siitähän tällä palstalla jaksetaan lätistä ja täristä ja hölistä vaikka maailmantappiin asti mikä kaikki tekee miehestä alfan, ja tottakai ns. eksoottisuus eli vieraus on yksi näistä tekijöistä. Varmaan rumempikin ulkomaalainen mies saa heti Suomesta naista (ei tosin saanut allekirjoittanutta naista, mutta mitäs me minusta kun olen pelkkä aivovammainen poikkeus).

Täällä on tehty niin moneen kertaan selväksi että naisen kuuluu tykätä voittajamiehistä ja Suomi ei ole ikinä voittanut yhtään mitään eikä ketään (ainakaan minun muistaakseni). Ihme ettei kansaamme ole raiskailtu mennen tullen, johtuu varmaan näistä raukoista rajoista.

No, se vittuilevammasta linjasta. Oikeasti olin järkyttynyt (taas kerran) kun oma mieheni innostui vaahtoamaan saunareissulla siitä kuinka suomenkieli on paska kieli ja sitä ei pitäisi olla olemassakaan eikä opettaa kellekään. Kyseessä on kuitenkin asia joka on olennainen osa omaa identiteettiäni. Kovin vaikeaa olisi kuvitellakaan että deittaisin ulkomaalaista miestä joka ei joko osaisi suomea lainkaan tai sönköttäisi sitä korviani riipivällä tavalla.

Mutta jotain logiikkaa kuitenkin. Ette te tänne kirjoittelevat voi samaan hönkään fanittaa kiihkotilassa voittajamiehiä samalla kun väännätte itkua siitä kuinka taas kerran jäitte itse ilman. Antakaa niille muualta tunkeville äijille, pidemmille, komeammille, rikkaammille jne. KOVA VASTUS ja lopettakaa se itkuvirsien vääntäminen! Jos kerta naisetkin pystyvät muuntautumaan kuin kameleontit aina sen mukaan kuin on tarvis että saavat munaa, niin helvetti soikoon ei se voi olla niin vaikeaa miehillekin edes vähän vaivautua naista saadakseen, vai onko hauskempi itkeä nettiin?

Totta puhuakseni oman mieheni ei ole tarvinnut vaivautua mahdottomuuksiin asti ja juuri tämän vuoksi uskon ettei jokainen suomalainen nainen jaksa juosta kaikenmaailman ulkomaanpellejen perässä ja vaatia että mies on puolijumala ennenkuin kelpaa!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Itse olen ollut parisuhteessa muutaman suomalaisen ja yhden ulkomaalaisen kanssa. Että kyllä vielä toistaiseksi on prosentit suomimiehen puolella.

Hämmentää.

Vierailija

Jos väite "naiset pitävät ulkomaalaisista miehistä" pitää paikkansa, niin eikö suomimiehen kannata sitten hakeutua ulkomaille olemaan se The Mystinen Pohjoisen Viikinki. Aiheeseen liittyvänä anekdoottina tulee mieleeni vaihto-oppilasaikaansa Etelä-Koreassa viettänyt kaverini, joka oli varsin suosittu paikallisten naaraiden keskuudessa - eikä toki ollut ainoa saman kokenut pohjoismaalainen.

Qadesha kirjoitti:

Täällä on tehty niin moneen kertaan selväksi että naisen kuuluu tykätä voittajamiehistä...

Omasta mielestäni olen kyllä voittajatyyppi ja alfauros. En silti ole erityisen suosittu naisten keskuudessa, mutta sehän johtuu vain siitä, että olen kohtaanto-ongelmainen, kusipäinen sovinisti.

Vatkain kirjoitti:

Barbaarin idioottimaisuuksiin en jaksa edes puuttua.

Sinun pitäisi Barbaarin viestejä lukiessasi tarkastella kirjoitettua enemmän empaattisesti, rivien välistä lukien, ja vähemmän "heimokuntaisesti" henkilökohtaiseksi loukkaukseksi tulkiten.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Sakarias
En silti ole erityisen suosittu naisten keskuudessa,

Sulla on kasvu kesken ja höpötät välillä idioottimaisuuksia. Ei naiset siitä tykkää. Kyllä ne sustakin alkaa tykkäämään kuhan miehistyt ja siistit suusi.

Sakarias
Vatkain kirjoitti:
Barbaarin idioottimaisuuksiin en jaksa edes puuttua.

Sinun pitäisi Barbaarin viestejä lukiessasi tarkastella kirjoitettua enemmän empaattisesti, rivien välistä lukien, ja vähemmän "heimokuntaisesti" henkilökohtaiseksi loukkaukseksi tulkiten.

Emmä jaksa niitä henkilökohtaisesti enää ottaakaan. Siksi en vissiin jaksa noihin enää takertuakkaan. Jos ottasin, niin sitten olisin alakanut käläkättään.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat