Naisen kannattaa juoda olutta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (6)

Viinankylväjä
Seuraa 
Viestejä476
Liittynyt15.1.2009

Rupespa kaljaa tekemään mieli. Viikonloppukin lähestyy uhkaavasti. Harkitsen syytettä kiihoittamisesta alkoholin juontiin.

Alkoholi on jännä juttu. Ei sitä ajattele, että on riippuvainen ainakin psykologisesti siitäkin myrkystä. Välillä oon kuukaudenkin kuppia ottamatta, ja sitten yhtä-äkkiä tekee mieli tintata ihan kunnolla. Nollata tilanne.

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009

"Alkoholi on jännä juttu. Ei sitä ajattele, että on riippuvainen ainakin psykologisesti siitäkin myrkystä. Välillä oon kuukaudenkin kuppia ottamatta, ja sitten yhtä-äkkiä tekee mieli tintata ihan kunnolla. Nollata tilanne."
-kummista asioista sitä ihminen saakin itseään syyllistettyä ja nimittelee itseään "riippuvaiseksi".
Joulun viettäjätkin(minä myös) ovat sitten riippuvaisia,kerta vuoteen sitä tulee halu laittaa kämppä punaiseksi ja potkaa pöytään.
Ei alkoholi(tai tupakkakaan) ole mitään riippuvuuksia.Niitä halutaan,niistä nautitaan ja niistä pidetään.Oikea riippuvuus onkin sitten ihan eria asia,jos tuoppi/rööki vie miestä eikä toisinpäin.

En minä nyt halua hyökätä yhteen lauseesen takertumalla,mutta minua koko riippuvuus keskustelu(pyörii se sitten minkä tahansa "paheksutun" ympärillä) ällöttää.
Eikö ihminen rehellisesti saisi vain pitää....kaljjasta,humalasta,röökistä....

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Niin eräs 87 vuotias brittiveteraani, jonka vuosi sitten tapasin, oli ottanut joskus 18 vuotiaana tavakseen juoda joka ilta yksi olut...joskus meni kuulemma enemmänkin. Yksikseen oli Suomessa autolla tekemässä juttua lehteen ja sivussa matkustelemassa.

Hyvät luut eikä mitään vikaa miehessä

Everything you know, is about to change.

Uusimmat

Suosituimmat