Oletko koskaan ajatellut ketään muuta kuin itseäsi?

Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Oletko? Jos mielestäsi olet, niin kerro missä tilanteessa ja miten se näkyi.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

joka päivä..

"menis toiki smuku muualle pummaa..."
"kyllähän on ruma nainen"
"olis nyt vittu hijaa toi..."
"URPOOO!"
"on se vaan kumma että mitä isompi auto...
sen huonompi kuski..."
"nyt sisään.. ja äkkiä ulos ...
sitten timantit tallinaan.. ja koko rahalla piriä... "

"ei ne mun perässä tuu..."
"ei tuu"
"tulee.. sittenki.. vittu"
"voi vittu,.. vittu.. vittu... vittu..."
"täähän piti olla varma juttu...vittu!"
"kyllä ehtii ennen junaan.. ehtii ehtii.. .. "
*sumua*

"no mikäs vitun läski tossa on..."
"mikä vittu toi on mulle mitään tuomioita jakaa..."
"minne alas...hä..vittu"
"kato pera... lasse.. hanski... ja jartsa"
"täällähän koko porukka..."

Vierailija

Navetassa joo on muut.. ajattelen välillä, etenkin kun juon maitoa. Kiitos Muu! Kiitos Hylamuu!

Kippis Moukale!

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Pelastin kerran kaverini, joka oli saamassa syyttä turpiinsa känniääliöltä (joita tokin mekin silloin olimme, muttemme väkivaltaisia). Oikea suora, pari koukkua ja loistava jalkakamppi pelasti tilanteen. Nuoruudensyntejä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Tänään ja se näkyi myös käytännössä.

Lapsia oli menossa suojatien yli ja tulin juuri samalla siihen autolla. Hiljensin ja itse asiassa pysähdyin kokonaan.

Edellisenä iltana vähän jo hämärässä hiljensin auton kävelyvauhtiin kun annoin siilin möngertää rauhassa tien yli.

Vierailija

Mä ajattelen muita niin paljon, itseäni myös etten ajele autoilla enkä ees diggaa niitä kun niillä pääsee liian lujaa ja voi vahingossa tappaa vaikka keitä. Hirwiwittäwiä autoja, uih!

Välillä ajattelen muita niin paljon että "unohdan" ajatella itteeni ja se on hiinä ja hiinä etten o sairastunut marttyyriyteen.
Muitten ajatteleminenkin on lähes taidetta ja joskus kylläkin myös muitten pakeneminen..
Aika hankala aihe!
Mikään ei o niin hanalaa kuin yrittää olla sosiaalinen.
Ilmankos ei sosialismi onnistu!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mun mielestä sivistynyt käytös on toisen huomioon ottamista koko ajan. Pikku asioita. Niinku että jos juodaan äetin kanssa kahvia niin mä nousen kaatamaan seuraavan kupin tai jos on vaan yksi vapaa penkki niin antaa kaverin istua ja itse seisoo. Tai antaa mummojen mennä eka ovesta ja avaa niille sen. Tai että ei keskeytä toisen puhetta. Jne.

Hämmentää.

Vierailija

kumpi voittaa....
hyvä ajatukset - pahat ajatukset... ?

kuinka moni ajatteli otsikosta
kuinka hyvä ihminen itse on..

ja miten sen toisi esille...
mahdollisimman vähäeleisesti...
mutta kuitenkin niin selvästi että
kaikki varmaan tajuaa...

nauroin muijani kanssa ajatelmaa...
"oletko koskaan ajatellut muita..."
nähdään ajattelu automaattisesti hyvän ajatteluna...
vaikka negatiivista tulee mietittyy ihan vitusti..

"Klo 10:20 ruokin afrikan nälkäset lapset...
Klo 12:30 tallinnan kulkukoirat täytyy hakee kotiin...
13:15 pitää hieroo vaimon kipeetä selkää...
joo.. .olen ajatellut muita..
miten se näkyy miten ? no vittu hivenen kiire.."

Vierailija
Moukale
Oletko? Jos mielestäsi olet, niin kerro missä tilanteessa ja miten se näkyi.

Ainahan sitä tulee sellaiseen silloin tällöin syyllistyttyä. Eniten kumppanin kanssa; esmes koska tiedän että hän pitää siitä että asiat joutuvat juohevasti ja sukkelaan, teen aina mahdollisimman tarkat ja yksityiskohtaiset suunnitelmat ja ehdottelen asioita ja toimintatapoja joissa on eniten tolkkua ja jotka on miellyttävintä suorittaa. Joskus kyllä tuntuu että kaikki hänen huomioimisensa menee vähän hukkaan kun hän ei tajua että toisinkin voisi olla, eli voisin olla helevetin hankala ämmä joka jokaisessa mahdollisessa välissä iskee kapuloita rattaiden väliin... Joskus joutuu siis vähän huomauttamaan että koska nyt tein niin ja noin, niin oikeudenmukaista olisi että jne.

Yritän ajatella äitiäni sen verran etten ihan mitä tahansa hölmöä siihen suuntaan lörpöttelisi. Hän kun tuppaa ottamaan murhetta monesta asiasta. Vuosien varrella on vähän turhan paljon tullut avoimesti hölötettyä mitä sattuu ja harmittaa jälkikäteen. (Ei nyt mitään sellaista että syyttäisin häntä jostakin, vaan jotain omia juttujani joita ei välttämättä tarvitsisi kaikkien tietääkään.)

Noin ylipäätään kaikkien ihmisten kanssa kannattaa ajatella miltä itsestä tuntuisi jos toinen tekisi tietyllä tapaa. Ei se niin vaikeaa ole jättää kuttumaisuudet tekemättä, saman energianhan se vaatii että tekee hyvin kuin että tekee pahoin. Tai voi olla vaikka kokonaan tekemättä jos se on paras vaihtoehto. Mietiskelin tässä juuri että en ymmärrä sellaisia ihmisiä (=miehiä, yleensä) jotka tulevat nettiin julistamaan että TÄÄLLÄ SAA OLLA MITEN OIKEASTI HUVITTAA OLLA ja seuraavaksi seuraa litania ilkeyksiä ja v-tuilua. En tajua miten joku ihminen voisi "oikeasti" olla aina ja kaikkialla ilkeä tai haluta olla sellainen. Normaalia ihmistä tuskin voisi vähempää kiinnostaa päästä jatkuvasti tölvimään ja nälvimään sen minkä ehtii?

Mutta kyllähän se tietysti netissä korostuu se itserakkaus itsekullakin. Itseänihän minäkin viihdytän aina kun nettiin astun. Mutta pitäisi miettiä kuitenkin että täällä on ihan oikeita ihmisiä langan toisessa päässä; mistä sitä tietää mikä möläytys on se kuuluisa viimeinen pisara niin että joku tuikituntematon sekoaa lopullisesti?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Qadesha
Noin ylipäätään kaikkien ihmisten kanssa kannattaa ajatella miltä itsestä tuntuisi jos toinen tekisi tietyllä tapaa.

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille." Matt. 7:12

Hämmentää.

Vierailija

Kyllä, koko ajan, keskusteluissa kuin ihan vaikka tällasessa foorumissa. Ei oo mitään syytä ilkeillä kellekkään tieten tahtoen.

Vierailija
Vatkain

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille." Matt. 7:12

hyi.. en rupee nuolee kikkulia..

Vierailija

Olen. Joudun tietenkin huomioimaan työtoverini LKK:ssa, ja oman pienen laumani viikonloppuisin.

Muita tahoja tilanteiden mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat