Televisioärsytyksiä

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Liian monta kertaa huomaan kirjoittavani vihan vallassa siitä mitä olen juuri nähnyt television ruudulla.

Nyt kun ostin ison sellaisen, asia on menossa kontrollista.

Eli kaivan jatkossa tämän ketjun palstan tuonelasta ja raskautan sydäntäni tähän.

No. Tällä kertaa kohtauksen laukaisi Levengood. Sen keskusteluhelvetin mainos.

Ihme höpöttäjä. Ihme höpöttäjä. En pysty kuuntelemaan sen letaaleja ohjelmapuffeja kymmentä makaaberiä sekunttia kohtaamatta ikuisuutta todennäköisessä homokoomassa.

Toisaalta. Olen vain hetero kaksinhuoltaja Keski-Uudeltamaalta, joka ajattelee, että tyhmyys ei ole sidoksissa seksuaaliseen suuntautumiseen.

Evvvk.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (81)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Niin siis tarkoitus ei ollut ottaa kantaa siihen mihin kukin kyrpänsä työntää, joilla sellainen on, vaan siihen mitä niiltä tulee suusta.

Siitä voi paremmin päätellä mitä niillä on päässä.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

E.

V.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
EI TILKOO
No sit mulle on v.
E.T.

Pakko tarkentaa. Siis sekö että olen Tampereesta, vai se etten, tekee Levengoodin puffeista älyttömämpiä, vai älykkäämpiä?

Voi tähän muitakin ärsytyksiä paljastaa. Tämä oli nyt vain yksi esimerkki siitä mistä minä saan virtaa valoisaan olemukseeni.

V.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ymmärrän.

Itsetuntemus, tutkimattomista korpimaista viimeisin, itsetuntemus on sitä että tietää mikä paikka tämä on, ja että onko itse siellä.

Tamperster on oiva paikka sille.

V.

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006
Vatkain
Mua ärsyttää Serranon perhe ja Saunalahen mainokset. Mm.

Aargh! Osui ja upposi. Ja kyllä se Levengoodkin ärsyttää, lässyttäjä prkl.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Toope
Vatkain
Mua ärsyttää Serranon perhe ja Saunalahen mainokset. Mm.

Aargh! Osui ja upposi. Ja kyllä se Levengoodkin ärsyttää, lässyttäjä prkl.

Mä oon onnistunut väistelemmään Levengoodin kun tiedän että se ärsyttäisi kumminkin Hyvän kirjan tyyppi on kuiten kirjottanut niistä "lasten suusta" -jutuista.

Sitte ärsyttää kanssa Salatut Elämät ja Kankeet ja Pohkeet (kuten oli A.A:ssa.)

Hämmentää.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Käärme
Saako avautua myös radioärsytyksistä?, vaikka ei lupamaksua radioärsytyksistä joudukkaan maksamaan?

Radioärsytykset on tosi rauhoittavia. Pahimpia sellaisia on kun kuuntelin kerran aamulla jotain radiokanavaa autossa. Siellä oli kaksi juontajaa, jotka puhui jotain toisilleen. Sitten sai soittaa ja arvata mitä sillä toisella oli taskussa.

Ajoin kolarin, ylinopeutta, jäin kiinni liikennöimisestä vitutuksen alaisena, ryöstin pankin, kaappasin rahtilaivan ja huijasin pyramidia.

Sellanen ärsyttää.

V.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Vatkain
Vaari
Radioärsytykset

Ai niinku radio Nova, Kiss ja NRJ?

http://www.youtube.com/watch?v=pwuCJznewFw

http://www.youtube.com/watch?v=Mu9xx5Ri278

http://www.youtube.com/watch?v=Sj7UBgVVew8

Perus-radiomusiikki on pahin radioärsytys mitä on olemassa. Nuo biisit ovat soineet joka päivä radiosta niiden julkaisusta lähtien. On kai niitä paljon muutakin.

Tietsikassa ei oo kajareita niin en ole varma biisien oikeellisuudesta. Onneksi. Sain päänsäryn kuitenkin siitä huolimatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat