Sivut

Kommentit (27)

En puhunut MINUN kivustani. Puhuin vain kivusta. Ihmisellä yleensä. Jossain vaiheessa elämää, kun sairaus iskee armotta. Silloin kin tajunta laajenee. Unohdettuihin muistoihin. Alitajuntaan.

must4k44pu
En puhunut MINUN kivustani. Puhuin vain kivusta. Ihmisellä yleensä. Jossain vaiheessa elämää, kun sairaus iskee armotta. Silloin kin tajunta laajenee. Unohdettuihin muistoihin. Alitajuntaan.

Aina voi voittaa, kunhan on joku muu kuin minä.

Joo, kaikki uusi ja erilainen on laajentumista, ellei se oo supistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pienisieni kirjoitti about; tajunta laajenee/pienenee pelon tahdissa. Hyvin sanottu!

Näyttää siltä että muutamat ovat kokeneet valaistumishetkiäkin, Hyvä. Oireitakin tietty esiintyy kun 'vastaanottimemme' maa-asitiamme yrittää sopeutua muutokseen.

Olemmehan olleetkin varsin 'paksussa kuoressa' jo melkoisen ajan.
Onkin aika elää omassa ytimessä ilman monimutkaisen todellisuuden häiriötekijöitä ja vyyhtejä. Niitäkin monilla on.
Olen lukenut, että mitä vähemmän tarvitsee ulkopuolisesta todellisuudesta, sitä enemmän sisäistä vapautta on.

Moni käy läpi prosessia elämään korkeampaa ilmaisumuotoa itsessä. Tähän liittyy myös trasformaatio-oireita, erityisesti kolmannessa silmässä ja aivokapasiteetissa. Meitä taidetaan ohjelmoida nyt uudelleen niin, päästään jossain välissä tulevaisuudessa, ken milloinkin, tietoisesti käsiksi suurempaan osaan aivoistamme. Lisäksi oikean ja vasemman aivopuoliskon välisen aivokurkiaisen toiminta lisääntyy.

Kun kolmas maailma tuli tiensä päähän aivomme jakautuivat kahteen puoliskoon. Oikea aivopuolisko, kehon vasen puoli, on kehon feminiininen, luova, yhtenäinen ja tiedostamaton mekanismi. Toisaalta vasen aivopuolisko, kehon oikea puoli, on kehon maskuliininen, looginen, yksityiskohtainen ja tietoinen mekanismi. Kun maapallo luiskahti matalampaan, polarisoituneempaan värähtelyyn, myös aivot polarisoituivat, mikä sai aikaan suuremman erillisyyden maskuliinisen ja feminiinisen aivopuoliskon välille. Aivokurkiainen, neutraali verkosto kahden aivopuoliskon välillä, on sallinut minimaalisen kommunikoinnin vasemman aivopuoliskon järjen ja oikean aivopuoliskon intuition välillä.

Nyt kun todellisuutemme värähtely nousee verkkaan, aivokurkiainen ohjelmoidaan uudelleen toimimaan siltana. Tämä silta yhdistää aivopolariteetit niin, että luodaan itse asiassa uudet aivot, jotka perustuvat kokonaisajatteluun. Siinä missä vanhat aivot toimivat erillisperiaatteella "joko - tai", uudet aivot toimivat yhtenäisperiaatteella "kumpikin - aina".

Itse asiassa maskuliininen ja feminiininen aivopuolisko eivät ainoastaan yhdisty, vaan kumpaakin vahvistetaan, kun neuronit kulkevat edestakaisin aivokurkiaista pitkin ajatuksennopeudella. Mies/nainen, ajatukset/tunteet, looginen/mystinen, yksilöllinen/kokonaisvaltainen toimivat nyt keskipisteestä, ydinpisteestä. Tästä havaintopisteestä katsottuna kaikki polariteetit ovat asteikon ääripäitä. Esim. miehestä ja naisesta tulee androgyynin ääripäitä, ajatuksista ja tunteista tulee tietoisuuden rajoja ja loogisesta ja mystisestä tulee havaintotavan ääripäitä.

Eipä tämän enempää tähän väliin...
Luovia nyt-hetkiä vaan kaikille

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Ronron
Se on myös jännä tunne kun hyväksyy sen tosiasian ettei millään, kertakaikkiaan millään ole oikeastaan piirun vertaa väliä.. ei ole väliä vaikka joku tulisi takaapäin viiltämään kurkkuni auki, ei väliä vaikka joutuisin kidutettavaksi, ei väliä vaikka kaikki kuolisi ympäriltäni, ei väliä vaikka itse kuolisin, ei väliä vaikka menettäisin kaiken minulle tärkeän.. ei yksinkertaisesti mitään väliä millään, kärsimys ja kipu ei merkitse loppujen lopuksi mitään koska minun elämäni ei merkitse mitään.. vaikka kuinka ahdistuisi, masentuisi tai mitä tunnetiloja ikinä kokisi, kaikki se pyyhkiytyy kadotuksiin kuollessani ja joskus kuolen.. silloin kun tämän rauhoittavan totuuden sisäistää, voi vain mennä puiston penkille tai metsään auringonpaisteeseen istuskelemaan, huolettomana ja olla vaan.. yhtä maailmankaikkeuden kanssa.. koska ei ole muuta kuin maailmankaikkeus.. olen osa sen materiaa.. eikä se tunne mitään.. se vain on olemassa.. energiaa.

Asia on täsmälleen näin. En vain ole osannut sitä selittää näin tyjentävästi kenellekään.

Ihminen on erityisesti virittynyt havaitsemaan ja tunnistamaan muutokset. Muutoksen hetket nimittäin ovat niitä elämän uhkia tai mahdollisuuksia. Kaikki sellainen, joka pysyy muuttumattomana saa meidät turtumaan. Havainto tai tuntemus, joka jatkuu muuttumatta, ei enää 'tunnu' yhtä voimakkaasti.

Tästä ilmiöstä johtuen en usko, että loputon tajunnnan laajenemisen kokemus, jatkuva ahaa-elämys, olisi mahdollista. Jatkuakseen se vaatisi ärsykkeen voimistumista eli yhä valaisevampia ymmärryksen hetkiä.

En ole myöskään ihan varma, että oikeastaan jaksaisimme olla jatkuvasti tuollaisessa virittyneessä tilassa. Luulisin, että se olisi stressi elimistölle. Myös tasainen arki ja se ihan tavallinen oleminen on tärkeää. Sekä vertailukohtana huippuhetkille että akkujen lataamisen kannalta.

Tietoisuus, tajunta ja ymmärrys - tietoisuus on kaikkia näitä asioita, koska se on energiaa liikkeessä. Henkilökohtainen tietoisuutemme joka on liikkeessä, on tiivistettynä suurempaan tietoisuuteen, ja sen voi joku tuntea supertietoisena mielenä.

Jokainen tietoisuus on kytkettynä seuraavaan supertietoisuudessa tai Jumaltietoisuudessa, vähän kuin johtojärjestelmä. Olemme kipinä alkuperäisestä tietoisuudesta ja tuo alkuperäinen tietoisuus on hyvin erilainen kuin mitä se oli 3000 vuotta tai vielä kauemmin sitten. Kokemuksien kautta tuo alkuperäinen tietoisuus on kasvanut, laajentunut ja vahvistunut. Tämä ei ole kovinkaan erilaista kuin vahvistimen laittaminen päälle stereoissa. Se saa aikaan lisää ääntä, se saa aikaan lisää energiaa. Tällaista se on Jumalallakin, Supertietoisuudella - kun kasvatamme tietoisuuttamme, me vuorastaan vahvistamme Supertietoisuutta universaalissa kosmoksessa.

Tietoisuus muuttuu ikuisesti, mielemme muuttuu ikuisesti ja tajuntamme muuttuu ikuisesti.
Missä tahansa hetkessä voidaan muuttaa näkökulmaa siitä, minkä näkee hyväksi tai huonoksi. Tästä syystä voidaan luoda, koska mitään ei ole asetettu pysyvään rakenteeseen - mikään ei ole pysyvää.

Voimme muuttaa elämää silloin kun sitä tarvitsee muuttaa - muuttamalla tietoisuutta tai uskomusta tai havaintotapaa. Uskomus on olemassa vain, kunnes se korvataan uudella uskomuksella. Kaikista menneisyyden päätöksistä, sitoumuksista ja loukkauksista voi päättää pitää niistä kiinni tietoisuudessa ja tuo tietoisuus kasvaa vieläkin suuremmaksi ja sen mukana tulee lisää kipua, lisää turhautumista ja lisää vihaa.
Siis, tietoisuus liikkeessä kasvaa siihen suuntaan, mihin lähettää sen - hyvään tai pahaan. Jos päättää velloa negatiivisuudessa, itsesäälissä, itsevihassa, itse-epäilyssä tai siinä mitä ikinä tuntee itsestään. Silloin kasvaa tuossa tietoisuudessa.
Se muuttuu ja kasvaa ikuisesti, mutta se voi kasvaa sekä negatiivisesti että positiivisesti. Mitä vahvemmaksi se kasvaa, sitä suurempi on noiden uskomusjärjestelmien energia ja mitä pidempään pidetään tuota energiaa tai ajatusta tietoisuudessa, sitä pidempään sen poistaminen kestää. Kuitenkin se voi muuttua ja muuttuu, jos sallii sen. Se ei ole kovin vaikeaa - on vain tarkasteltava sitä, miltä itsestä tuntuu ja mitä ajattelee.

Tietoisuus voi kasvaa tietty myös eläväksi, onnelliseksi, kauniiksi ja iloiseksi energiaksi.
Meillä on kytkin tietoisuuteemme, meillä on kulkuneuvo ja tie tietoisuuteemme. Me valitsemme minne ja kuinka ajamme.

Tietoisuus laajenee kun se on positiivinen ja rakastava, ja supistuu, kun se on negatiivinen ja lannistunut.
Niinhän ystävämme pienisieni tiesi kertoakin tuolla edellä...

Tietoisuus ei ole koskaan sama, se ei ole koskaan vakiintunut, vaikka olemmekin yhtä tietoisuutta...

hanion

Jokainen tietoisuus on kytkettynä seuraavaan supertietoisuudessa tai Jumaltietoisuudessa, vähän kuin johtojärjestelmä. Olemme kipinä alkuperäisestä tietoisuudesta ja tuo alkuperäinen tietoisuus on hyvin erilainen kuin mitä se oli 3000 vuotta tai vielä kauemmin sitten. Kokemuksien kautta tuo alkuperäinen tietoisuus on kasvanut, laajentunut ja vahvistunut...

Ihminen on oman tietoisuutensa 'vanki' sikäli, että kaikki tietomme ja kokemuksemme niin itsestämme kuin ympäröivästä todellisuudesta tulee meille tietoisuutemme kautta.

Joillekin tämä on todiste siitä, että oikeastaan maailma on tietoisuutemme (eli tietoisuutemme on maailma). Jotkut toiset taas käsittävät moiset kuvitelmat illuusioksi.

Tapahtuu maailmanlaajuista sulautumista tällä hetkellä, ja tämä sulautuminen ei lakkaa.
Uusi korkeampi tietoisuus leviää kaikkiin 6 miljardiin ihmiseen tällä planeetalla, 6-10 vuotta riittää siihen.
Teknologia ei ole ihmishengen evoluutiota, tietoisuus on ihmishengen evoluutiota ja evoluutio on se tapa, jolla luodaan todellisuutta.
Ihminen itse ja ihmiskunta itse luo oman todellisuutensa, jonka se syvästi valitsee. Tällä planeetalla on monia, jotka ovat hyvin lähellä tätä, ja miljardeja ihmisiä joilla ei ole aavistustakaan ja jotka eivät etene minnekään tai vain hyvin hitaasti. Ne jotka eivät aavista mitään eivätkä mene mihinkään tai vain hyvin hitaasti etenevät, heitä ollaan parhaillaan herättämässä uuteen maailmaan.
Tämän planeetan magnetismi muuttuu täysin ja on tuomassa aivan uuden maailman meille.
Ne ihmiset, jotka ovat vallassa ja toimivat vastoin harmonian magnetismia huomaavat itseään riistettävän, elleivät he toimi hyvyydestä, kokonaisuudesta ja rakkaudesta. Jos he perustavat politiikkansa omaan hyötyyn he menettävät valtansa. Vanhat uudessa toimimattomat järjestelmät romahtavat ja uusia uudessa maailmassa toimivia tuodaan sisään, myös teknologiaa, joka palvelee uudessa maailmassa, joka jo häämöttää horisontissa.

Vanhojen todellisuuksiemme kudos alkaa purkautua samaan aikaan kun uusia todellisuuksia kudotaan.
Ihmisellä on sisäinen voima ja kyky kutoa uusia todellisuuksia itselle, uutta mielen ja hengen vapautta, riippumatta siitä mitä ympärillä tapahtuu.
Tämä tilanne kiihtyy seuraavien vuosien kuluessa. Tätä vosisi luonnehtia "kaksoistilaksi", missä toiset siirtyvät ylöspäin eli tietoisuus kohoaa ymmärtämään laajempaa todellisuutta ja toiset siirtyvät hajoamiseen, romahtamiseen. Tämä perustuu pohjimmiltaan henkilökohtaiseen valintaan. Mutta jokaisella on kyky valita haluamansa ajatukset ja luomukset.

Tämä on jakautumista evoluutiotiellä.

Eli kun todellisuudet hajoavat ja niitä luodaan uudelleen samanaikaisesti - ja tällä tarkoitetaan taloudellisia, ekologisia ja sosiaalisia haasteita, joita ihmiset kohtaavat.
Olemme kuitenkin oman elämämme luojia ja voimme koska tahansa luoda sen uudelleen.
On menossa kamppailu, jossa ovat vastakkain ne, jotka haluavat jatkaa ristiriidan maailmaa vaiheena, missä he voivat saada ja ylläpitää valtaa, ja ne jotka haluavat elää yhteistyöelämää ymmärtäen, että kaikki elämä on keskenään yhteydessä.

Holoni kirkastuu ja huomataan, että se on samanaikaisesti kokonaisuus ja osa suurempaa.

hanion:Kun kolmas maailma tuli tiensä päähän aivomme jakautuivat kahteen puoliskoon. Oikea aivopuolisko, kehon vasen puoli, on kehon feminiininen, luova, yhtenäinen ja tiedostamaton mekanismi. Toisaalta vasen aivopuolisko, kehon oikea puoli, on kehon maskuliininen, looginen, yksityiskohtainen ja tietoinen mekanismi. Kun maapallo luiskahti matalampaan, polarisoituneempaan värähtelyyn, myös aivot polarisoituivat, mikä sai aikaan suuremman erillisyyden maskuliinisen ja feminiinisen aivopuoliskon välille.

Ehkä napaisuuden vaihtuminen ajaa meidät SUURELLE VAELLUKSELLE, jätämme kotimme ja perheemme laumoittain ? tai jotain tai jotain...

Ihmisellä on sisäinen voima ja kyky kutoa uusia todellisuuksia itselle, uutta mielen ja hengen vapautta, riippumatta siitä mitä ympärillä tapahtuu.

Tuo pitää jossain määrin (pitkälti) paikkansa. Riippumatta ulkoisista olosuhteista, ihminen luo oman todellisuutensa, ELLEI: ulkoinen todellisuus kohdistu yksilän todellisuuden muodostamisen perustaan: kova psyykkinen tai fyysinen paine, kidutus, aivopesu, propaganda. aistit valtaava vyörytys. Kehoon ja mieleen kohdistuva paine vaikuttaa.

Mielipiteeni tähän kaikkeen: Elävät olennot ovat toisiinsa yhteydessä. Siksi itse vältän aiheuttamasta kärsimystä luontokappaleille. Mielestäni suuri osa länsimaiden väestöä hukkaa yhteyden elämään ja elämän ihmeisiin, koska tuota asiaa ei missään julkisissa kouluissa opeteta, edes teoreettisena mahdollisuutena. Edes toivon kipinänä. Jonain, minkä vuoksi elää ja kamppailla. Raha on kaikki kaikessa. Pudotuspeli jatkukoon. Ihmetellään sitten, miksi osa nuorisoa voi huonosti ! Itse hra Jorma Ollila edustaa pudotuspelikulttuuria, ja sitten ihmettelee lehtien palstoilla nuorten pahoinvointia.

111
Seuraa 
Viestejä1013

deepndark kirjoitti:
Joskus kun mä pohdiskelen itsekseni asioita niin tulen jonkun ajatus-tunnelin päähän, tästä seuraa fiilis että oon tullut viisammaksi. Tämä fiilis tuntuu tajunnan laajenemiselta mutta yleensä se fiilis on hetkittäistä ja katoaa pois ajan myötä.

En tiedä että onko se tunne vain dopamiinin suihku aivoissa mutta palkitsevalta se tuntuu anyway.

Voiko tajunta laajentua pysyvästi vai onko tyydyttävä niihin yksittäisiin hetkiin?

Entäpä kun ihmisen keho olisikin biologinen robotti ja aivot antenni joka saa infoa aivojen läpi työntyviltä hiukkasilta / tihentymiltä siten että aivot myös luovuttavat infoaan näille samoille tihentymille?

Jos näin, niin silloin voisimme olla yksi (energiakenttä) joka kokee kaiken?

Eli emme tekisi päätöksiä aivoissamme ja emmekä kenties edes pohtisi asioita aivoillamme?

Sanonta, tajunta laajenee, voi pitää kirjaimellisesti paikkansa.

Meditaation avulla tämä energiakenttä olisi yhteydessä aivojen kautta itseensä eli tähän energiakenttään joka kokee kaiken.

Eli meditaation avulla tämä energiakenttä pystyy muokaamaan aivoja sellaisiksi joihin tämä energiakenttä pystyy olemaan paremmin yhteydessä.

Tajuannan laajeneminen tarkoittaa sitä että yhteys laajenee.

Yhteys energiakenttään laajenee

Siis yhteys siihen yhteen ja samaan energiakenttään , jota me kaikki olemme, laajenee.

🤔

Kaikki uusi on aina pelottanut ihmisiä.

Vaikka olisimmekin yksi joka kokee kaiken, niin kehittymättämien aivojen kautta tämä totuus itsestämme voi näyttäytyä tälle energiakentälle pelottavana ajatuksena.

Trolleille suosittelen lämpimästi pitkiä meditointeja.

Puoli vuotta nyt ensi alkuun ja sitten voisivat käydä varovasti lukemassa näitä me hänen ajatuksia.

Siis tämän yhden ja saman energiakentän, jota me kaikki olisimme, ajatuksia

Trolleina me hän ikäänkuin kiellämme itse itsemme.

Trolleina osaamme uittuilla mukavasti itse itsellemme.

Nyt tosin uittuilemme itsellemme takaisin, kun suosittelemme että trollit alkaisivat meditoimaan, jolloin voisimme energiakenttänä työstää näitä kehittymättömiä aivoja.

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat