Täällä saa päteä!

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tässä ketjussa saa päteä aina kun tarvetta siihen millään tasolla tuntee. Monesti tulee noissa ketjuissa jokin pätemisen tarve, mutta kun se ei suoraan aiheeseen liity niin ei ilikiä. Mutta nyt voit tulla tänne pätemään ja sitä kautta tyydyttää pätemisen tarpeesi!!!

Tervetuloa!

Aattelin päteä sillä että opin lukemaan juuri 3 vee täytettyäni! Voisin myös päteä sillä että olen yleisesti ottaen aika kova jätkä

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (141)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Tällanen ketju on muuten aika vaarallinen paikka

Mutta aiheeseen... se yks miittiuni, se piti melko tarkkaan kutinsa. Paita vaan ei ollut valkoinen vaan hyvin vaalea kumminkin. Ja ei ollut kukaan palstalainen hän. Ja säät osui kohille ja Mummokin oli paikalla

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
DedMoroz
Tällanen ketju on muuten aika vaarallinen paikka

Mutta aiheeseen... se yks miittiuni, se piti melko tarkkaan kutinsa. Paita vaan ei ollut valkoinen vaan hyvin vaalea kumminkin. Ja ei ollut kukaan palstalainen hän. Ja säät osui kohille ja Mummokin oli paikalla

Kerroit että mummo soittaa sulle kun olet portaissa, no soittiko?

Kerroit että sataa mutta ei paljoa sada. Satoi ja myrskysi muuten aika perhanasti. Säilyi kuitenkin kuivana.

Kenen piti pukeutua valkoiseen ja kuka ei ollut paikalla?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Kerroit että mummo soittaa sulle kun olet portaissa, no soittiko?

Kerroit että sataa mutta ei paljoa sada. Satoi ja myrskysi muuten aika perhanasti. Säilyi kuitenkin kuivana.

Kenen piti pukeutua valkoiseen ja kuka ei ollut paikalla?

Minä soitin niin kun sanoin. Ja vaikka Mummo ei tullut vastaan, niin hän kuitenkin ohjasi minut paikalle Viikinsaaren sijaan. Ja ihan yksin menin sinne, kun te kaikki muut lähditte veneileen.

Tutkis huvikses Plevnan ulkopuolelta otettuja kuvia, että onko syvennyksiä ja kivirappusia. Ja taisi yhden lipan alla sadetta pidellä muuten jokunen muukin illan aikana, vaikka hieman oli isompi kuin tuossa kuvassa ne lisäkatteet.

Ja on kai näitä netissäkin

Itsellä ei tuo ravinteli vaihtunut tuossa kohtaa, mutta vaihtui sen illan aikana kuitenkin. Tämä nyt ei todista mitään, vaikka en tähän vaihtumiseen ollutkaan itse syypää. Ja muutenkin noi yllä on sellasia, että niihin olis voinu ehkä olla osasyyllinen tavalla tai toisella jos oikein ronkitaan, mutta säihin mäkään en sentäs vielä oo oppinu oleen yhteydessä, enkä aineellistamaan joukkioon kuulumattomia persoonia paikalle lausahtelemaan moita.

Mun aikana ei satanut myrskyten, kun olin silloin jo sisällä

Pönni nyt ainakin näki sen kaverin, jolla oli pitkä vaalea letti jne ja tuli moikkaamaan pöydän päähän silloin, kun mä istuin sun paikalla (pöydän päässä). Mä kun siltä vielä kysyin, että tunteeko.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Vatkain

Aattelin päteä sillä että opin lukemaan juuri 3 vee täytettyäni! Voisin myös päteä sillä että olen yleisesti ottaen aika kova jätkä

"Kova jätkä". Sinähän olet nainen. Ja jos et ole, niin olen silti kovempi jätkä. Et elä tuu päteen mulle.

Vierailija
Vatkain

Voisin myös päteä sillä että olen yleisesti ottaen aika kova jätkä

ei munia saa vaikka
käy leikkimässä sotaa....

itse olen kaunis ja komea...
fiksu ja rikas...
öö...
tarttiks siis tää kohoilu olla
jotenkin realistista ?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
kabus
Vatkain

"Kova jätkä". Sinähän olet nainen. Ja jos et ole, niin olen silti kovempi jätkä. Et elä tuu päteen mulle.

Vaan mä kun veikkaa aika varmana tästä hommasta, että jos te alatte viivalle, että kumpi on kova jätkä, niin jäät Kabus tylysti hopeelle.

Ompulle. Mit häh? Pitiks täs ollakki joku Repa Realisti? Ei kai sentäs.

Hitsi, ja kun nyt tässä pääsi pätemisen makuun, niin vois lausahdella, että mä oon pistäny muutamat kapiaiset, niinku kapteenit ja tollattiset vastaavat armeijaukulit, marssiin - siis ihan niinku oikeesti marssitaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä teen muuten maailman toiseksi parasta jauhelihakastiketta! Ja ei, sinä et tee sitä parasta vaan mun mummo. Ja sitte ku se ei muista enää että miten se tehdään niin sitte mä oon paras!

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
omena
ei munia saa vaikka
käy leikkimässä sotaa....

En ole käynyt leikkimässä sotaa enkä munia haluakkaan. Naisena on paljon mielenkiintoisempaa. Olen silti tämän foorumin kovin jätkä ja Oulun kovin jätkä. Piakkoin lisään titteliini myös Pohjois-Suomen mestaruuden

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Oulun kovin jätkä. Piakkoin lisään titteliini myös Pohjois-Suomen mestaruuden

oulun kovin jätkä... *nauraa*
yhtä vakuuttavaa ku
"mäntsälän vasenkätisin kitaristi"

oulusta ei tuu muuta hyvää ku
-komerosta kukkaa...
-evakko...
-pari kaverii...
-seinäkirjoitus

oululaiset lähiöt... oih...

ihanaa kun autosta ei tarvitse
itse kantaa tietokonetta... eikä
cd levyjä... eikä tenavan animee...

kun joku ystävällinen persoona
auttaa sinua siinä...
kauppakassikin pöllitään...

sekakäyttäjiä... poliiiseja...ensihoitajia...
mediheli... palokunta...
siinäpä ne kehen siellä törmäsi eniten...

niin olihan siellä tietty vielä
nää rosvot ja huorat... sekä muutama mustalainen...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Oho. Minä olen luullut, että kaikissa ketjuissa saa päteä...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
omena
Vatkain
Oulun kovin jätkä. Piakkoin lisään titteliini myös Pohjois-Suomen mestaruuden

oulun kovin jätkä... *nauraa*
yhtä vakuuttavaa ku
"mäntsälän vasenkätisin kitaristi"

oulusta ei tuu muuta hyvää ku
-komerosta kukkaa...
-evakko...
-pari kaverii...
-seinäkirjoitus

oululaiset lähiöt... oih...

ihanaa kun autosta ei tarvitse
itse kantaa tietokonetta... eikä
cd levyjä... eikä tenavan animee...

kun joku ystävällinen persoona
auttaa sinua siinä...
kauppakassikin pöllitään...

sekakäyttäjiä... poliiiseja...ensihoitajia...
mediheli... palokunta...
siinäpä ne kehen siellä törmäsi eniten...

niin olihan siellä tietty vielä
nää rosvot ja huorat... sekä muutama mustalainen...

Jaa. Miten tämä eroaa muista suurimmista kaupungeistamme? Ei Oulu mikään paratiisi ole, mutta mä olen silti kovin jätkä täällä päin!

Aweb
Oho. Minä olen luullut, että kaikissa ketjuissa saa päteä...

Ei. Luulit väärin. Vain täällä saa päteä.

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat