Minä ja Malleolit

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Jos sä olet halvattuna kymmenen vuotta ja kuusi päivää, niin sä tajuat, että on kohtuullista olla otettu siitä, että sä näet sun niitä luita, joita sä et ole nähnyt oltuasi halvattuna kymmenen vuotta ja kuusi päivää.

Sua turvottaa, jos sä olet halvattuna kymmenen vuotta ja kuusi päivää.

Mä olen ollut.

Tämä on sun selitys mun alotukselle

No.

Kolme päivä sitten sä menet yhdelle lyko-koulutuksen käyneelle lymfaterapeutille sun ensimmäistä kertaa. Se suihkii sun vasemman jalan nilkkaa ja sitoo ne sellaseen kiristyssiteeseen, millasiin lyko-koulutuksen käyneet lymfaterapeutit sun vasemman nilkan sitoo.

Sun vasen nilkka on siinä siteessä kolme päivää, samalla kun sä olet ollut halvattuna kymmenen vuotta ja kuusi päivää.

Ja sitten sä alat kaivaa sitä sieltä esiin.

Ei tietty sitä, vaan sun vasenta nilkkaa.

Juma.

Mä näen sun mediaali- ja lateraalimalleolit, kehräsluut, ne paukamat sun nilkan sivuilla ekan kerran siitä kun sulla on kulunut kymmenen vuotta ja kuusi päivää siitä kun sä olet nähnyt ne viimeksi.

Mikä jälleen näkemisen riemu. Molemminpuolinen. Sinä ja sun malleolit.

Mikä tarkottaa sitä, että sun lyko-koulutuksen käyneet lymfaterapeutit on melkosia fakiireita.

Munkin on.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (9)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Onnea jälleentapaamisen johdosta!

Vaari
Mä näen sun mediaali- ja lateraalimalleolit, kehräsluut, ne paukamat sun nilkan sivuilla ekan kerran siitä kun sulla on kulunut kymmenen vuotta ja kuusi päivää siitä kun sä olet nähnyt ne viimeksi.

Mitä nää on? Ja miltä se jalka näyttää kun on ollut halvattuna 10 vuotta ja 6 päivää? (kuuluuko tässä toivottaa hyvää merkkipäivää? mä en tiedä...)

Hämmentää.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Vatkain
Onnea jälleentapaamisen johdosta!

Kiitos.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Tästä tuli mieleen Rosa Liksomin novellit, mutta se johtuu varmaan siitä että hää on niitä harvoja kirjailijoita joiden juttuja olen lukenut.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Edu
Tästä tuli mieleen Rosa Liksomin novellit, mutta se johtuu varmaan siitä että hää on niitä harvoja kirjailijoita joiden juttuja olen lukenut.

Jos ja kun tykkäät Liksomista niin tsekkaappa semmonen kirjailija kuin Janne Huilaja. Tykkäät varmasti hänestäkin! Lupaan

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Edu

Jos ja kun tykkäät Liksomista niin tsekkaappa semmonen kirjailija kuin Janne Huilaja. Tykkäät varmasti hänestäkin! Lupaan

Pannaanpa muistiin.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Vaari
Mikä jälleen näkemisen riemu.

Ja silti niin syvästi murheellinen. Minäkin prutukseni. Olen laskeutunut keskuuteenne yhdyssanavirheiden kaiken merkityksettömyyttä lainehtivaan alhoon — yhtenä teistä kaikine vikoineni. Mistä voin enää ketään moittia?

V.

Vierailija

No muttah! Muistuttaa tilannetta, jossa tämän 11,5 kg:n laihtumiseni jälkeen näin pitkästä aikaa - hm ([size=50:3ld4nc4o]Pfannenstiel-viiltoni alimaisen kohdan[/size:3ld4nc4o]) - siitä alimmaisen vatsamakkaran alta, joka makkara valitettavasti - yllättäen mutta melkoperäisesti pyytäen oli häippädeerannut.

Sinä-passiivia (Häkä-passiivia) käyttävä Vaari voisi sen passiivin unohtaa - eikä siirtyä urheilijamaisesti monikkopassiiviin ("me on tehty aika paljon tollasia kuivaharjotteita ja inttervallijuttuja...").

Muuten menee sekasi sä ja mä. Liikennevaloissa. Autiotaloissa.

Tai käyttää sitten jos haluaa. Hän.

Hali.

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009

Olen kuullut juttua ihmisestä, joka oli halvattuna kymmenen tai kaksikymmentä vuotta ja sai takaisin kykynsä pyyhkiä takapuolensa itse, mutta en tiedä miltä hänestä tuntui. Oletettavasti kuitenkin varsin onnelliselta, mieshenkilöllekään kun ei ole henkisesti varsin helppoa antaa avustajien pyyhkiä takapuoltaan. Kuvittelisin.

Onni on pieniä asioita.

Vierailija
Vaari
Vaari
Mikä jälleen näkemisen riemu.

Ja silti niin syvästi murheellinen. Minäkin prutukseni. Olen laskeutunut keskuuteenne yhdyssanavirheiden kaiken merkityksettömyyttä lainehtivaan alhoon — yhtenä teistä kaikine vikoineni. Mistä voin enää ketään moittia?

V.

Kohtaamisienne riemu etsi ominaisisimmän ilmimuotonsa.

Uusimmat

Suosituimmat