Mitä o PUNK, ei ainakaa tätä,

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Punk o anarkiaa, mikä ei varmaankaan tarkoita mitään kaaosta, mä oon punkkari, tässä seuraavalle sukupolvelle jotain,
http://www.youtube.com/watch?v=Zc9KDNn7aSk&NR=1
Pelle Miljoona , tämä sukupolvi..

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Toi hyypiö oli punkkia aiemmin. Siis rutkasti aiemmin. Todella kauan sitten.. Pellen veli opetti minua ala-asteella 80-luvulla. Noita yhdisti lähinnä toi kirveellä konffattu pärstä.

Oliko tää nyt joku rölliavaus vai mitä?

Vierailija
re

Oliko tää nyt joku rölliavaus vai mitä?

Tedimeininki?, ollaa suvaitsemattomia ja ei tuu teille turpaan skineiltä ku ootte samaa mieltä tummaihosista. ajellaa avojenkkiautolla kävelyvauhtia (ei oo varaa ostaa pensaa) ja huudellaa neekereille, niin ja oikeassa olitte. paitsi et pitäis silti katsella mitä tapahtuu, ehkä ..

Vierailija
Starman
Mitä on PUNK?

Suvaitsevaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Joskus aikoinaan oli (yksinkertaisia ihmisiä olivat he) teddymeininkiä (oikeassa olivat kai kuitenkin) niin ja punkkareita, tietysti muutakin meininkiä, en tiiä, en oikeesti tiädä. Sen tiädän, et nyt laitan hyvän biisin, enkä ota kantaa mihinkää enää.

Vierailija
Phony

Voisko laittaa jotain kommenttii, joku, ainaki Hannu T voi luuulla et siäl tulee viruksiiki., röyhkis. ookkos muuten koskaa ollu hannu? ed, Jaa, sori, mul o hyvä meininki, harva valitettavasti tiätää missä mennää, vääriä käsityksiä tulee helposti kai.
Edit, Just huomasin et en minäkää oo laittanu, pelkkää fiilistelyä täälä, hyvää popitusta täysillä, onneks ei oo naapureita. Nyt mä paljastan sen verran että Phonyn hartioiden leveys on sentteinä yhtä paljo ku erään toisen äo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat