Eräs minua vaivannut ongelma.

Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olen usein ihmetellyt miksi paljon puhuville ihmisille ei kehity känsiä kieleen ja paljon paskaa puhuville paiseita?

Pelastakaa minut tästä tietämättömyyteni pohjattoman syvästä alhosta!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Kommentit (14)

Vierailija

Mediataloilla on järjestetty paljon luontaisetupalveluja työterveyden puolelta niiden lakisääteisten lisäksi. Oraalipierijöille suunhoitoa.

Vierailija

Paljon paskaa puhuvat vetää niin paljon D-vitamiinia että ne selviää leikiten paiseilta ja pahan hajuiselta hengitykseltä.

totinen
Seuraa 
Viestejä4876
Liittynyt16.3.2005
Seppo_Pietikainen
Olen usein ihmetellyt miksi paljon puhuville ihmisille ei kehity känsiä kieleen ja paljon paskaa puhuville paiseita?

Pitkään pohdittuani tätä syvällistä kysymystä, olen tullut johtopäätökseen että ihminen on kehittynyt sosiaaliseksi eläimeksi. Ihmisellä on siis erityissopeutumia jotka estävät paljon puhuvien kielen känsät ja paskanpuhujien paiseet.

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
Liittynyt27.4.2009
totinen
Seppo_Pietikainen

Pitkään pohdittuani tätä syvällistä kysymystä, olen tullut johtopäätökseen että ihminen on kehittynyt sosiaaliseksi eläimeksi. Ihmisellä on siis erityissopeutumia jotka estävät paljon puhuvien kielen känsät ja paskanpuhujien paiseet.

Niin, päinvastoin. Heistä tulee yhteiskuntamme kermaa: poliitikkoja ja johtajia. Joskus myös tiedepalstalle kirjoittajia.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007
Kulaushaikara
Niin, päinvastoin. Heistä tulee yhteiskuntamme kermaa: poliitikkoja ja johtajia. Joskus myös tiedepalstalle kirjoittajia.

Niin, paitsi että tiedepalstan kirjoittajilla känsät kasvavat sormenpäihin.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Ertsu
Kulaushaikara

Niin, paitsi että tiedepalstan kirjoittajilla känsät kasvavat sormenpäihin.

Ja "suomi24" -palstan lukijoille känsät kasvavat silmiin...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Seppo_Pietikainen

Paljon puhuville ihmisille kasvaa känsiä tietämättömyyteen siitä miten paljon meitä on tällä nimenomaisena hetkenä jakamassa ainutkertaista tilaisuutta tavata niitä, jotka sattuvat elämään samaa, kaitaa, jaettua olemassaolemisen rajallista kaistaa ajassa.

Katso ihmistä joka puhuu, puhuu, puhuu, ja mieti olisiko siinä sinun tarkoituksesi elää — siinä sen känsäisessä kuplassa. Vai olisiko vähintäänkin tätä lyhyttä yhteistä aikaa syytä jakaa tasan, tai vieläpä vetää mukaan niitä joiden känsänkasvu ei ole vielä edes alkanut?

Nettikettiä Narkissoksille.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
Cubemon
Kulaushaikara
Miksi tyhmyydestä ei rangaista?

Yhteiskunta ei toimisi, jos 95% ihmisistä olisi vankilassa.

Vai ei rangaista.

Katsoo vain, mitä me tyhmät olemme edustajiksemme valinneet ja mitenkähän tuon yhteiskunnan toimimisenkaan kanssa?

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
Seppo_Pietikainen

Pelastakaa minut tästä tietämättömyyteni pohjattoman syvästä alhosta!

Molemmat tiedustelemasi vaivat ovat pieneliöiden aiheuttamia ja paskan jauhaminen on uloshengittämistä. Että mitenkäs niitä sitten kieleen. Kramppeja voi esiintyä.

Varmalta taholta olen kuitenkin kuullut, että meille p:n puhujille kehittyy helposti pukamia ja syöpää takasuoleen. Johtuu paljosta puhumisesta, kun joutuu vetämään ilmaa sisään takakautta.

Vierailija
Vaari
Seppo_Pietikainen

Paljon puhuville ihmisille kasvaa känsiä tietämättömyyteen siitä miten paljon meitä on tällä nimenomaisena hetkenä jakamassa ainutkertaista tilaisuutta tavata niitä, jotka sattuvat elämään samaa, kaitaa, jaettua olemassaolemisen rajallista kaistaa ajassa.

Katso ihmistä joka puhuu, puhuu, puhuu, ja mieti olisiko siinä sinun tarkoituksesi elää — siinä sen känsäisessä kuplassa. Vai olisiko vähintäänkin tätä lyhyttä yhteistä aikaa syytä jakaa tasan, tai vieläpä vetää mukaan niitä joiden känsänkasvu ei ole vielä edes alkanut?

Nettikettiä Narkissoksille.

V.

Niih. Mieti sitä.

Vaari on syntynyt ennenkuin Jeesuksella alkoi känsäkausi.

Tuntuu välillä siltä että Rosettan kivi olisi kuitenkin Vaarin syntymätodistus. Sitä kun tarkkaan lukee nin siinä on haikara, joka hautoo pesässä, joka tarkoittaa poikaa. Miksipä lintuäiti siinä muutoin hatutoisi jollei siellä munia olisi?
Egyptiläiset rakensivat syntymän kunniaksi korkeita kivikasoja yrittäen muodostaa V-kirjainta. Harmikseen totesivat ettei pysty. Käänsivät ne nurinperin ja niistä tuli pyramidejä. Pyrkivät sittemmin neliöimään ympyröitä eri mittayksiköillä. Samasta ärrä-kivestä voi lukea myös kastetapahtuman kulun. Mooses, joka siihen aikaan toimitti kasteet, oli päättänyt veljensä Pythagoraan keksinnöstä nimetä syntyneen poikalapsen suorakulmaiseksi kolmioksi. Tästä Isovaari suuttui! Kirosi pappien kuullen, olkoon se mikä V**** AARI tahansa, mutta ei suorakulmainen kolmio. Ynnä repi paitansa ja ripotteli tulivoren tuhkaa. Tästä sitten nimi lanseerattin.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
EI TILKOO
Mooses, joka siihen aikaan toimitti kasteet, oli päättänyt veljensä Pythagoraan keksinnöstä nimetä syntyneen poikalapsen suorakulmaiseksi kolmioksi.

Huomaa että sait ajatukseni juuresta pään. Kiva, että voi jakaa näinkin tuikeita tuntoja samaa ajattelevien kanssa.

Tämä oli helppo. Jokin muu ongelman vaiva seuraavaksi.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat