JIM:n ufot

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ufo- ohjelma menossa Jimillä. Miksi näitä ei ole tullut aikaisemmin?

Sivut

Kommentit (19)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
National Juudas

Kestää oman aikansa, ennenkuin tv-kanavan taso laskee niin alas.

Vierailija

^^Ainakaan minun mielestäni ohjelmat ei olisi mikään säälittävä jos niissä yritettäisiin löytää selitys tapahtumalle, mutta en kuitenkaan tiedä mikä oli kyseisen ohjelman anti koska en ehtinyt sitä katsoa..

Vierailija
Heksu
National Juudas

Ei ollut alatason ohjelma.

KKHS
Seuraa 
Viestejä368
Liittynyt23.11.2005
Heksu
National Juudas

:wink:

Bullshit! loppui Jimiltä ajat sitten, joten kysymys oli ihan hyvä :-)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
KKHS
Heksu
National Juudas

Bullshit! loppui Jimiltä ajat sitten, joten kysymys oli ihan hyvä

Loppuiko heiltä jo bullshitkin ? Nyt ne ovat sitten todella raapimassa sontatynnyrin pohjia.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Sen verran oli leikkaajalta jäänyt asiaa mukaan, ettei kyseistä pläjäystä tultane käyttämään lähdemateriaalina asian puolesta.

ps.
Massan suomentaminen ei onnannut.

Vierailija

Mikä ensimmäisen jakson aiheena oli? Oliko muuten millainen? Netti-tv:stä ei enää kyseistä ohjelmaa löydy. Pitää tuo kakkososa sitten katella kun kerkiää, vaikka odotukset ei kummoiset olekaan.

Vierailija
E115
Mikä ensimmäisen jakson aiheena oli? Oliko muuten millainen? Netti-tv:stä ei enää kyseistä ohjelmaa löydy. Pitää tuo kakkososa sitten katella kun kerkiää, vaikka odotukset ei kummoiset olekaan.

Täyttä roskaa kakkosjakso oli, niin tuskimpa missasin mitään.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Vähän kökkö toteutus. Näin vain 2 osan.

Aloitin katselun olettamuksella, että tämä oli jonkinlainen hörhö ohjelma. Itseasiassa ohjelma oli tehty kieli poskella. Itse ufo osuutta ei oltu tarkoitettu vakavasti otettavaksi, vaan ajatusleikkinä siitä, miten ne voisivat toimia.

Mukana oli yksi suosikkejani, Seth Shostak SETI instituutista. Häntä voi kuunnella podcastissa Are We Alone. Helpoiten saa ladattua itunesin kautta.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Kaiken internetin roskan keskeltä on vain suunnattoman aikaa vievää tutustua kaikkiin "teorioihin" — (tieteen olettama) ihmisikä ei riitä olemaan avarakatseinen kaikkea scheissea kohtaan. Itse valitsen tällä kertaa mutulla tietämättömyyden ja jatkan elämääni itse suurena Saatananani kunnioittaen yleisesti tieteellisenä pidettyä tietoa.

Vierailija
petsku
Kaiken internetin roskan keskeltä on vain suunnattoman aikaa vievää tutustua kaikkiin "teorioihin" — (tieteen olettama) ihmisikä ei riitä olemaan avarakatseinen kaikkea scheissea kohtaan. Itse valitsen tällä kertaa mutulla tietämättömyyden ja jatkan elämääni itse suurena Saatananani kunnioittaen yleisesti tieteellisenä pidettyä tietoa.

Se sallittakoon sinulle yksilönä, kaikilla on olemassa vapaa tahto ja kunnioitettakoon omaa polkua jonka olet valinnut. Onnea matkallasi

offmind
Seuraa 
Viestejä14540
Liittynyt19.8.2008
Aarre31
Ei mitää järkeä koko ohjelmassa. Aivan alaarvoista lässytystä.

Ainakin kaksi ekaa osaa olivat Star Trek -scifiteknologian rationalisointia (milloin muka ufoihin on liitetty sädetykit ja transportterit?)

Ohjelma oli vain naamioitu "ufo-teknologian" esittelyksi jotta se saisi trekki-geekkejä laajemman yleisön.

Esitetyt tieteelliset perusteet scifi-spekulaatiolle eivät olleet ala-arvoisia.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat