G: Pidätkö itsestäsi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pidätkö itsestäsi? Vähän, paljon, jotain siltä väliltä? Valitse mieleisesti vaihtoehto!

Lähinnä olen kiinnostunut pitävätkö ihmiset omasta minuudestaan, mutta tuleehan se kehokin siellä tietysti mukana luontaisetuna, joten ajatelkaa kokonaisuutta.

Mieltään saa muuttaa myöhemmin tarpeen mukaan.

Sivut

Kommentit (26)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Ihmiset, joiden kapasiteetti riittää tuntemiseeni, pitävät myös minusta poikkeuksetta.
[size=85:s3dnllir]
(Itselläni tuota kapasiteettia on tietysti riittämiin.)[/size:s3dnllir]

Vierailija
-:)lauri
Niinä kertoina, kun opponoijani eivät pidä minusta, on minun itse tehtävä se.

Tuo asenne liippaa aika läheltä jotain vanhaa juutalaista viisautta jossa yksi lauseke meni että jos minä en ole itseäni varten niin kuka sitten on.

Onhan se aika kehnoa elo jos ei edes itse olen itsensä puolella. Pitäminen... Se onkin sitten vaikeampi juttu, mutta itselläni balttiarallaa 2/3 tietämissä.

Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
Qadesha
Niinä kertoina, kun opponoijani eivät pidä minusta, on minun itse tehtävä se.

Tuo asenne liippaa aika läheltä jotain vanhaa juutalaista viisautta jossa yksi lauseke meni että jos minä en ole itseäni varten niin kuka sitten on.

Olen kuullut tuon. Ja kyllä noissa samankaltaisuus on nähtävissä.

Onhan se aika kehnoa elo jos ei edes itse olen itsensä puolella. Pitäminen... Se onkin sitten vaikeampi juttu, mutta itselläni balttiarallaa 2/3 tietämissä.

Niin, jostain syystä mun filosofiassa ollaan taipuvaisempia tuomitsemaan omat teot tai sanat kuin itseä, eli pyritään välttämään adhominemeita.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Kaikki kohtelee minua kuin olisin paskan arvonen ja loppujen lopuksi niin itsekkin kun ei jaksa välittää. En pidä itsestäni sillä tavalla vaikka yritän kovasti olla hyvä ja ystävällinen mutta sitä ei kukaan tunnu arvostavan. Yritetään pikemminkin hyväksikäyttää.

Tänäänkin on ollut sellanen fiilis että elämänhalu tipotiessään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11058
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Kaikki kohtelee minua kuin olisin paskan arvonen ja loppujen lopuksi niin itsekkin kun ei jaksa välittää. En pidä itsestäni sillä tavalla vaikka yritän kovasti olla hyvä ja ystävällinen mutta sitä ei kukaan tunnu arvostavan. Yritetään pikemminkin hyväksikäyttää.

Jaa. No, kaikki joiden tiedän sinusta mitään kommentoineen ovat kommentoineet pelkästään positiivista. Ne kommentit ovat muuten jakaantuneet vähän miesten ja naisten kesken. Miehet ovat yleensä sanoneet, että älyttömän mukava, fiksu ja kohtelias, naiset taas että tosi hyvän näköinen, fiksu, ujo ja symppis. Jos saat tuon vedettyä jotenkin negatiiviseksi, niin olet vahvoilla vuoden pipo kireällä -finaalissa.

Vierailija
asdf
Barbaari

Jaa. No, kaikki joiden tiedän sinusta mitään kommentoineen ovat kommentoineet pelkästään positiivista. Ne kommentit ovat muuten jakaantuneet vähän miesten ja naisten kesken. Miehet ovat yleensä sanoneet, että älyttömän mukava, fiksu ja kohtelias, naiset taas että tosi hyvän näköinen, fiksu, ujo ja symppis. Jos saat tuon vedettyä jotenkin negatiiviseksi, niin olet vahvoilla vuoden pipo kireällä -finaalissa.

Minäkin voisin kompata että fiksu ja kohtelias. En ole koskaan havainnut Barbaarin syyllistyvän sellaisiin aivopieruihin mitä itse joskus töräyttelen ja kieltämättä muutama muukin. Barbiksella on malttia ja kanttia vissiin vähän miettiä ensin ennen kuin sanoo, ja jos hän selventää sanomisiaan, niin yleensä niin hyvin että pöljempikin tajuaa (ilman että pöljä saa kuulla olevansa pöljä...)

Se on aika paljon näinä päivinä ihmiseltä että osaa olla netissä iisisti. Moni ottaa netin niin että vain taivas on rajana sille mitä muka saa mölistä.

Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
Qadesha
asdf

Barbaari

Minäkin voisin kompata että fiksu ja kohtelias. En ole koskaan havainnut Barbaarin syyllistyvän sellaisiin aivopieruihin mitä itse joskus töräyttelen ja kieltämättä muutama muukin. Barbiksella on malttia ja kanttia vissiin vähän miettiä ensin ennen kuin sanoo, ja jos hän selventää sanomisiaan, niin yleensä niin hyvin että pöljempikin tajuaa (ilman että pöljä saa kuulla olevansa pöljä...)

Se on aika paljon näinä päivinä ihmiseltä että osaa olla netissä iisisti. Moni ottaa netin niin että vain taivas on rajana sille mitä muka saa mölistä.

Krediitit tulevat myös täältä Barbaarille sekä live- että palstakäyttäytymisen perusteella.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Qadesha

Onko tuo 2/3 täysin totta, sataprosenttinen totuus -- vaiko vain 2/3 totuus?

A) Jos se 2/3 on sataprosenttinen totuus, niin silloin pidät itsestäsi täysin.

B) Jos taasen se on totta vain 2/3 -osaltaan, niin silloin pitämisessäsi on valhetta 1/3 osaa

Vierailija
mensaani
Qadesha

Onko tuo 2/3 täysin totta, sataprosenttinen totuus -- vaiko vain 2/3 totuus?

A) Jos se 2/3 on sataprosenttinen totuus, niin silloin pidät itsestäsi täysin.

B) Jos taasen se on totta vain 2/3 -osaltaan, niin silloin pitämisessäsi on valhetta 1/3 osaa

Nyt meni kyllä aivot solmuun. (Olisipa sellainen kierosilmähymiö valittavissa tähän...)

Lähinnä ajattelin että olen kuitenkin kokonaisuus erilaisia osia. Yhdestä osasta pidän, jostain toisesta en. Jos pitää valita totaalisesti klönttinä joko-tai niin sitten täytyy minunkin valita vaihtoehto ei pysty päättämään...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat