Anteeksipyyntöketju

Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Tässä ketjussa voi pyytää anteeksi kirjoittamisiaan. Jokainen voi muodostaa itselleen nk. anteeksipyyntöindeksin, joka kuvaa anteeksipyynnön kokonaistasoa viestihistoriassa. Indeksi sijoittuu välille 1-100. Arvo 1 tarkoittaa "en pyydä mitään anteeksi" ja arvo 100 "pyydän kaikkea anteeksi".

Vaihtoehtoisesti voi painaa yleispätevää "En voi mielipiteilleni mitään, anteeksi että olen olemassa, lupaan ryömiä takaisin kolooni ja ottaa vastaan kohtalon minulle määräämän rangaistavan roolin. Olen julkisesti naurettava, epäonnistunut hylkiö, joka mielipiteineen hakkaa päätään seinään päivästä ja vuodesta toiseen." -nappia.

Kommentit (9)

Vierailija

Missä se "tsori äldesti paljon et oon alentunu toisinaan teidän tasolle kommentoimaan turhanpäivästä paskanjauhantaa ja foorumikisailua" nappi on?

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
Muikku Muunala
Missä se "tsori äldesti paljon et oon alentunu toisinaan teidän tasolle kommentoimaan turhanpäivästä paskan jauhantaa ja foorumikisailua" nappi on?

Hyvä huomio. Nappi lisätty.

EDIT: Pyydän samalla anteeksi, että nollasin äänestyksen muokkaamalla sitä.

Vierailija
Moukale
Muikku Muunala
Missä se "tsori äldesti paljon et oon alentunu toisinaan teidän tasolle kommentoimaan turhanpäivästä paskan jauhantaa ja foorumikisailua" nappi on?

Hyvä huomio. Nappi lisätty.

Kiitosta. Saat myös anteeksi.

Vierailija
Moukale
"En voi mielipiteilleni mitään, anteeksi että olen olemassa, lupaan ryömiä takaisin kolooni ja ottaa vastaan kohtalon minulle määräämän rangaistavan roolin. Olen julkisesti naurettava, epäonnistunut hylkiö, joka mielipiteineen hakkaa päätään seinään päivästä ja vuodesta toiseen." -nappia.

Meikäläisen nettielämästä vissiin...

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Kuka helevetin ääliö tällaisia ketjuja perust...?? Pyydän nöyrimmästi anteeksi.

En usko mokailevani täällä yhtä paljon kuin normaalielämässä. Yleensä tulee harkittua, mitä kirjoittaa. Anteeksipyyntöjä olen muutaman kerran täällä esittänytkin, vaikka syynä ovat ehkä olleetkin vastaväittäjien typerät mielipiteet. Luultavasti joudun sitä tekemään tulevaisuudessakin.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Yhden kerran reagoin harkitsematta sanojani -ja sain selitellä niitä seuraavat kymmenen viestiä.

Tuota nimenomaista kertaa pyydän anteeksi. Ei ole minun tapaistani vain reagoida.

Muuten en rupea pyytelemään anteeksi. Minulla on mielipiteeni, jotka myös ilmaisen. Jos joku ei pidä niistä, todistakoon ne virheellisiksi tai tai kestäköön ne.

Vierailija
Moukale
Vaihtoehtoisesti voi painaa yleispätevää "En voi mielipiteilleni mitään, anteeksi että olen olemassa, lupaan ryömiä takaisin kolooni ja ottaa vastaan kohtalon minulle määräämän rangaistavan roolin. Olen julkisesti naurettava, epäonnistunut hylkiö, joka mielipiteineen hakkaa päätään seinään päivästä ja vuodesta toiseen." -nappia.

*töks*

Ja anteeksi jostakin taas..

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006
Dark Shade
Muuten en rupea pyytelemään anteeksi. Minulla on mielipiteeni, jotka myös ilmaisen. Jos joku ei pidä niistä, todistakoon ne virheellisiksi tai tai kestäköön ne.

Samaa mieltä. Jos vastaväittäjä ei pidä mielipiteistäni, niin mitä sitten? Palstallaolo on täysin vapaaehtoista, joten kritiikkiäkin täytyy sietää, eritoten kantakirjoittajien kohdalla.

Ylilyöntejä olen joskus pyytänyt anteeksi, aiheestakin, mutta ei omia mielipiteitä sinänsä tarvitse anteeksipyytää, vaikkeivat ne muita miellyttäisikään.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Uusimmat

Suosituimmat