Jos zombiet hyökkäisivät

Seuraa 
Viestejä1591
Liittynyt25.6.2009

olisiko suunnitelma valmiina?

Sivuhuom. Dead Setin katsoin tässä yhtenä iltana. Kalmot hyökkäävät ja selviytyneet linnoittautuvat Big Brother -taloon. Klassista!

http://www.youtube.com/watch?v=U4WxczPZRIQ

Kommentit (9)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Antaisin keskusyksikölleni cheat-koodin "impulse 9", jolloin minulla olisi täydet aseet saman tien. Koodilla "god" muuttuisin voittamattomaksi.

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
Liittynyt25.6.2009
petsku
Oveni yllä on miekka (joskin tylsä ), tarkentaa suunnitelmaa sitten tilanteen mukaan.

Ei ei ei. Tuolla asenteella kuolet varmasti.

Itselläni oli melko hyvä suunnitelma hyökkäyksen varalle, mutta vaihdan piakkoin paikkakuntaa ja pitää aloittaa tyhjältä pöydältä.

Jahka kerkiän, niin aattelin lukea tämän kirjan: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Zombie_Survival_Guide
Kirja kyllä olettaa perinteitä kunnioittaen, että elävät kuolleet ovat sitä hidasta sorttia. Minusta pitäisi varautua pahimpaan eli juokseviin martaisiin. Olisi sitten positiivinen yllätys, kun huomaisi, että "jjaa, näähän on näitä helppoja vaan..."

Vierailija

Zombit, varsinkin jos ne ovat ihmissyöjälajia, jäävät tunnetusti vaeltelemaan asutuskeskusten ympärille. Siellä selviämisen mahdollisuudet ovat pienet.

Minulla on valmius paeta asumattomille seuduille, metsiin, erämaihin ja elää siellä. Talvella olisi tietysti vaikeampaa, mutta kyllä se pakkanen kangistaa zombinkin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Minua saa zombi purra ihan vapaasti! Alkaisin mieluusti itsekkin zombiksi Sitä vaan päivät vaeltelisi himoamassa aivoja, mikäpä se siinä.

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Olen jo zombi. Ei ne mun kimppuun enää voi hyökätä. Tai en mää ainakaan tunne mun pulssiani kädestä tai kaulasta ollenkaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat