Nina Mikkonen löytänyt jeesuksen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hyvä uutinen kaikille järjettömiin Mikkosten perheen puheisiin kyllästyneille. Mikkoset ovat nyt todella löytäneet jumalan ja jeesuksen (Yle Radio 1 30.08.2009).

Jatketaneen heidän kanssaan keskusteluja tuonpuoleisessa.

Yes

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vuonna 1977 Helsingin kaupungin nuorisolautakunta päätti olla tilaamatta Aku Ankkaa kaupungin nuorisotiloihin, koska Aku Ankka oli toisin päin kirjoitettuna saatanallinen "Akkna Uka" - babylonialainen riivaajapaholainen.

Juttu lähti maailmalle Rauhan Tervehdyksen uutisesta 16. kesäkuuta 1978. Sen mukaan eräs kaupunginvaltuutettu oli vastustanut Aku Ankan tilaamista, koska Akun vasen kivespussi on alempana kuin oikea. Kansainvälisen uutistoimiston kirjeenvaihtaja huomasi uutisen ja teki siitä jutun, ja 15. heinäkuuta eräs floridalainen lehti kertoi, että Suomessa passitetaan keskitysleirille kaikki, joilla on kivekset.

Vierailija

Ai Mikkoset löytäneet ?

Viimeksi kun tarkistin, niin 85% suomalaisista on jäseniä jossakin kristillisessä kirkossa.

Eikä mitään nimijäseniä, vaan maksavia jäseniä !

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
abskissa
Voi ei. Kuka pelastaa Jeesuksen?

Samaa mietin. Onko Jeesus kommentoinut, miltä tuntui tulla Nina Mikkosen löytämäksi? Ja mitä Mikkonen teki Jeesuksen löydettyään? Oliko vaan, että "kato Jeesus, löysin sut, no nähdään taas", vai pyysikö kotiinsa kaffeille vai miten tarina jatkuu?

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
asdf
. . .vai pyysikö kotiinsa kaffeille vai miten tarina jatkuu?

Pyysi kotiin kahville keskustelemaan T.A:n kanssa:
"Me emme ole tehneet sinunkauppoja. Teille minä olen herra majuri", Mikkonen ärähti.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
salai
asdf
. . .vai pyysikö kotiinsa kaffeille vai miten tarina jatkuu?

Pyysi kotiin kahville keskustelemaan T.A:n kanssa:
"Me emme ole tehneet sinunkauppoja. Teille minä olen herra majuri", Mikkonen ärähti.

Oisko tuossa tullut joku ymmärrysvirhe. Rouva tarkoittikin löytäneensä "partajeesuksen", kun isäntä oli kasvattanut parran. Missä lie ollut piilossa Jallua lukemassa tai nauttimassa.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Tarinasta kerrotaan tietysti toistakin muunnosta, josta kampaaja on jätetty kokonaan pois:

Harmageddonin loppusota oli juuri alkamassa ja Jeesus meni komentopaikalle selvittämään, minne olisi parasta sijoittaa taivaallinen sotaväki.

Paikalle maastopuvussa ja majurin arvomerkeissä kävellyt Mikkonen ei pitänyt paikalle tulleen Jeesuksen ulkonäöstä ja tavasta tervehtiä, vaan vaati sotilaallisempaa ilmoitusta.

- Me emme ole tehneet sinunkauppoja. Teille minä olen herra majuri, Mikkonen oli ärähtänyt.

Taivaallisen esikunnan mukaan yli-ikäistä Mikkosta ei oltu edes kutsuttu loppusotaan, vaan hän oli kutsunut itse itsensä paikalle.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Johannes Kastajan puheen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes kumartumaan ja avaamaan hänen kenkiensä nauhoja", on yleisesti tulkittu tarkoittaneen Jeesusta.

Historian tutkimus menee uuteen valoon, jos hän tarkoittikin Timo T.A. Mikkosta.

Vierailija

Jossain LÖÖPISSÄ oli että Mikkoset on veloissa korviaan myöden. Saas nähdä miten käy jenkkipoppidikkari "mikäsenniminytoli", joka on teeveestä sekin tuttu.. naitti ihmisiä ja veti muita hölynpölyohjelmia missä teema pyöri navan alla.. pärähtääkö kans uskoon?

Niitähän riittää!

Kaikki pitäis saada helpolla niin että vapaudenpatsas näkyy takaa, elämä velax ja sit kun velat muuttuu saatavix niin kehiin jeesus, hallelujaa.

Normitavis jos on vasuri, sitä sanovat luuseriks jos ei menesty (huijaa), mutta kun oikeistolainen tekee henk. koht. konkurssin niin eikun uskoon vaan ja kolehti kiertämään.. *hih*..

Elämä on..

Jeesuksella ei pitäis ratsastaa vaan sillä Halle lujaa aasilla, mutta jotkut ratsastaa myös jeesuksella..
Ihqun ämerikkalaista touhua..

Vierailija

Toisaalta..
Onhan se ihan hyväkin ettei jokkut kehtaa, tjms. mennä sossuun kun raht loppuu ja keksivät, (tai nojoo), käyttävät muiden jo puhkikuluttamia jeesuksia ja yritteliäinä edes jotakin tekevät leipänsä eteen vaikka sitten martkasaarnaajina, tjms.

Toisaalta..
Jos ihmiset uskaltais tunnustaa inhimillisen vajavuutensa niin sossu ei olis saatanasta. Se olis kuin lapsilisä, josta ei takuullavarmasti ole kieltäytynyt yksikään mikkonen tai makkonen joka mussuttaa yhteiskunnasta joka holhoaa ihmiset pilalle tai ei anna sooloilla jne..

Vierailija

Jos löytäisin Jeesuksen, se sais kyllä maksaa mulle siitä jotain. Sillon rikas faija, vaikka poika kulkeekin kuulemma sandaaleissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat