... Entäs nyt?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, kun on jo tehnyt kaiken, mitä haluaa, eikä oikein mikään muu oikein enää kiinnosta?

... Kun on elänyt sekä yhteiskunnan sääntöjen mukaan että niiden ulkopuolella, mutta ei ole tullut yhtään sen onnellisemmaksi, eikä tunne kuuluvansa yhteiskuntaan.

... Kun on viimeiset kymmenen vuotta käynyt läpi lukuisia erilaisia ihmisiä toimivan ihmissuhteen toivossa, mutta mistään ei ole tullut mitään.

... Kun ihmiset, jotka ovat lähinnä kaverin tai ystävän määritelmää, ovat kiinnostuneet aivan eri asioista, kuin itse.

... Kun työelämään ei joko kelpaa tai pääse, vaikka haluaisi.

Maailmassa on kuitenkin ollut niin paljon ihmisiä, että väistämättä joku on kehittänyt tähänkin toimivan ratkaisun.

En vain ole varma, onko kukaan niistä ratkaisijoista enää elossa kertomassa metodin pätevyydestä.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Vuonna 1977 Helsingin kaupungin nuorisolautakunta päätti olla tilaamatta Aku Ankkaa kaupungin nuorisotiloihin, koska Aku Ankka oli toisin päin kirjoitettuna saatanallinen "Akkna Uka" - babylonialainen riivaajapaholainen.

Juttu lähti maailmalle Rauhan Tervehdyksen uutisesta 16. kesäkuuta 1978. Sen mukaan eräs kaupunginvaltuutettu oli vastustanut Aku Ankan tilaamista, koska Akun vasen kivespussi on alempana kuin oikea. Kansainvälisen uutistoimiston kirjeenvaihtaja huomasi uutisen ja teki siitä jutun, ja 15. heinäkuuta eräs floridalainen lehti kertoi, että Suomessa passitetaan keskitysleirille kaikki, joilla on kivekset.

Vierailija

Asiat kiinnostavat eri tavalla, jos on jotain tulevaisuudensuunnitelmia, eli ala suunnittelemaan tulevaisuutta. Jos oot hyväperseinen ja siedettävän näköinen neiti, laita yv., niin eiköhän meininki muutu riittävällä tavalla.

Vierailija
fenomenologi
Asiat kiinnostavat eri tavalla, jos on jotain tulevaisuudensuunnitelmia

Oli niitä tulevaisuudensuunnitelmia nuorempana, mutta sitten oppi, miten maailma toimii.

Sen jälkeen on pitkälti vähentynyt intressit tukea sellaista itsekästä ja lyhytnäköistä toimintaa.

Vierailija
fenomenologi

Yksi huutomerkki selittää enemmän kuin tuhat sanaa?

Veikkaan, että väri symbolisoi myös jotain tiettyä asiaa.

Vierailija
Cubemon
fenomenologi

Yksi huutomerkki selittää enemmän kuin tuhat sanaa?

Veikkaan, että väri symbolisoi myös jotain tiettyä asiaa.

Komukoita?busseja, siis ei nyssejä vaan hannuja ?

Vierailija

Mulla iskee debis aina kevättalvesta, joillakuilla syksyn lähestyminen vetää vaiheeseen..

Samantyyppiset näköjään on elinehdot mutta mulla ei nyt ihmeempiä apatioita, tms. Kunhan nyt päivän kerrallaan köllin ja uneksin. Purjehdusta, puutarhanhoitoa, sisustamista.. Saan rempata yhden vierashuoneen sisätilat, pinnat ihan niinkuin itte tykkään.
*hyr*
Kynteni syyhyävät innostuksesta.. Aijon haalia laudanpätkiä, panelinjämiä.. mulla on visio. *nam*

Parisuhteista.. njääh.. Rakkaus on kuin *skahätä. Se ei katso aikaa eikä paikkaa.
Kerran olin vakaasti päättänyt että Nyt Riitti Miehet!
Muutin maalle. Retriittiä, auringonnousuja, mietiskelyä, kuutamoita, upea kesä sinkkuna. Ihanaa!
Sahasin sänkyni 180cm:ksi.
Ei enää koskaan sexiä, niin luulin..

Eräänä sunnuntai-iltapäivänä pihaan ajoi iso auto, josta nousi iso mies.. ja ♥

Ehkä mun pihaan sit joskus aivan odottamatta ajaa vielä pieni auto, josta nousee pieni mies.. ja [size=200:2tynh3s4]♥[/size:2tynh3s4]

Vierailija

A5nahan 6n 63e0assa se 0ahd6335s44s että 1625n -52se522a 6n 1äänyt h460aa0atta,

Pöh.. jäi numlokit pohjaan, siis..
Ainahan on olemassa se mahdollisuus että jokin ratkaiseva seikka on jäänyt huomaamatta. Joku jota ei ole nähnyt kun itsellä on niitä sokeita pisteitä. Ihminenhän ehdollistuu.
Jonakin päivänä voi huomata että jumankauta! Olin väärässä..

Pirskatti..
Jännää, mitä huominen tuokaan tullessaan!

Vierailija

What shall we use to fill the empty spaces
Where waves of hunger roar?
Shall we set out across the sea of faces
In search of more and more applause?
Shall we buy a new guitar?
Shall we drive a more powerful car?
Shall we work straight through the night?
Shall we get into fights?
Leave the lights on?
Drop bombs?
Do tours of the east?
contract diseases?
Bury bones?
Break up homes?
Send flowers by phone?
Take to drink?
Go to shrinks?
Give up meat?
Rarely sleep?