Onko väärin...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin tuota tuli mieleen, että kun tällä hetkellä puhutaan paljon kaikenlaisista ongelmista, joita meillä täällä maapalolla on ja kai ne ihan todellisiakin sitten ovat, niin tällainen yksittäinen asia kuin suklaan syöminen.
Itse sitä kyllä tulee joskus syötyä, niin onkohan se kuitenkin selvästi väärin syödä suklaata, kun ilmankin kai pärjäisi?

Onko parempi lopettaa suklaan syönti kokonaan vai voinko minä ja kaikki muutkin, jotka suklaata syövät jatkaa ihan rauhallisilla mielin herkuttelua?

Tällaisia yksittäisiä kysymyksiä varmaan tulen ainakin minä tässä ketjussa kyselemään, kun tulee mieleen ja omassa toiminnassani tulen tällaisia mahdollisia pieniä(?) virheitä huomaamaan. Eli tarkoitus olisi karsia omasta elämästä sellaiset selvästi väärät asiat pois.

Eli ensimmäisenä tuli mieleen, että onko väärin syödä suklaata? Tai onko mitään järkeä syödä suklaata?

Kommentit (15)

Vierailija

Mietin juuri tänään, onko väärin tuhlata vessapaperia siihen, että laittaa sitä pönttöön ennen paskalle menoa, jottei molskahda ikävästi...

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008
zeniac
Mietin juuri tänään, onko väärin tuhlata vessapaperia siihen, että laittaa sitä pönttöön ennen paskalle menoa, jottei molskahda ikävästi...

Aivan taatusti on. Hápeáisit.

Saisit seuraavat 6 kk
káydá kápymetsássá
tekemássá tarpeesi.

Suklaan syóminen on terapeuttinen tarve.
Jos olet eettisesti vahva ihminen niin
osta reilun kaupan suklaata.

Puedes imaginar un mundo sin música............

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005
zeniac

Italialaismallisessa pöntössä jööti tipahtaa posliinille niin ettei vessapaperia tarvitse laittaa pehmikkeeksi. Tosin pönttöharjaa täytyy käyttää sitten hieman ahkerammin. Kaikkein parasta olisi tietysti lopettaa se veteen paskominen ja hommata kuivakäymälä.

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008
Hamppu

Italialaismallisessa pöntössä jööti tipahtaa posliinille niin ettei vessapaperia tarvitse laittaa pehmikkeeksi. Tosin pönttöharjaa täytyy käyttää sitten hieman ahkerammin. Kaikkein parasta olisi tietysti lopettaa se veteen paskominen ja hommata kuivakäymälä.

Noh, ainahan voi táhdátá..

Veteen paskomisesta on saanut alkunsa
aika moni ihmiskunnan ongelma.

Jospa sittenki aletaan tekeen niinkun intialaiset
ja tervehditáán seká syódáán oikealla kádellá.

Vasemmalle játetáán muut hommat.

Vierailija
Niin tuota tuli mieleen, että kun tällä hetkellä puhutaan paljon kaikenlaisista ongelmista, joita meillä täällä maapalolla on ja kai ne ihan todellisiakin sitten ovat, niin tällainen yksittäinen asia kuin suklaan syöminen.
Itse sitä kyllä tulee joskus syötyä, niin onkohan se kuitenkin selvästi väärin syödä suklaata, kun ilmankin kai pärjäisi?

Onko parempi lopettaa suklaan syönti kokonaan vai voinko minä ja kaikki muutkin, jotka suklaata syövät jatkaa ihan rauhallisilla mielin herkuttelua?

Tällaisia yksittäisiä kysymyksiä varmaan tulen ainakin minä tässä ketjussa kyselemään, kun tulee mieleen ja omassa toiminnassani tulen tällaisia mahdollisia pieniä(?) virheitä huomaamaan. Eli tarkoitus olisi karsia omasta elämästä sellaiset selvästi väärät asiat pois.

Eli ensimmäisenä tuli mieleen, että onko väärin syödä suklaata? Tai onko mitään järkeä syödä suklaata?

Onneksi olkoon taleni kosumyn!
Olet kysynyt tämän palstan typerimmän kysymyksen.
Täällä on on kysytty kaikenlaista, mutta pahimmat trollitkaan ei pysty tuohon. Tämä idioottimaisuus on jo yliluonnollista.

Vierailija

Helposti kyllä syön kaikenlaisia muitakin makeisia, jos on tarjolla. Itse nyt en kauhean usein silti osta kuitenkaan.
Suklaata mietin, kun taitaa tulla raaka-aineita vähän kauempaakin ja toinen olisi sitten myös kai kaakaon juonti myös, onko se väärin tai onko mitään järkeä?
Ja, jos kysymys oli typerä, niin vastaus kai on sitten aika selkeä mielestäsi, eli?

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Suklaa on lempiruokaani, josta en haluaisi luopua. Tietysti suuri osa suklaan raaka-aineista tuotetaan kaukana Suomesta, joten ekosapuskaa ruskia makia ei liene. (Tosin ekosuklaa-tyyppisin nimikkein myydään tuota herkkua - selvästi tavallista suklaata tyyriimpänä tietysti. Olen pessyt omatuntoani toisinaan ostaen ekosuklaata mutta jäänyt miettimän, miten ekologista tuokaan nami lienee.)
Pystyttäisiinkö meikäläisistä raaka-aineista valmistamaan suklaan tyyppistä makeista, joka ei kuitenkaan maistuisi selvästi korvikkeelta?

Vierailija

Syö paskaa suklaan sijasta, niin ratkaiset aiheessa esiintyvät kaksi ongelmaa yhdellä iskulla. Ei kulu enää paperia kun paskot suklaapurkkiin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
kaiketikenties
Onko luterilaismoraalisesti váárin
valvoa kun kaikki muut jo nukkuu...

On paitsi jos on min. +/- 2 aikavyöhykettä eri suunnassa kuin muut luterilaismoralistit.

Hämmentää.

Vierailija
taleni kosumyn

Ja, jos kysymys oli typerä, niin vastaus kai on sitten aika selkeä mielestäsi, eli?

Vastaus: Ei todellakaan ole mitään väärää syödä suklaata.

kaiketikenties
Seuraa 
Viestejä629
Liittynyt4.10.2008
Vatkain
kaiketikenties
Onko luterilaismoraalisesti váárin
valvoa kun kaikki muut jo nukkuu...

On paitsi jos on min. +/- 2 aikavyöhykettä eri suunnassa kuin muut luterilaismoralistit.

Synninpáástó, siis.
Ainakin osittainen sillá mulla se ero on vain -1...
Jálákijunassa jólóketelláán mutta perássá pysytáán.

Entá jos káytóssá on katoliset moraalikásitteet

Vierailija
kaiketikenties

Entá jos káytóssá on katoliset moraalikásitteet

Aina voi käydä syntisä tunnustamassa ja sit hokea mutaman Avemarian...

Vierailija

Mitäs tässä nyt kaikkia on tullut? Vessapaperin kulutusta helpompana tutkimuksen kohteena pitäisin talouspaperia ehkä. Talouspaperin kulutusta kyllä pystyy varmaan aika paljon vähentämään moni.

Yksi tuli mieleen, kun olen youtubesta kuunnellut joitain musiikkikappaleita... Niin olisiko järkevämpi latailla pysyvästi omalle koneelle ennemmin kuin kuunnella kymmeniä kertoja jotain samaa biisiä ja aina latailla se uudestaan palvelimelta kuunneltavaksi? Mutta onkos tuo miten sallittua sitten?

Uusimmat

Suosituimmat