Potkitun paperimiehen eläke yli 2300 euroa kk

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos sellumies/nainen tienaa 40 tonnia vuodessa. Eläke on kuussa yli 2300 euroa.

Ei ihme jos valtio ei tue kuolevia aloja, koska eihän paperimiehellä ole hätää taloudellisesti.

Vähän aikaa makailee tukiasilla ja jää eläkkeelle.

Kommentit (4)

Vierailija

Erinomaisesti valittu ammatti! Tosin nyt se on yhä vähemmän vaihtoehtona ammatiksi, kun alalla ei ole tarjota töitä ja ala kuolee pois Suomesta.

Antaa nyt heidän nauttia isoista eläkerahoistaan. Raha ei muutenkaan ole elämän tarkoitus, olen saanut kokea sen. Rakkaus on paljon tärkeämpi tarkoitus elämälle - perheen välinen rakkaus, yleinen rakkaus kaikkia ihmisiä kohtaan, rakkaus eläimiä kohtaan.

Rakkaus on jotain uskomattoman hienoa, jota ei osata arvostaa. Mutta rakkauden löytäneet ihmiset osaavat sitä arvostaa ja suuresti. He toivovat, että kaikki löytävät saman aarteen ennemmin tai myöhemmin.

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
tiäremiäs

Eli samaa mitä sinäkin teet.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Vierailija
tiäremiäs
Jos sellumies/nainen tienaa 40 tonnia vuodessa. Eläke on kuussa yli 2300 euroa.

Ei ihme jos valtio ei tue kuolevia aloja, koska eihän paperimiehellä ole hätää taloudellisesti.

Ei 40 tonnia ole kovinkaan suuri palkka. Yli 55 tonnia on keskimääräinen palkka paperitehtaissa ja kirjapainoalalla, ihan ammattikoulu-pohjalta. Vähänkin teknisempää koulutusta niin vuosipalkka nousee helpostikin 65-90 tonniin vuodessa. Tosin työ on usein jatkuvaa 3-vuorotyötä, jossa yö-vuoroissa tienaa huomattavasti paremmin.

Miksi pitäisi tyytyä vähempään?

Näinkin voi tosin käydä
http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8

Tyhmät kärvistelee kunnan palkkalistoilla tai yliopistoissa

Vierailija

Hah. Mulle riittäis sellainen tonnin kuukausipalkka, jos tuolla palkalla saisin tehdä oikeasti mielekkääksi kokemaani työtä. Olen varmaan jotenkin naiivi.

Uusimmat

Suosituimmat