Koljatti. Onneksi meillä on Tervo

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Sori Mummo. Kirjoitin sulle yyveenä, ja pidetään se edelleen meidän välisenä, etten kirjoita enää tovin tämän palstan teineille. Lehmiä sioille, ja siihen malliin.

Tän jälkeen en enää kirjoita!

Tervon Koljatti –romaani on kaivattua poliittista satiiria, sanon sitä vielä lukematta iltapäivälehtien, YLE:n uutisten ja HS:n verkkosivujen lukemisen varassa. Korjaan tilanteen heti kun saan kirjan polvilleni.

Ennen narri oli ainoa, joka sai päänsä pitäen sanoa totuuden kuninkaasta. Suomalaisessa tulkinnassa demokratian hygieniasta perinne ei todellakaan ole kovin kukkea.

Pääministeri Lahnanen keräsi kuuden uutisissa pisteet minun puntariini. Ainoa oikea tapa suhtautua asiaan. Onnittelut priiffaajille. Hyvä Lahnanen.

Ehkä suomalaisella politiikalla ja keskustelulla on menneisyys vielä edessä. Tarvitaan vain lisää ilvehtijöitä, narreja, kirjailijoita, Audimiehiä.

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Ot ... 5249058681

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (14)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Vanhaselta fiksu veto olla ottamatta nokkiinsa. Oikeassa on Vaari.

Vaikka en mikään kepu-fani olekaan, niin Vanhanen sai pitkästä aikaa pisteitä täältäkin.

Tervon kirjan luen, kunhan vain ilmestyy kirjastoon.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Vaari

Tervon Koljatti –romaani on kaivattua poliittista satiiria, sanon sitä vielä lukematta iltapäivälehtien, YLE:n uutisten ja HS:n verkkosivujen lukemisen varassa. Korjaan tilanteen heti kun saan kirjan polvilleni.

Juu, innostuin itsekin, kun uutiset luin. Vaikutti pitkästä aikaa siltä, että Tervo on kirjoittanut jotain, minkä haluan lukea. Varmaan se tulee luettuakin, mutta valitettavasti pari siitä lehtiin lainattua katkelmaa onnistuivat jo vähän latistamaan odotusta. Ei se kassaneidin paneminen sipsipussien päällä kassajonossa kesken ostosten kovin loisteliaalta parodialta kuulostanut. Ja vaikka Pekkarisen hiuslisäke onkin typerä ja hatun näköinen, niin aika kehnoa huumoria on siitä jauhaa... tosin enhän vielä ole lukenut miten Tervo siitä jauhaa. Toivottavasti jauhaa hyvin.

Pääministeri Lahnanen keräsi kuuden uutisissa pisteet minun puntariini. Ainoa oikea tapa suhtautua asiaan. Onnittelut priiffaajille. Hyvä Lahnanen.

Njääh. Miten se muka olisi voinut muuten siihen suhtautua? Vaikka Lahnanen onkin idiootti, niin ei se kuitenkaan ole idiootti.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Moukale
Vanhaselta fiksu veto olla ottamatta nokkiinsa.

Sanoo telkkarissa mitä sen täytyy sanoa. Minä näen sen mielessäni nyyhkimässä tyynyyn ja hakkaamassa nyrkillä patjaa, kun ei muutakaan voi.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Heh, ajattelinpa sinua, Vaari, kun luin Tervon kirjasta. Jotta kuinka naurat ja nautit. Samaa aion itsekin, kunhan saan kirjan hinnan säästettyä.

Tervo itse sanoo, että kun on elänyt lapsuutensa seudulla, missä keskustapuolueella on yksinkertainen enemmistö, saa aika pitkäksi aikaa rokotuksen kepua vastaan.

Mutta sen parta, se on tyhmä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mummo

Parta lähtee, parta kasvaa. Absoluuttinen tyhmyys ei lähe, ei terillä, ei vatkaimilla, vahalla, ei froteepyyhkeellä.

Parta saattaa olla kuvajainen parran merkityksestä niille joille parralla on merkitys parran kuvajaisissa.

Mutta en lupaukseni mukaisesti kirjoita siitäkään. Tyhmä se silti oli juu. Ryyppy päällä?

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Mummo

Parta lähtee, parta kasvaa. Absoluuttinen tyhmyys ei lähe, ei terillä, ei vatkaimilla, vahalla, ei froteepyyhkeellä.

Parta saattaa olla kuvajainen parran merkityksestä niille joille parralla on merkitys parran kuvajaisissa.

Mutta en lupaukseni mukaisesti kirjoita siitäkään. Tyhmä se silti oli juu. Ryyppy päällä?

V.

Onko tää sisäpiiri jotakin?
Kertokaa mullekkin. Ostan maaata ja lisäännyn....

- Raspu -

Vierailija

Ei Mummolla ainakaa ole ryyppy päällä! Ei edes semmoisia säälittäviä valkkari-sooda -sekoituksia, mitä Tampereella vieroksuttiin.

Tervo on kasvattanut uskottavuusparran kirjajulkkareihin. Hirveä, harva hökötys siinä vauvannaamassa. Sulla ja Papalla on sentään jotain, jota ihailla

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mummo
Ei Mummolla ainakaa ole ryyppy päällä!

Eiku Tervolla?

Eikä tämä ole sisäpiirijotain, vaan ulkopiirillekin julki jotain sisäpiiritätäin.

Kannattaa silti aina jatkaa lisääntymistä Maukka, jos mahkuja Raspu on.

V.

Vierailija
Vaari
Mummo
Ei Mummolla ainakaa ole ryyppy päällä!

Eiku Tervolla?

Eikä tämä ole sisäpiirijotain, vaan ulkopiirillekin julki jotain sisäpiiritätäin.

Kannattaa silti aina jatkaa lisääntymistä Maukka Raspu, jos on mahkuja.

V.

Voi helvata. Nyt siis pitää imeskellä tätäkin mulkkua vielä jonkii aikaa. Aina ärsyttää ihmiset jotka teeskentelee.

Vierailija

Lehdistön katkelmat tästä Tervon kirjasta olivat niin hyviä että minun on pakko ostaa tämä. En ole lukenut romaaneja lähes vuosikymmeneen, mutta tässä on sitä jotain. Lahnanen suorittaa yhdynnän Lidlin kassajonossa. Aiettä.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
Vaari

Eipä Lahnasella juuri muuta mahdollisuutta ollut. Seuraavaksi kertoo lukeneensa kirjan ja kehuu sitä, ja korostaa myös kuinka tärkeätä on, että meillä voidaan kirjoittaa poliitikoista kriittisestikin. Ja että tämä on osoitus Suomalaisesta Sananvapaudesta ja Demokratiasta. Siinä saa Tervo sitten sen kuuluisan "kuoleman suudelman". Turha on enää mitään kirjoittaa, kun kohde sen kuitenkin kehuu.

Ja saadaanpa tuollakin kiinnitettyä huomio toisarvoisiin asioihin. Puhukaa vain audimiehistä ja tervoista, me laitamme sillä aikaa kansan kyykkyyn.

Same shit, different day...

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Tulipa tästä ketjusta noin yleisemmällä tasolla mieleen sellainen sananlasku kuin "Nuoruus ja tyhmyys - vanhuus ja v*ttuilu". Vai miten se meni.

Uusimmat

Suosituimmat