Seuraa 
Viestejä6251

Kummalla on parempi perse, miehellä vai naisella?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (32)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662

No naisella tottakai. Sellaiset omenapeput on kivoja.

Inhoan suuria betoni perseitä kuten esim. jeniffer lopezin peppu.En tajua miten jotkut voi pitää sen perseestä.

Hyvä ketju.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Toope
Seuraa 
Viestejä29069

Taisi tulla Nallen ikioma ketju!

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Cubemon
Parhaat perseet on olalla.

Mikäli ei ulosteita rupee erittää ni kai soon ihan jeppis jees kasvattaa perseitä sinnekki. Ite en käsillä seisoen jaksais kyl paskoo.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Mikä tekee perseestä hyvän perseen? Itse perse vai perseen päällä oleva vaatetus?

Saw
Mikä tekee perseestä hyvän perseen? Itse perse vai perseen päällä oleva vaatetus?

Veikkaisin ensimmäistä.

Ei se ainakaan kaikilla naisilla huonone, vaikka vaatetus poistetaankin.

Saw

Päätelkää itse:

vs.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Saw
Kummalla on parempi perse, miehellä vai naisella?

Miltä kantilta tätä paremmuutta on tarkoitus tarkastella? Esteettisesti koen miehenä naisen perseen paremmaksi. Mutta miehen perseessä on keskimääräisesti enemmän voimaa niin se on siinä mielessä parempi.

Äänestin silti naista kun onhan niidenkin oltava jossain parempia Nooh, vitsi vain ennen kuin mua läiskitään perseelle.

Nyt kävi näin.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19323
Epic
...Nooh, vitsi vain ennen kuin mua läiskitään perseelle.

Vhipiti, vhipiti.

Ei vaiten, kyllä valikoitujen naisten kankku on esteettisempi kuin miehinen karvapeppu. Vaikka toisaaltaan on joillain miehilläkin varsin komea takalisto - ainakin farkuissa. Hankala valinta, jää siis tekemättä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Åerseen tulee olla erityisen muodokas. Treenaamisen ohessa olen katsellut miesten perseitä. Voi verrata herkullisimpiin naisperseisiin.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Paras perse ei mahdu housuihin ku just just.

Mitä pyöreempi perse sitä kiinnostavamopaa on perseseksi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Miksi osa urheilevista naisista treenaa perseen jalkojen jatkeeksi? Perseellä tulee olla pyöreä muoto.

Saw
Miksi osa urheilevista naisista treenaa perseen jalkojen jatkeeksi? Perseellä tulee olla pyöreä muoto.

Ehkäpä heidän urheilunsa päätavoite ei ole ulkonäöllinen?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä38541
Ronron
Feminine

Mitä tarkoitat, nyt en ymmärrä?

Arvatenkin sitä, että jos treenaa voimaa, tehoa tai kestävyyttä, siinä persläskit väkisinkin hupenevat. Ja sitä paitsi kyllä pikkupojan takapuolen omaaville puolianorektisille naisillekin on perään kuolaajansa, ei sen takia kukaan vanhaksi piiaksi jää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Neutroni
Ronron
Feminine

Mitä tarkoitat, nyt en ymmärrä?

Arvatenkin sitä, että jos treenaa voimaa, tehoa tai kestävyyttä, siinä persläskit väkisinkin hupenevat. Ja sitä paitsi kyllä pikkupojan takapuolen omaaville puolianorektisille naisillekin on perään kuolaajansa, ei sen takia kukaan vanhaksi piiaksi jää.

Anorektisuus on hyiyäk ja tietysti vaarallistakin, mutta hyvin treenattu, voimaa uhkuva gluteus maximus kyllä miellyttää silmää. Paljon enemmän kuin hyllyvän ja riippuvan välimaastoon asettuva rasvakudosdiivaperse. Rasvaakin saa kinkussa toki olla, mutta lihas antaa parhaan per(u)smuodon tälle kuten muillekiin ruumiinosille.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat