Taistelu tyhmyyttä vastaan ry

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, minä sijoitan miljoona euroa.
Kerron lisää sitten kun on riittävä ryhmä koossa, osallistua voi yksityisviestillä tai työnhaku urho@sahkoposti.zzn.com
Itse en aktiivisesti osallistu, ei kiinnosta, rahoitan tyhmyyden vastaisen toiminnan, nyt riittää.
http://www.eroakirkosta.fi

Sivut

Kommentit (16)

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009

Onko mukaan ilmoittautuminen sitovaa? Sanot, että kerrot lisää kun on ryhmä koossa, ihmiset varmaan haluaisivat tietää mihin ovat lähdössä mukaan ennen kuin lähtevät.

Nyt kävi näin.

Vierailija
Epic
Onko mukaan ilmoittautuminen sitovaa? Sanot, että kerrot lisää kun on ryhmä koossa, ihmiset varmaan haluaisivat tietää mihin ovat lähdössä mukaan ennen kuin lähtevät.

Ei tietenkää ole sitovaa, ei kyseessä ole mikään hihhuliryhmä.
Ei sen kummemmin edes kiinnosta koko asia, tarkoitus on vain poistaa tyhmyyttä maailmasta. Itse en osallistu muuten kuin rahoittajana. En minä viitsi tehdä mitään, 2400 euroa voisin maksaa jollekin kuukaudessa, joka viitsii. Ehkä hän sitten kertoo heille, jotka kertoo teille.

Vierailija

Nyt on niin mystistä juttua, että taidan olla liian tyhmä tajutakseni mistä on kyse. Eroa kirkosta-palvelusta? Sen puolesta vai arvatenkin vastaan?

Vierailija
iileskotti
Nyt on niin mystistä juttua, että taidan olla liian tyhmä tajutakseni mistä on kyse. Eroa kirkosta-palvelusta? Sen puolesta vai arvatenkin vastaan?

Tää nyt on vaan tällainen krapulassa hetken mielijohteesta(mikä on miälijohde)syntynyt idea, jolla ei ole mitään tekemistä www.eroakirkosta.fi tai minkään muunkaan kanssa.

Vierailija

"Ihmisen viisaudella on rajansa, mutta tyhmyydellä ei."
- Albert Einstein -

Saksalainen Nobelkirjailija Doris Lessing taisi todeta jossakin haastattelussaan, että "Vahva ihminen ei hyväksy heikkoutta, viisas ihminen ei hyväksy tyhmyyttä."

Doris voi olla oikeassakin, mutta tällä saitilla kaikki on hyväksyttävä (minutkin), mikäli aikoo kyetä edes jonkintasoiseen kommunikointiin muiden kanssa.

planetisti
Seuraa 
Viestejä463
Liittynyt22.9.2008

Mitä jos katsoisi tyhmyyttä suoraan silmiin ja pyrkisi ymmärtämään ja valistamaan? Ehkä en ole vielä nähnyt tarpeeksi, kun jaksan uskoa, että monesti tyhmyydeksi leimataan täysin toiselta kannalta elämää katsovan ajatuskulku.

Vierailija
fenomenologi
Kerron lisää sitten kun on riittävä ryhmä koossa, osallistua voi yksityisviestillä tai työnhaku urho@sahkoposti.zzn.com
Itse en aktiivisesti osallistu, ei kiinnosta, rahoitan tyhmyyden vastaisen toiminnan, nyt riittää.

Sulle ei o niitä miljoonaa euroa, mutta aina pitää nostaa hattua, kun joku uskaltaa avoimestivastustaa Halosta!

Vaikka saakin halosta päähänsä. <:C

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
Arkkis
fenomenologi

Sulle ei o niitä miljoonaa euroa, mutta aina pitää nostaa hattua, kun joku uskaltaa avoimestivastustaa Halosta!

Kyllä sillä muuten on. Ja useampikin. Osa meistä näki hänen henkilöllisyytensä Hannu Tanskasen toimesta, mistä tulikin sitten penalttia.

Itse suosittelisin kuitenkin nimenomaan nimimerkki Arkkista tähän asiaan. Hänellä on loistava käsitys siitä mikä on tyhmyyttä, eli kaikki mistä ei satu olemaan samaa mieltä. Vaikka hän ei hommaan hakisikaan niin häneen päin kannattaa mielestäni ottaa yhteyttä tämän asian tiimoilta.

Nyt kävi näin.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
fenomenologi
Itse en osallistu muuten kuin rahoittajana. En minä viitsi tehdä mitään, 2400 euroa voisin maksaa jollekin kuukaudessa, joka viitsii. Ehkä hän sitten kertoo heille, jotka kertoo teille.

Tekeekö joku muka tolla rahalla jotain nykyään?

Nyt kävi näin.

Vierailija
Epic
Arkkis
fenomenologi

Kyllä sillä muuten on. Ja useampikin. Osa meistä näki hänen henkilöllisyytensä Hannu Tanskasen toimesta, mistä tulikin sitten penalttia.

Itse suosittelisin kuitenkin nimenomaan nimimerkki Arkkista tähän asiaan. Hänellä on loistava käsitys siitä mikä on tyhmyyttä, eli kaikki mistä ei satu olemaan samaa mieltä. Vaikka hän ei hommaan hakisikaan niin häneen päin kannattaa mielestäni ottaa yhteyttä tämän asian tiimoilta.

Mulla munaskuitani myöten hämäläisenä ei ole hommaan motivaatiota, koska "tyhmä" ei kuulu Hämeessä 20 eikä välttämättä 200:nkaan loukkavimman haukkumasanan joukkoon (jos muutkin kielteiset kuin henkilöä tarkoittavat ilmaukset otetaan huomioon, kuten "hosua"). Hämeessä saa olla tyhmä, jos on sitä omalla imagollaan ja kustannuksellaan. Ns. yleinen meuhkaaminen jonkin liikkeen muodossa kaikuu kuuroille korville. Ainoa todellinen keino on arvostella konkreettisesti sellasia tyhmiä ja hulluja henkilöitä, joilla ei olisiasemansa puolesta lupa olla kumpaakaan.

Vierailija
tiäremiäs
Tarja Halonen pitäis murtaa henkisesti, että menettää mielenterveyden. Näin siitä pääsee eroon.

Voitais porukalla mennä matkimaan sen r-vikaa linnan portaille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat