Hampurilaisravintolat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vapaata keskustelua aiheen tiimoilta.

Käytkö usein?
Mitä tilaat?
Mitä mieltä ruuan laadusta?
Mitä mieltä ko. puljuista ylipäätään?

Ise en ole aikapäiviin käynyt ko. paikoissa natustamassa mitään. Vuosi tai kaksi sitten tuli viimeksi tuplajuusto imastua syövereihin. Kummemin ei ole tullut erityisiä kaipuita palata luukulle tilailemaan mitään, vaikka tuplajeessi onkin ihan ok hötterö näissä merkeissä.

Sivut

Kommentit (130)

Vierailija
Muikku Muunala
Vapaata keskustelua aiheen tiimoilta.

Käytkö usein?
Mitä tilaat?
Mitä mieltä ruuan laadusta?
Mitä mieltä ko. puljuista ylipäätään?

Ise en ole aikapäiviin käynyt ko. paikoissa natustamassa mitään. Vuosi tai kaksi sitten tuli viimeksi tuplajuusto imastua syövereihin. Kummemin ei ole tullut erityisiä kaipuita palata luukulle tilailemaan mitään, vaikka tuplajeessi onkin ihan ok hötterö näissä merkeissä.

Parhaat hampurilaiset saa grilleiltä!! Unohtakaa heset ja mäkit sun muut riistoketjut.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Harvoin tulee käytyä, mäkkärissä useimmiten, vaikka siellä hampurilaiset perseestä ovatkin. Hesessä ranskalaiset eivät ole hyviä. Mitä maailmalla käydessä Burger Kingeissä piipahtanut, niin sieltä ne parhaat purilaiset sai — lukuunottamatta snägärejä ja muita pieniä. Vai olivatko hampurilaisetkin vihreämpiä aidan toisella puolella?

Vierailija
Javert
After trying to reassure them, he decides to order lunch, but he is outraged when the burger he receives looks nothing like the thick, juicy one shown on the menu board.

http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Down

Grillit on parhaimpia..
Se on hyvä kohta jossa se mummeli oksentaa ku se ukko kysyy siltä että onko se ruoka hyvää.

Vierailija

Mäkkärissä tulee käytyä silloin tällöin työpäivän aikana, jos on kiire syömään ja sattuu sopimaan. Ehkä tyyliin kerran tai pari kuukaudessa. Hesestä en tykkää, mutta oon joskus sieltäkin tilannut kun on ollut kiire jotain ruokaa saada suuhun eikä parempaa vaihtoehtoa ole ollut lähettyvillä.

Hesen hampparit eivät juuri muulle maistu kuin sille majoneesimössölle. Myöskin se rasittaa että niitä on hankala syödä. Big macit on siitä hyviä että ne pysyy hyvin kasassa kun niitä syö. Mä en tapaa nykyään mitään uutta kokeillakaan, tilaan aina bigmacin ja sitten mahdollisesti pikkuhampparin lisäksi, riippuen onko enemmän vai vähemmän nälkä.

Ei se mitään gurmeeta ole, mutta on se ihan jees ruokaa, varsinkin kun ei liian usein käy niin ei myöskään kyllästy vaikka samaa tavaraa tilaa. Ja nykypäivän hinnoilla ihan edullista verrattuna esim johonkin ABC:n seisovaan pöytään (kristus kun on ylihinnoiteltu tuote).

Siihen yhdyn kyllä että grillin hampparit on parhaimpia.

Vierailija
o
Pikaruokalat tuhoavat kulttuurin. Ovat epäterveellisiä jne. Bokotoinut jo 5v.

Olishan se vähän ikävä jos ei muuta olisi kuin pikaruokaloita, mutta ei ne ilman koko katukuvan/ravintola-alan valtausta mielestäni kulttuuria tuhoa - mikä lienee aika epätodennäköistä

Vierailija
petsku
Harvoin tulee käytyä, mäkkärissä useimmiten, vaikka siellä hampurilaiset perseestä ovatkin. Hesessä ranskalaiset eivät ole hyviä. Mitä maailmalla käydessä Burger Kingeissä piipahtanut, niin sieltä ne parhaat purilaiset sai — lukuunottamatta snägärejä ja muita pieniä. Vai olivatko hampurilaisetkin vihreämpiä aidan toisella puolella?

Juu pakko komppaa, että noista ketjujen hötöistä oon itsekin pitäny Burgeri Kurgon hamppareita maittavimpina.

Vierailija
Muikku Muunala
petsku

Juu pakko komppaa, että noista ketjujen hötöistä oon itsekin pitäny Burgeri Kurgon hamppareita maittavimpina .

Itse en kyllä pitänyt. Kävin barcelonassa burger kingissä ja ne oli vielä enemmän sellaisia mössömäisiä kuin hesessä mielestäni.

Jenkeissä käydessäni yritin etsiä carl's jr -ravintolaa (koska tottakai maassa maan tavalla), mutta niitä ei oikein löytynyt itärannikolta. Ne hampparit ainakin näyttää mainoksissa hyviltä

http://www.carlsjr.com/menu/

Vierailija
babun
Muikku Muunala
petsku

Juu pakko komppaa, että noista ketjujen hötöistä oon itsekin pitäny Burgeri Kurgon hamppareita maittavimpina .

Itse en kyllä pitänyt. Kävin barcelonassa burger kingissä ja ne oli vielä enemmän sellaisia mössömäisiä kuin hesessä mielestäni.

Heh, noh mee ja tiedä noista mun arvioinneista. Burger Kingeissä en oo käynyt muuta kuin krapulassa sen muutaman kerran joten silläkin voi olla osuutta asiaan.

...Tosin uskallan väittää että BK:n burgereissa on enemmän heiluntaa maussa etc. paikkojen kannalta, eli mistä tilaa ja milloin, näin itsekin mm. Barcelonassa BK:ssa mutustaneena.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Eipä tule käytyä hampurilaisravintoloissa, kun samalla hintaa saa ruoan lounaspöydästä tai sitten kunnon grilliruokaa grilliltä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Eipä tule käytyä hampurilaisravintoloissa, kun samalla hintaa saa ruoan lounaspöydästä tai sitten kunnon grilliruokaa grilliltä.

Sama juttu, ja jos on mahdollisuudet ja jaksaa nähdä sen vaivan että puuhastelee itse, niin on moninkertaisesti halvempaa ja maittavampaa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Kyllähän noissa tulee käytyä pari kertaa kuussa, kun lapset pitävät hampurilaisista. Mikäli itse saan valita pikaruokalan, otan ennemmin pizzan, kebabin tai halpiskiinalaisen.

On se kyllä käsittämätöntä, miten periaatteessa ihan hyvä rasvainen ja suolainen perusmättösafka saadaan niin mauttomaksi. Muutaman sentin edestä mausteita, niin niitä söisi mielellään (enkä nyt tarkoita mitään tajunnanräjäytyschiliä). Ero valtakunnallisilla ketjuilla ja grilleillä on pieni. Kukaan ei uskalla maustaa hampurilaisiaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat