Snaut - Im Memoriam

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palstalla ja eritoten avaruus/kosmologia osiossa on kyselty missä on Snaut. No, tässä vastaukseni jonka sinne alas jo laitoin:

"Arvoisille palstalaisillemme kerron täten, että kunnioitettu ystäväni ja kolleegani emeritius Doktor Nauk Snaut, mm. tunnettu Neuvostoliiton Pulkovon ja Tartun observatorioiden "tulisieluna", on siirtynyt "Im Memorian".

Kunnioittavasti,
nimim. Landau

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Kiitos tiedosta.

Kaikillehan tämä joskus käy.

Snaut oli minulle, kuten varmaan kaikille kirjoittajille, vanhimmille varsinkin, Tärkeä kirjoittaja ja yksi innoittaja ylipäänsä olla ja kirjoittaa palstalle.

Minulle silloin, joskus kymmenen vuotta sitten, oli tärkeää saada vastaus kysymykseen kuin kysymykseen ja useinmiten vastauksen antamiseen Snaut oli jollain lailla osallinen.

Jään kaipaamaan ja otan osaa omaisten suruun.

En voi tämän paremmin ilmaista itseäni tällä hetkellä.

Vierailija

Jos tässä nyt tarkoitetaan sitä, että Snaut on siirtynyt ajasta ikuisuuteen, niin eikö se ole In Memoriam.

RIP, vaikka en ehkä ihan kymmenen vuoden takaa häntä muistakaan.

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006

Oli kyllä niin läpällä pistetty tuo alkuperäinen viesti, että mieleen tulee ennemminkin elinikäinen banni kuin hengenlähtö.

Pahoillani olen jos näin on kuitenkin päässyt käymään että hiippakunta on vaihtunut.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija

Ei kai tässä hirveästi sanottavaa ole, ikävä juttu.

Snaut oli kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista kirjoittelijoista. Lentotaidottoman, GradStudentin, Mr.Spockin ja muutaman muun kanssa kirjoittelija, jonka kommentit oli täyttä asiaa, parhaalla maulla ja ammattitaidolla ilmaistuna.

R.I.P

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ikävää.

Olen tiennyt tästä kun ensimmäisen kerran sen mainitsit. Nämä suru-uutiset ovat aina vaikeita kirjoittaa.

Pidin hänen kirjoituksistaan kovasti kuten varmasti kaikki muutkin täällä ja arvostan tätä kovasti. Mukavia keskusteluita jää kaipaamaan ja olisin mielelläni tahtonut tätä tavata livenäkin. Tämän palstan suuri ajattelija.

Voimia ja osaanottoja kaikille jotka kokivat hänet läheiseksi.

HSTal
Seuraa 
Viestejä736
Liittynyt10.4.2009

Snaut oli suuri purjehtija ja monipuolisesti sivistynyt ihminen.

Tuoreessa muistissa on moni keskustelu hänen kanssa.

Hän on nyt lähtenyt purjehtimaan tuntemattomille valtamerille, jotka olivat hänen kiinnostuksen kohteena täälläkin.

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Ikävä uutinen. Hyvä ja asiallinen kirjoittaja. Osanottoni omaisille.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
JW
Jos tässä nyt tarkoitetaan sitä, että Snaut on siirtynyt ajasta ikuisuuteen, niin eikö se ole In Memoriam.

RIP, vaikka en ehkä ihan kymmenen vuoden takaa häntä muistakaan.

Aga, Eesti keelel ja "IM MEMORIAN". Siis lause kyseisen henkiön omalla äidinkielellään!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Lämmin osanotto läheisille ja ystäville.

Kaipauksella muistaen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Niin, vanhoilla ihmisllä on tapana suorittaa vainajoituminen. Oma arvioitu kuolemani on siellä 2050-2070. Olen syntynyt 1977 ja tähän laskelmaan oli otettu huomioon perimä (pitkäikäisiä) sekä käytännön vittumaisuuslisä (aika huonoja viestejä olen kirjotellut, mukavimmat kuolee ensin!).

Yleensä luen tätä foorumia selvinpäin vain kosmologia/avaruustutkimus -osin. Snautin kontribuutio juuri näihin aiheisiin oli merkittävä ja myös hyvä.

Vierailija

Ei, en tahdo olla makaaberi mutta KUKA meistä lähtee seuraavaksi? Äkilliset sydäntaudit on todennäköisimpiä äkkikuoleman aiheuttaua. Suvussani on tätä, esim isäni, kohta 70, popsii sydänlääkkeitä.... Ei kirjoita tänne, toivottavasti, vielä vähemmän toivon että lukisi näitä! Uskon kuitenkin, että meillä on näitä yli 50v kirjoittajia täällä joille voin ulkoistaa pelkoni

Hyvät kirjoittajat, rouskuttajaa betasalpaajia, älkää lähtekö senion-painimatseihin, syökää terveellisesti ja ennenkaikkea: Muistakaa ryypyttää itsenne etanolilla!

EDIT: tietenkin olen harmissani

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat