Kiitos Finncom, näin homma toimii

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos Finncom lentoyhtiön lentäjät eivät tekisi töitä puolet halvemmalla kuin Finnairin lentäjät (silti saavat 5 tonnia/kk), niin pienemmillä paikkakunnilla ei olisi senkään vertaa tulevaisuutta kuin nyt.

Kiitos Finncom. Toivottavasti sama kehitys jatkuu esim TE-keskusten, Kelan ja muiden sosiaalitanttojen johdon ja keskijohdon palkkaukseen. On naurettavaa että 85 isopalkkaista rahanjakajaa sanoo ettei nyt olekaan yhtään rahaa jaettavaksi koko vuonna. Mitä te sitten teette ?

Kommentit (4)

Vierailija
U.Boltin jänis
On naurettavaa että 85 isopalkkaista rahanjakajaa sanoo ettei nyt olekaan yhtään rahaa jaettavaksi koko vuonna. Mitä te sitten teette ?

"Ylläpidämme kotimaista kulutuskysyntää".

Hei, aika moni opiskelija, työtön, vanki tai muu palkansaaja osallistuisi myös elvyttämiseen !

Vierailija
Totti99
Mielenkiintoista. Keskusteletko usein itsesi kanssa?

Kysymyksesi siis kuuluu että "ajattelenko usein ?".

Kyllä näin voidaan sanoa. Kun olen yksinäni, niin on jopa vaikeaa olla ajattelematta.

Entä miten itse, oi Totti99, mietitkö koskaan ajatuksia, esim "olis pitänyt sanoa sille että...", johon toteat sekunnin päästä että "no onneks en sanonut".

Vierailija
U.Boltin jänis
Entä miten itse, oi Totti99, mietitkö koskaan ajatuksia, esim "olis pitänyt sanoa sille että...", johon toteat sekunnin päästä että "no onneks en sanonut".

Joskus joo. Useimmiten harmittelen kuitenkin asioita, joita en tehnyt, kuin niitä joita tein. Kommentti oli tarkoitettu huumoriksi, vaikka myönnetään että onhan siinä vähän ylimielinen sävy.

Joka tapauksessa itse asiasta olen osittain samaa mieltä kanssasi. Valitettavasti aina talouskriiseissä maksajiksi joutuvat kaikkein vähäosaisimmat, niin globaalisti kuin lokaalistikin. Ironista on sekin, että suurimmat maksajat ovat aina ne, joilla ei ollut kriisin kanssa mnitään tekemistä, mutta vähimmillä kolhuilla selviävät he, jotka ovat itse kriisin aiheuttaneet.

Uusimmat

Suosituimmat