Automerkit ja naisten seksuaalinen valinta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kerran kuulin lausahduksen että kaveri ostaa porchen, koska sillä kuulemma saa kauniita naisia.
Toinen kaveri tuumas ettei naiset sellasesta välitä, muut asiat niitä viehättää.
Tähän Porchen ostaja vaan lakoonisesti tuumasi, "Ootko koskaan nähny porchen kyydissä huonon näköstä naista?"

Eli kysymys kuuluu, vaikuttaako se millä ajaa naisen seksuaaliseen valintaan?
Kuvastaako kulkuneuvo, vaurautta, menestystä, älykkyyttä, persoonallisuutta tai muita ominaisuuksia tai niiden puutetta?

Laitan tähän myös äänestyksen jossa voi valita itselleen sopivan vaihtoehdon. Oletetaan että miesten ulkonäkö ja älykkyys on suurinpiirtein samaa luokkaa, mutta muu vaihtuukin sitten oletusarvoisesti kuinka naiset ne ominaisuudet automerkin perusteella mieltää.

Linkki Audin R8 malliin:
http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi3.nsf/HTML/200.R8

Linkki uuteen Corollaan:
http://www.toyota.fi/cars/new_cars/corolla/index.aspx

Sivut

Kommentit (204)

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Turha äänestys, naiset todennäköisesti väittävät, ettei vaikuta mitään, mutta menevät silti Porchen tai Ferrarin kyytiin.
Oman kokemuksen perusteella parhaiten naisia saa joko todella hyvännäköisellä autolla, tai sitten jollain täysin toisen äärilaidan tuotteella (Fiat 600, rättäri, Trabant).

Vierailija
Denzil Dexter
Turha äänestys, naiset todennäköisesti väittävät, ettei vaikuta mitään, mutta menevät silti Porchen tai Ferrarin kyytiin.

Näin minäkin, ainakin alustavasti, luulen. Itse uskon ja tiedän että auto vaikuttaa ja sillä myös saa. Laitoin äänestyksen koska anonyyminä voi tietty äänestää totuudenmukaisestikin ja sitten kirjotuksessaan väittää jotain muuta.

Vierailija

Pöljä täytyy olla jos ei valitse audimiestä. Jos itse pitäisi tehdä päätös naisen valinnasta vain sillä tietämyksellä, että toinen ajaa Corollaa ja toinen Audi R8, valitsisin tietysti R8, koska se on paljon hauskempi auto. R8:lla olisi paljon hauskempi ajaa, jonka lisäksi plösöt ja ulkonäöstään huonosti huolehtivat naiset ovat kauniita naisia epätodennäköisemmin niin huomionhakuisia, että ajaisivat R8.

Jos joku nainen valitsisi corollamiehen, johtuu se vain siitä, että he pelkäävät etteivät kelpaa audimiehelle.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jos kaikki miehet ovat yhtä komeita ja älykkäitä, valitsen sen kenen kanssa minulla synkkaa. En tajua autoista mitään. Litteät autot on epäkäytännöllisiä ja rumia, ja kaikki muut näyttää samalta, paitsi Lada ja Volkkari.

Hämmentää.

Vierailija

Aika heikot on vaihtoehdot jos nainen noiden ajoneuvojen perusteella joutuu miehensä valitsemaan. Audikaan ei tunnetusti ole muuta kuin kallis volkkari.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Sitäpaitti ihan paska äänestys ja väärät vaihtoehdot! Sieltä puuttuu polkuauto. Jos joku ajelis polkuautolla niin se on varmaan sen verran huumoriveikko että sen kelkkaan kannattais hypätä

Ei oo kanskaan yhtään vihreetä vaihtoehtoa ekotiedostajille.

Hämmentää.

Vierailija
googeli
Aika heikot on vaihtoehdot jos nainen noiden ajoneuvojen perusteella joutuu miehensä valitsemaan. Audikaan ei tunnetusti ole muuta kuin kallis volkkari.

Nii, voihan asian esittää toisinkin. Jos ajaa kalliilla autolla ja on pystynyt sellaisen hankkimaan niin kuvastaako se edellämainittuja ominaisuukia tai niiden puutetta?

Valitsevatko naiset miehen näillä perusteilla?

Vierailija
Vatkain
Sitäpaitti ihan paska äänestys ja väärät vaihtoehdot! Sieltä puuttuu polkuauto. Jos joku ajelis polkuautolla niin se on varmaan sen verran huumoriveikko että sen kelkkaan kannattais hypätä

Ei oo kanskaan yhtään vihreetä vaihtoehtoa ekotiedostajille.

Polkuauto tai fillarimiehen kyydissä alkaa lopultakin tulee äitä ikävä. Usko pois.

Tahallanin karsin.
Ajankohtaisuus muualla mediassa ja täällä sai mun noihin vaihtoehtoihin.

Voi tietysti kirjallisesti vastata että MB500, Vios tai mitä mielyttää...

Vierailija

Väittäisin, että jos automerkillä on parinvalinnassa jotain väliä, niin se ilmenee vain vähäisemmällä älykkyydellä varustettujen naisten keskuudessa. Hyvän on. Näin olen vain aina itselleni vakuuttanut, mutta todellisuus on vallan toinen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Yhellä ainoalla mun eksällä on ollut auto. Se oli vanha Saappi. Haalistuneen punanen. Talvella me väkisellä runtattiin siitä lasit alas että voitiin polttaa tupakkaa. Mää istuin vänkärissä ja käänsin sille sätkiä. Se käänteli Saapin rattia ja lauleli helvetin epävireisesti plaupunktin mukana. Katulamput vähän toi valoa mutta muutaman metrin päässä niitten alta oli jo säkkipimeä. Meitä paleli, muakin niin että hyvä että sätkää sain käärittyä. Se laulo ja Saappi nieli maantietä metri kerrallaan. Kone huusi ja valitti, sininen savu tuli putkesta. Mutta me vaan ajeltiin! Mä olin seittemäntoista. Se tappo ittensä.

Hämmentää.

Vierailija

Kyllä autolla on vaikutusta naisen saantiin. Kokemusta on kahden lapsen verran.

Työsuhdeauto meni työpaikan mukana ja ajankin nyt 10 vuotta vanhalla volvon pikkufarmarilla. Olenkin nyt yksineläjä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Lapsien saantiin tarvitaan myös puoltoistametrinen muna. Ja kolmen litran mälliläjät viiden vuorokauden panon päätteeksi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Lapsien saantiin tarvitaan myös puoltoistametrinen muna. Ja kolmen litran mälliläjät viiden vuorokauden panon päätteeksi.

Äläs ny alota. Tän on tarkotus olla asiaketju.
Ei kaivata mitään syitä modelle heittämään se Vapaaseen sanaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kuka tahansa voi antaa kolmeminuuttisensa Tojotan takapenkillä, mutta abortin mahdollisuus on niissä tilanteissa suuri. Mutta kolmemetrisestä munasta eroaminen ei onnistukaan niin pian. Sellasella saa minkä tahansa emännän kadulta.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Erm... onko sen yhden Audi-miehen aikaansaaman mediakohun jälkeen enää mitään paikkaa tällaiselle kyselylle, varsinkin Audi yhtenä vaihtoehdoista?

Vatkain
Litteät autot on epäkäytännöllisiä ja rumia
Mun scifisti muotoillun tyylikäs Honda Civic on ärhäkkä mutta taloudellinen kompakti tilaihme! <3

(ts. paljonko merkitystä on sillä paljonko mies itse pitää autovalinnastaan?)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat