Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Diam
Seuraa 
Viestejä2808

BCK kirjoitti:
^ Voisiko suonenvedot johtua liiasta hikoilusta, ja siten elektrolyytitasapainon häiriöstä (magnesiumpuutoksesta?), jos janoon juo pelkkää vettä liiaksi?

Juon todellakin vettä paljon, mutta Dolania en enää ota, siitä tulee kärsimätön olo.

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

John Carter
Seuraa 
Viestejä11956

Nature kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:
Karsee myrkky.

Niin on, minulle määrättiin noita erään tärskyn jälkeen rentouttamaan niskaa ja hartiaseutua. Olotila meni nupissa melko ikäväksi. Parina päivänä noita otin, mutta siihen jäi, enkä koske enää pitkällä tikullakaan.

Eipä nuo paljon nuppiin ainakaan minulla vaikuttanut, ensimmäisillä kerroilla saattoi joskus vain vähän väsyttää. Oikein käytettynä hyvä lääke kramppeihin ja lihasten rentoutukseen. Lääkäri on määrännyt minulle usein Sirdalud 6 mg:n, pitkävaikutteisia kapseleita, kun olen saanut selkäni tai jonkun muun paikan totaalisen jumiin.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3868

Laillista, parasta  ja suht halpaa lihasrelaksanttia saa alkosta, kun ikää on tarpeeksi, eikä nuoremmat sitä tarvitsekaan.

Ja jos muka maksaa liikaa, niin valtiollehan ne rahat menevät,

ja valtio olemme me.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä19705

kairamo kirjoitti:
Alkoholi rentouttaa jo sinänsä, jotta ei kai siinä enää muita troppeja lisänä kaivata. Vaarallista yhteiskäyttö ei ole, mikäli kohtuus säilyy.

http://www.tohtori.fi/laakeopas/laake/12172-SIRDALUD

Erittäin vaarallista alkoholin kanssa...poikkeuksellisen sellaista...nimimerkki kokemusta on.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

asdf
Seuraa 
Viestejä12254

Mulla tuo toimi hyvin jumissa olevaan selkään,  muttei nukuttanut. Tiedän, että joiltain se vie tajun miltei välittömästi. Mutta jos tuota haluaa käyttää unilääkkeenä, niin narkkipiireissä tuokin osataan. Toimii kaikille, kunhan vaan ymmärtää vetää sitä hihaan. Sille oli joku lempinimikin, mutten muista sitä.

Electric Shadow
Seuraa 
Viestejä189

Minuun ei tuolla ropilla ole minkäänlaista vaikutusta. Sain sitä kun olankohottajalihas jumitti, ei auttanut siihen, eikä tehnyt muutakaan. Kerroin siitä fyssarille, johon hän tokaisi - jaa sinä kuulut sitten siihen porukkaan. Toiset menee siitä ihan tillin tallin. Että kovin on yksilöllistä. Työkaveri oli kuulemma kävellyt päin seiniä.

Käyttäjä5105
Seuraa 
Viestejä131

Ei mitään lääkettä kannata ottaa vaan tavan vuoksi ettei mene teho.
Sauna rentouttaa lihaksia, samoin riittävästi lämmintä vaatetta. Joillekin auttaa kipugeelit. Hierontapallon pyörittely jalkapohjan alla voi auttaa myös selkävaivoihin.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3868

Alkoholi on paras lihasrelaksantti.

Toimii aina.

Ei tarvita reseptiä.

Yleisesti saatavilla.

Jopa liiallinen käyttö on suhteellisen hyväksyttyä.

Ja vielä valtiovallan erityisessä suojeluksessa.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11555

asdf kirjoitti:
Mulla tuo toimi hyvin jumissa olevaan selkään,  muttei nukuttanut. Tiedän, että joiltain se vie tajun miltei välittömästi. Mutta jos tuota haluaa käyttää unilääkkeenä, niin narkkipiireissä tuokin osataan. Toimii kaikille, kunhan vaan ymmärtää vetää sitä hihaan. Sille oli joku lempinimikin, mutten muista sitä.

Pärähtääpä tuo käkättimenkin kautta nautittuna melko napakasti.
2mg per sierain niin jo alkaa luomet rentoutumaan. Sivuvaikutuksina nenän limakalvo-ongelmat sekä widdumaiset hedarit.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä5793

Selkään sain aikoinaan jotain. En muista mitä mutta uni myös tuli. Selän kanssa oli aikoinaan pahoja ongelmia.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat