Skoda, Audi ja Volkkari

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Audimies on skodamies ja volkkarimies. Kuka on paras?

Kuka on eniten sovinisti tai feministi?

Tämän piti Yhteiskunta osioon laittaa, mutta meni väärän.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija
tiäremiäs
Audimies on skodamies ja volkkarimies. Kuka on paras?

Kuka on eniten sovinisti tai feministi?

Tämän piti Yhteiskunta osioon laittaa, mutta meni väärän.

Tänks tieremiäs, tässä aihe josta kelpaa nyt puhua. Mulla on mielipide mutta en sitä just heti paljasta.

Vierailija

Taas trollaamista ohi vapaan sanan.
Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä tai puhumista? Haukotus..
Taidankin laittaa koneen kiinni ja mennä ulos maansiirtohommiin.. Kiitos!

Vierailija
Pönni

Naiset tunnetusti ei tiedä autoista kun sen värin.
Ne jotka muuten tietää ymmärtää laatu-uroksen päälle.

Ku mä kävin Pönni sua kattomassa niin alla oli vanha paska pökötti.

Vierailija
Rasputin
Pönni

Aijaa.. kuittasin jo toisaalla että prostituoidut voi tsekata kaaran sillä silmällä että onko asiakkaalla maksukykyä.
Montako näitä ketjuja on joissa on sama aihe?
Eikö näitä vois yhdistää.
Varuks sanon että tuo on sit kestovastaukseni kaikkiin ketjuihin joissa puhutaan tätä samaa.

Minä tunnen irl nykynaisia jotka duunaa autojen kanssa. Päivitä arvos ja asentees sinä ja muut fossiilit.

ps. Googlellakin voi löytyä uutta tietoa jos ei itte oo tavannut ketään..

Vierailija
Pönni
Rasputin
Pönni

Aijaa.. kuittasin jo toisaalla että prostituoidut voi tsekata kaaran sillä silmällä että onko asiakkaalla maksukykyä.
Montako näitä ketjuja on joissa on sama aihe?
Eikö näitä vois yhdistää.
Varuks sanon että tuo on sit kestovastaukseni kaikkiin ketjuihin joissa puhutaan tätä samaa.

Minä tunnen irl nykynaisia jotka duunaa autojen kanssa. Päivitä arvos ja asentees sinä ja muut fossiilit.

ps. Googlellakin voi löytyä uutta tietoa jos ei itte oo tavannut ketään..

Kiinostais tietää mistä yhteydestä Pönähdys vetäs nää prostituoidut aiheeseen ja miten se asiaan liittyy?

Osa ongelmaa kai on että jos mä kirjotan jotakin ironisesti niin luet sen kirjaimellisesti. Sehän tietty on osoitus siitä että sä et lue mitä mä kirjotan tai et tajuu lukemaas tai että mä oon huono ilmaisussani.

Kannattais joskus lukee "ehkä ja ajatella" eikä vaan olla sen oman suoltamisen kantilla. Sekin on paljon mahdollista tässä tapauksessa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rasputin

En tunnista autosta ku värin mutta sitä en allekirjota, että auto korrelois laatu-uroksen kanssa.

Hämmentää.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008

Mihin unohtu 403 Mosse.

Siinä sai keikautettua etupenkin makuuasentoon yhdellä nykäyksellä. Mossessa on siitetty taatusti enemmän finskejä kuin noissa muissa.

Audi on sitä paitsi alkujaan 2-tahtinen DKW (lausutaan deekaavee).

Pahnapuhaltimessa oli huippu ilmastointi. Se oli talvella nih kylmä, että kylmyyttä säästy kesäksikin.

Etumoottorinen Skoda oli porukan paras kulkija. Pysyi tiellä paljon paremmin kuin nui muut.

Vierailija
Rasputin
..ironiaa..

Ironiaa.. Onneks nuorempi sukupolvi ei oo ihan yhtä seniiliä aihepiiriltään että vitsiä väännettäis sukuelinten tiimoilla liukuhihnalla joka mutkassa. Teeppä kuulle joskus aihe missä et puhu mitään sukupuolisesti tai hekumoi panemisilla niin saat uskottavuutta lisää myös mun tosikkomaisuudeltani, tai.. laita mut vihulaislistalle ja jatka vaan seniilien sovinistimatsojen kanssa keskinäistä hauskanpitoas.

Mä oon välillä aika tyly tyyppi. Pahoittelen. Ehkä vastuu on minua hiertänyt ja hionut.

Terv. nimim. timangi!

Vierailija
Pönni

Ketjuhan ei siis ollut aluksi vapaassa sanassa.. Huom!

Nythän tää onkin seniileille sopiva paikka jauhaa paskaa vanhoista kulahtaneista stereotypioista..

Vierailija
Pönni
Rasputin
..ironiaa..

Ironiaa.. Onneks nuorempi sukupolvi ei oo ihan yhtä seniiliä aihepiiriltään että vitsiä väännettäis sukuelinten tiimoilla liukuhihnalla joka mutkassa. Teeppä kuulle joskus aihe missä et puhu mitään sukupuolisesti tai hekumoi panemisilla niin saat uskottavuutta lisää myös mun tosikkomaisuudeltani, tai.. laita mut vihulaislistalle ja jatka vaan seniilien sovinistimatsojen kanssa keskinäistä hauskanpitoas.

Mä oon välillä aika tyly tyyppi. Pahoittelen. Ehkä vastuu on minua hiertänyt ja hionut.

Terv. nimim. timangi!

Kuules nyt ämmä,

Söörtsaa mun kaikki viestit ja lue ne. Sen jälkeen voit sanoa monessako OIKEASTI on vedätetty munalla tai pimpsalla.
Voit hämmästyä. Otsikointi on vain osa viestiä. Mitä siellä alla sitten lukee onkin toinen juttu. Sinähän et tunnetusti lue. Suollat vain.

Teen aiheen kyllä jatkossa joka toivottavasti jätetään modejenkin puolesta rauhaan. Se käsittelee ihmisiä jotka myötäilee valtaa...

Vierailija
Rasputin
Pönni
Rasputin
..ironiaa..

Terv. nimim. timangi!

Kuules nyt ämmä,

Söörtsaa mun kaikki viestit ja lue ne. Sen jälkeen voit sanoa monessako OIKEASTI on vedätetty munalla tai pimpsalla.
Voit hämmästyä. Otsikointi on vain osa viestiä. Mitä siellä alla sitten lukee onkin toinen juttu. Sinähän et tunnetusti lue. Suollat vain.

Teen aiheen kyllä jatkossa joka toivottavasti jätetään modejenkin puolesta rauhaan. Se käsittelee ihmisiä jotka myötäilee valtaa...

Ämmä?
Toisekseen, en ota vastaan käskysävyssä paukutettua komentoa. Joten heippa!

Mun suoltamisiahan ei sinun tai kenekään muunkaan täällä tarvitse lukea kun textit saa piiloon. Joten siksikin heippa.

Vierailija

Nyt kun tää ketju on huumoriosastossa niin voidaan todeta että tyhmä blondi valkkaa hyödynnettävän miehen sen perusteella mitä kiesiä hyväksikäytettävä reppana ajaa ja fixu nainen pokaa tyypin joka omistaa autotehtaan ja hyväksikäyttää sitten aikansa sellaista miestä.

Muut naiset voikin sit ostaa omat autonsa tai autotehtaansa ja nykyään kun osakkeita myydään ja ostetaan eikä enää oikeestaan kukaan yksin omistaa mitään tässä modernissa globaalissa kommunismissa, niin ihan sama ajaako polkuautolla vai millä.

Terveet jälkeläiset lie luvassa paremmin mieheltä joka kykenee liikkumaan myös ilman apuvälineitä. Ei kait vieläkään joku invaliditeetti oo ihan eka kriteeri, jolla sukupuolivalintaa tehdään tai ees sexikumppania etsitään?
Aika rasittavaa naiselle jos niin olis.

Naisena on tietenkin pakko joustaa enemmän mutta mitäpä moisesta itsestäänselvyydestä valittamaan kun asia ei sillä parane.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Audimies on skodamies ja volkkarimies. Kuka on paras?...

Eiks noi oo vähän niinko samaa puljuu kaikki: audi, skoda ja volkkari?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat