Kauluspaidan väri tilaisuuden mukaan

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

minkähän värinen paita...
on sopivin valinta bisnestapamiseen...
jossa tavoitteenani on turvata toimeentuloni...

paikalla on miehiä ja yksi nainen...
joku klassinen vaalea varmaankin...
on paras valinta...

vaaleanpunainen ei tule kyseeseen...
vai pitäisikö rohkeasti kokeilla...

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (69)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

farkkujen kulutuspesuista tuli mieleen
että voisi pyöritellä paidan kolikoissa..
jotta siihen imeytyisi rahan..
hajua ja fiilistä...

ruudullinen paita on tyylikäs
jos on lihaksikas..
tai on F-kupin tissit..

Vierailija
Saw
minkähän värinen paita...
on sopivin valinta bisnestapamiseen...
jossa tavoitteenani on turvata toimeentuloni...

paikalla on miehiä ja yksi nainen...
joku klassinen vaalea varmaankin...
on paras valinta...

vaaleanpunainen ei tule kyseeseen...
vai pitäisikö rohkeasti kokeilla...

Älä ainakaan vaaleanpunaista laita, joku neutraali väri, ettei synny mitään käsityksiä vaatteiden perusteella.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Joo, sen naisen kanssa olen pari palaveria istunut, mutta nämä miehet on sitten paikallisia "isoja jehuja", joita olen nähnyt vain ohimennen.

Mun ekassa työpaikassa tuli uusi kaveri paikalle ensimmäisenä työpäivänään vaaleanpunasessa t-paidassa. Sillä naurettiin päin naamaa. Joku psykologian maisteri... että se kyllä varmaan ties kuitenkin mitä teki.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Vaaleanpunasia paitoja pitävät miehet ovat varmoja seksuaalisuudestaan ja yleensä muutoinkin sinuja itsensä kanssa ja siksi tutustumisen arvoisia, vaikka henk. koht. en vaaleanpunaisista paidoista pidäkkään.

On tyylikäs jos laittaa vaalenpunasen paidan ja vadelmanpunaisen solmion ja tumman siniset housut.

Hämmentää.

Vierailija

Kannattaa pukeutua sillä tavalla kuin miten työntekijät yleensä siinä firmassa. Ei yli eikä ali. Eikä kannata pukeutua paremmin kuin työnantaja/haastattelija.

Paras paidan väri on taivaansininen, solmiolla tai ilman. Väri ei saa olla liian räikeä tai liian tumma (siis ollakseen sky blue), ja neonvärit ovat ehdoton ei.

Jos tilanne ehdottomasti vaatii solmion, mutta ei ole niin kovin formaali, kannattaa solmion olla kapea (= rennompi). Solmu riittävän kireälle myös, ettei muistuta tynnyriä.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Ei sillä että kaikkien pitäisi mutta itse yritän pitää hillittyä paitaa ja herättää huomion kravatilla. Sitä varten on kaapissa aina virallisista simpson kravatteihin. Yleensä tapaamisissa on ollut etua että ei ole ollut kaavoihin kangistuneessa yksinkertaisessa kravatissa. Saa helposti aikaan puheenaiheen josta voi siirtyä aiheeseen ja näin ollen keventää yleensä epämukavaa tilannetta. Tosin vaatii nopeaa reaktiokykyä sekä taitoa lukea ihmisiä ettei kravatti vie koko huomiota.

toisen polven pilkkuvirhe

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Vatkain
Vaaleanpunasia paitoja pitävät miehet ovat varmoja seksuaalisuudestaan ja yleensä muutoinkin sinuja itsensä kanssa ja siksi tutustumisen arvoisia, vaikka henk. koht. en vaaleanpunaisista paidoista pidäkkään.

Totta. Olen kerran nähnyt tumman puvun kanssa pidettävän vaaleanpunaista paitaa. Lähes valkoinen mutta ei kuitenkaan. Teki vaikutuksen.

Mutta ei siis mikään ällöpinkki. Yleisesti valkoisessa paidassa ei ole ikinä yli- eikä alipuettu. Se on helppo ja varma. Ja kokonaisuus ratkaisee, muista kengät.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Päädyin taivaansiniseen paitaratkaisuun... samaan väriin uskoivat muutkin tilaisuuteen osallistuneet.

Punainen on tosi hyvä väri myös, mutta sinisten seassa sen käyttö edellyttää myös käyttäytymistä värin mukaan.

Vierailija
Saw
Päädyin taivaansiniseen paitaratkaisuun... samaan väriin uskoivat muutkin tilaisuuteen osallistuneet.

Punainen on tosi hyvä väri myös, mutta sinisten seassa sen käyttö edellyttää myös käyttäytymistä värin mukaan.

Minä keskityn aina värin sijasta laatuun, materiaaliin ja istuvuuteen. Myös paidan istuvuus on huomionarvoinen seikka. Värimaailmani on melko mustavalkoista.

Jos ei niin väristä välitä, niin tuo taivaansininen on aina hyvä. Tummansininen (navy blue) taas toimii neuleissa ja housuissa. Kengät ruskeat ja mahdollisimman englantilaiset.

On melko tärkeää, että kaikki vaatekappaleet, mitä mies elämänsä aikana omistaa, on valmistettu 100% luonnonkuiduista. Kestävät pisimpään, on selkeitä hoitaa, hengittävät kesällä ja ovat lämpimiä talvella. Naisista en niinkään osaa sanoa, ainakin kiiltävä nylon näyttää pukevan monia naisia hyvin.

Vierailija

Yhden tai useamman dirikan ohje blondivaimolleen: "Näytä sievältä ja ole hiljaa".
Käytös ja olemus on oltava sopusoinnussa. Formussa ei pelleillä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Nii, en mä mitään duunia saanu. Enhän ollut niin pro kuin Bruce Wayne.

Eihän siinä, ihan rahan takiahan mä yritin. Nyt saa olla vapaa ja juoda ja juhlia ja relata ja juoda ja juhlia ja nauraa ku yhet painaa duunia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat