Douppaus

Seuraa 
Viestejä56
Liittynyt15.7.2009

Mitäs ihmiset tekee tai vetää parantaankseen fiilistään?

Alkoholilla irtoo helposti hauskaa (ja kovemmistakin aineista olen kuullut) mut ei sitä uskalla kovin montaa päivää. Urheilun vetäminen pitää fiiliksen korkeella joskus viikkoja. Ja kai sillä D-vitamiinillakin tulee ilosemmanks .

Kommentit (4)

Vierailija
Shíwa
Mitäs ihmiset tekee tai vetää parantaankseen fiilistään?

Alkoholilla irtoo helposti hauskaa (ja kovemmistakin aineista olen kuullut) mut ei sitä uskalla kovin montaa päivää. Urheilun vetäminen pitää fiiliksen korkeella joskus viikkoja. Ja kai sillä D-vitamiinillakin tulee ilosemmanks .

Liikuntaa suosittelen. Lenkkeily tai pyöräily... Kumppani rakastelu. Tossa pari hyvää. Sit on noita miedompia pilvi tms. mut jos et käyttänyt ennen en suosittele pitävät vielä huumekauppiaana .

Kaiken kaikkiaan chillaus tasainen elämänrytmi ja oikea asenne. Ei ota turhan vakavasti.

Ps.älä hoida millään aineella pahaa oloa.

Itse juuri siemailen olutta ja polttelen sikareita. Ei passaa ottaa tavaksi...

Vierailija

Kaurapuuro, tulojen ja menojen tasapainottaminen, lopullisemman tilinpäätöksen valmisteleminen, sekä

lukeminen, hyvistä ja pahoista teoistaan itselle kertominen, itsensä keskenkasvuisena hyväksyminen ja ahkera muistiin merkitseminen kirjoittamalla.

Dreamfuel
Seuraa 
Viestejä49
Liittynyt30.10.2009

Jep, urheilu.
Vetää juoksulenkin semmoista kevyttä vauhtia, pientä hengästymistä, kun paikat on kunnolla lämpimänä. Priceless

Myös kun lähtee punttikselta raikkaana suihkussa käyneenä palautusjuoma kädessä. Astuu ovesta ulos ja vetää ensimmäiset henkoset raikasta ilmaa. Priceless

Onhan noita vahvoja douppejakin tullut kokeiltua. (en siis tarkoita mitään steroideja ) Tuleehan siitä saatanan hyvä olo, mutta rahat ja terveys niissä mene, nou tänks.

"Seems like everyone sleepwalk into their wake state and wakewalk into their dreams."

Uusimmat

Suosituimmat