Kyllä miehellä rannekello tulee olla...

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

kyllä miehellä rannekello tulee olla...
mitä koreampi tikittäjä sitä
varmempi...

öh... tili.

Millasia kelloja teillä on?
Rolex-kopioita?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (28)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
fenomenologi
Kännykässä oleva kello riittää.

Onko näin? Joko muka mies pärjää ilman järeää kelloa?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla on liian vähän kelloja. Kännykässä yksi ja digiboxissa yksi ja tietokoneessa kolmas. Oon aatellu investoida seinäkelloon.

Hämmentää.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Vatkain
Mulla on liian vähän kelloja. Kännykässä yksi ja digiboxissa yksi ja tietokoneessa kolmas. Oon aatellu investoida seinäkelloon.
Klassinen käkikello olisi upea. Kukkumattomia saa budjettiin sopivaan hintaan, mutta paljonkohan aito maksaisi...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Saw
Vatkain
Klassinen käkikello olisi upea. Kukkumattomia saa budjettiin sopivaan hintaan, mutta paljonkohan aito maksaisi...

Mää varmaan repisin sen käen sieltä luukustaan jo ekana päivänä... Ei muuten ole varmaan ihan ilmasia aidot käkikellot!

Hämmentää.

Vierailija
Saw
fenomenologi
Kännykässä oleva kello riittää.

Onko näin? Joko muka mies pärjää ilman järeää kelloa?

En tarvitse onks tukka hyvin, näkyyks kellomeininkiä, tai jos tarvii elvistellä niin näytän naisille et kato, mul on kännykässä kelloki, ei siis mikää halpa malli kyseessä.

Vierailija
Vatkain
Mää varmaan repisin sen käen sieltä luukustaan jo ekana päivänä...

Aina löytyy joku, joka ei tyydy seinällä olevaan käkikelloon, vaan täytyy päästä kulkemaan käet taskussa.

Vierailija

Yksi venäläinen kaverini on hulluna rannekelloihin. Rahaa säästetään uusien kellojen ostoon ja kellolehtiä vahdataan lähes hypnoottisena.

Kengät, vyö ja rannekello, satsaa näihin niin saanti on taattu. Näihin ainakin moni venäläisnainen kiinnittää miehessä huomiota, kuulemani mukaan

Tuommoinen löytyy itseltä

Baarissa kun pitää kelloa näkyvällä paikalla niin johan alkaa ympärillä pörräämään.

Vierailija

Minulla on ranteessa lahjaksi saatu Leijonan kello safiirilasilla, päivämäärällä ja mustalla kellotaululla. Aivan peruskello halvimmasta päästä, ja on toiminut monta vuotta.

Joku kunnon Certina olisi kiva saada ostettua vaikka puoleen hintaan jostain käytettynä. Esim. DS Podium kronografilla. Kyllä sille silti jäisi hintaa yli parisen sataa, joten on jäänyt hankkimatta.

Merkki ja sen näyttäminen ei kiinnosta yhtään. Ulkonäkökin on vain osasyy, tärkeintä on ominaisuudet, kestävyys ja vedenpitävyys.

Rolexin kellot ja esim. jotkut Jaeger-Le-Coultret tai IWC:t (alk. 10 000 €) ymmärrän sijoituskäytössä, koska niiden arvo nousee iän myötä. Niitä voi verrata kalliisiin perintökoruihin. Merkillä pröystäileminen taas on melko loukkaavaa ja hyvin noloa.

Jurpula
Seuraa 
Viestejä722
Liittynyt1.12.2006

Pari ikuisuuksia sitten rippilahjaksi saatua kelloa lojuu hyllyssä, Leijona & Citizen. Töissä ei oikein pysty rannekelloa käyttämään kun ne tuppaa naarmuttamaan juttuja joita ei sais naarmuttaa niin ei niitä sit jaksa vapaallakaan käyttää. Niin, eikä tarvi enää oottaa ku viikko niin tulee 10v nykyisessä työpaikassa täyteen, siitä napsahtaa kello ranteeseen, eli kohta niitä lojuu tossa 3...

You just made the list, buddy.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Nikolai
Kengät, vyö ja rannekello, satsaa näihin niin saanti on taattu. Näihin ainakin moni venäläisnainen kiinnittää miehessä huomiota, kuulemani mukaan
Näinhän se menee, kelloja tulee olla jokaiseen eri pukuun sopiva malli. Kellon puuttumista räikeämpi virhe on väärä kellovalinta.

Vierailija

En omista rannekelloa. Intissä pidin välttämättömyyden vuoksi 9 euron arvoista halpiskelloa, joka kesti vuoden kolhut ja uittamiset ongelmitta. Palveluksen loputtua heitin sen vittuun. Rannekello on nykyajan orjan kahle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat