Tanssiryhmä pikkujouluihin

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Oi jees, meidän pikkujouluihin tilattiin tanssiryhmä. Ylimaalattuja keikistelijöitä viihdyttämään äijiä.

Jokos teillä on pikkujouluvalmistelut työn alla?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Aika hyvin näinä aikoina jos firma kustantaa pikkujouluihin jotain kallista ekstrakivaa. Näihin talousnäkymiin sopisi paremmin pikkujoulut mallia OPM + yhteislauluna hei tonttu-ukot hyppikkää.

Vierailija

Äläpäs nyt Vatkain, ehkä tiede-foorumin urospuolisista saadaan jonkinasteinen sukkashow koostetuksi vaikkapa syntymäpäivillesi ...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Sakarias
Äläpäs nyt Vatkain, ehkä tiede-foorumin urospuolisista saadaan jonkinasteinen sukkashow koostetuksi vaikkapa syntymäpäivillesi ...

Just joo! Jos mä haluan sukkashouta niin maksan laadusta vaikkapa Hunkseille ennemmin kuin alan vahtaamaan näppylänaamaisten möhömahateinien hytkyntää tai keski-ikäisten pervojen kurttusia reisiä jonkun hikisen webbiksen edessä! Senhän tietää miten elämästä vieraantuneita myyriä enemmistö tämänkin palstan miehistä on.

Ja perkele on mulla synttäreinä muutakin tekemistä kun kullia vahata!

Hämmentää.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Näinä aikoina.. uutta väkee otetaan enemmän kun on tilaa... yhet kököttää läppärin kanssa jo eteiskäytävässä.

Monialalafka.

Vierailija

Vatkain kirjoitti:

...ennemmin kuin alan vahtaamaan näppylänaamaisten möhömahateinien hytkyntää tai keski-ikäisten pervojen kurttusia reisiä jonkun hikisen webbiksen edessä!
Aika rumasti kyllä sanoit palstan moderaattoreista. Voi olla, että on anteeksipyynnon paikka nyt Phonyltä ja Asdflhafghlltä.

Ja perkele on mulla synttäreinä muutakin tekemistä kun kullia vahata!
Kyseessähän olisi ollut tennissukkashow, joten taitaa jäädä sinulta kullit vahaamatta joka tapauksessa.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
Vatkain

Senhän tietää miten elämästä vieraantuneita myyriä enemmistö tämänkin palstan miehistä on.

En usko tuon olevan sukupuolikysymys.

EDIT: Ymmärrän silti varsin hyvin Vatkaimen sukkashow-mielipiteen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Sakarias
Vatkain kirjoitti:
...ennemmin kuin alan vahtaamaan näppylänaamaisten möhömahateinien hytkyntää tai keski-ikäisten pervojen kurttusia reisiä jonkun hikisen webbiksen edessä!
Aika rumasti kyllä sanoit palstan moderaattoreista. Voi olla, että on anteeksipyynnon paikka nyt Phonyltä ja Asdflhafghlltä.

Anteeksi. Paitsi että en mä ole vielä keski-ikäinen.

Vierailija
asdf
Sakarias
Vatkain kirjoitti:

Anteeksi. Paitsi että en mä ole vielä keski-ikäinen.

Anteeksi. Paitsi että en mä ole enää näppylänaaminen.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Paljon odotettu juomailta lähestyy. Onko sillä oikeesti merkitystä ketä pikkujouluna hipelöi? Jos vaikka koulutettais johtajaa?

Luvassa tanssia. Saako tanssiessa kouria? Paljonko?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Saw
Paljon odotettu juomailta lähestyy. Onko sillä oikeesti merkitystä ketä pikkujouluna hipelöi? Jos vaikka koulutettais johtajaa?

Luvassa tanssia. Saako tanssiessa kouria? Paljonko?

Nyrkkisääntönä kerrottakoon että pikkujouluissa saa tanssiessa kouria enemmän kuin se normaalisti olisi suotavaa. Kumminkaan ei kannata kouria a) pomoa, b) 61-vuotiasta henkilöstösihteeriä tai c) cocktailtarjoilijaa letkajenkkaa tai congaa tanssittaessa.

Hämmentää.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Vatkain
Nyrkkisääntönä kerrottakoon että pikkujouluissa saa tanssiessa kouria enemmän kuin se normaalisti olisi suotavaa.
No hyväksyisitkö jos sua tulis kouriin koodaustiimin humalainen, hikinen ja sosiaalisesti rajoittunut nörtti?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Saw
Vatkain
Nyrkkisääntönä kerrottakoon että pikkujouluissa saa tanssiessa kouria enemmän kuin se normaalisti olisi suotavaa.
No hyväksyisitkö jos sua tulis kouriin koodaustiimin humalainen, hikinen ja sosiaalisesti rajoittunut nörtti?

Jos olisin pikkujouluhumalassa. Ja voi kyllä olla että muutenkin. Olen joskus tälläkin palstalla maininnut pitäväni juuri noista nörteistä. Hikisyys on kyllä pitkä miinus...

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat