"Epäsuorien seksikumppanien" laskuri

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oheinen laskuri arvioi kuinka paljon sellaisia, joilta olette voineet saada seksipöpön välillisesti tai välittömästi...:

http://calculators.lloydspharmacy.com/S ... index.aspx

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

HERRA ISÄ...

Nuo luvut ovat aivan mahdottomia siihen nähden että minulla sentään riittää sormet kun mietitään että montako hoitoa sitä on tullut hoideltua.

Matematiikka ei tosiaankaan ole meikäläisellä hallussa. Sopii tietenkin toivoa että osa näistä takes two to tango -ihmisistä on tosiaan puhunut totta kun on määritellyt seksuaalisen esihistoriansa ajalta ennen minua aika mitättömäksi. Yksi kyllä yritti valehdella bingolistalleen enemmän naisia kuin siellä oikeasti on, mutta tämä tuli sitten myöhemmin ilmi. Ja ihan tarpeetonta leuhkimista koska en minä miehiä sillä perusteella aikoinaan valinnut että onko niitä kokemuksia vai ei.

Itseasiassa taidan olla vähän perverssi kun tykkään että mies ei ole joka kolossa kalustoaan uittanut ja pyörinyt ihan missä sattuu. Nykyään jos pitäisi lähteä jälleen partnerirulettiin mukaan, en välttämättä ottaisi niitä käytetyimpiä miehiä joista ei tiedä mitä ovat tehneet ja minkä kanssa (ammuu hau hau...)

No joo, oikeasti en tietenkään tähänkään mennessä ihan mitä tahansa hra 47 -tyyppistä porukkaa ole duunannut... Tai jotain Rantalaa jommoinen riehuu sarjassa Juhlajätkät...

http://www.partyboys.tv/index.php?page=jaksot

Toisaalta neitsytpoikien harrastaminen ei ehkä olisi erityisen tyydyttävää.

Vierailija

Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että ihmiset joutuisivat viettämään ikuisuutensa sen kanssa, jonka kanssa ovat viimeksi olleet sukupuoliyhteydessä.

Siitä syntyisi mielenkiintosia porukoita.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Mulla oli monta sataa tuhatta , vaikken todellakaan ole mikään "naistenmies", saan kyl sillon tällön pilua, vaikken nyt olekkaan vakisuhteessa. Ikä voi tehdä, niin on kertynyt "partnereita".

Kyllä mullakin on partnerit laskettavissa sormiin ja varpaisiin= <20.

Juuh, eikä ole kyl tautejakaan.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Hmm.. 14 partnerilla tulee mulle jo 3 miljoonaa.

Nuo iät vaikuttavat ilmeisesti todella paljon.

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vierailija
o
Hesari väitti tänään, että suomessa on hiviä 0.1%. Luulis et noilla miljoonilla epäsuorituksilla tulis osumia

Yhdellä yhdynnällä todennäköisyys saada hiv on kuitenkin vain luokkaa 0,1% (ainakin Ugandassa 90-luvun lopulla).

Täysin satunnaistetulta seksikumppanilta yhdellä panolla saadun hiv:n todennäköisyys on siis Suomessa n 1:1000000.
Toisaalta luulen että hiv-positiivisilla on paljon keskimääräistä suurempi mahdollisuus valikoitua satunnaiseksi seksikumppaniksi.

Ja ainahan joku voittaa lotossakin isosti, vaikka sen todennäköisyys on vielä pienempi.

- b

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
kuningas
Hmm.. 14 partnerilla tulee mulle jo 3 miljoonaa.

Nuo iät vaikuttavat ilmeisesti todella paljon.

Kyl. Mul oli muutama partneri enempi. Mut vanhempia.

jotain 650000 oli tulos.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Hmmm, olen harrastanut seksiä neljä kertaa ja sillä saan epäsuoraksi kontakteiksi... eikun siis tarkoitetaanko tässä partnerien eikä kertojen lukumäärää? Ihme testi.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
asdf
Hmmm, olen harrastanut seksiä neljä kertaa ja sillä saan epäsuoraksi kontakteiksi... eikun siis tarkoitetaanko tässä partnerien eikä kertojen lukumäärää? Ihme testi.

No, eiköhän partnerien määrää.

Kuka aikuinen ihminen pystyy muistamaan montako kertaa on nussinut. Ajatellaanpa, että vaikka suhteen alkuvaiheessa pannaan keskimäärin 15kertaa viikossa, niin kyllä niitä kertyy...

Sitten, jos "irtopanoja", ei lasketa ja on ollut vaikkapa kolmessa-neljässä vakavampihenkisessä seurustelusuhteessa, niin kyllähän kertoja tulee niin monta, että laskuri sekoaisi.

Eli: partnerien, ei kertojen määrää se kyselee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat