Ray menettää pelaajia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ray markkinoi keväällä peliautomaattien käyttöä. Pelimaksu nousi pahimmillaan 2 euroon eräissä automaateissa.
Samalla ilmoitettiin, että voittojen määrää on kasvatettu. Tämä oli pelkkää propagandaa, nykyisin ei peleistä voita kuin hyvin harvoin isoja voittoja ja useimmiten joutuu poistumaan kaikki kolikot menettäneenä.
Muutkin ovat huomanneet tämän. Vielä viime vuonna esim. Myyrmäen ostoskeskuksessa pelisalissa oli vaikea löytää vapaata automaattia. Nykyisin pelaajia on hyvin vähän, kun lamakin on iskenyt.
Minä ole pelaillut useamman vuoden jopa sadoilla euroilla vuodessa, mutta nyt olen lopettanut pelaamisen, kun vielä kuulin, että minäkin olen tukenut Keskustapuolueen vaalirahastoa kympeillä, ellei jopa satasilla. Aikaisemmin oli yleisenä sanontana, että rahani menevät kansanterveydelle. Minä en aio rahoittaa minkään puolueen vaalityötä eurollakaan.

Kommentit (2)

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Ehkä ihmiset alkavat tulla järkiinsä. En voi ymmärtää tarvetta hävitä rahojansa niinkin tylsiin peleihin. Huomattavasti jännittävämpää olisi sijoittaa nämä hilut. Edes laittaa säästötilille ja sitten vaania kuukauden päivät puskassa tiliotetta kantavaa postiljoonia.

Uusimmat

Suosituimmat