Ystävyys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voiko MIES ja NAINEN olla pelkästään kavereita?

Sivut

Kommentit (31)

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Voi.

Voi olla ihan helskutin hyviä kavereita.

Naiminen ei aina pilaa hienoa ystävyyssuhdetta. Voi pilata.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Voi. Itselläni on useita miehiä "pelkästään" kavereina ja juttelu on osoittanut ettei mitään seksuaalista vetovoimaa ole.

Hämmentää.

Vierailija

Riippuu tietysti ihmisistä. Jos henkilöllä on esimerkiksi krooninen pakko flirttailla lähes jokaisen vastakkaista sukupulta edustavan yksilön kanssa niin kuin joillakin on, ystävyyden muodostuminen voi olla vähän vaikeaa. Toiset pystyvät suhtautumaan neutraalisti ja toiset eivät.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Minäkään en näe mitään ongelmaa ystävyyden suhteen ko. asiassa, jos niitä muita tuntemuksia on ihmistä enemmän tunnettuakin, niin siinä ei ole kokija ehkä itse sitten ystävyysmielessä ollut alunperinkään asialla, vaan ehkä piilotajunnaisestikin tähdännyt vähän muualle sitä itse välttämättä selvästi tiedostamatta.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Stinger
Minäkään en näe mitään ongelmaa ystävyyden suhteen ko. asiassa, jos niitä muita tuntemuksia on ihmistä enemmän tunnettuakin, niin siinä ei ole kokija ehkä itse sitten ystävyysmielessä ollut alunperinkään asialla, vaan ehkä piilotajunnaisestikin tähdännyt vähän muualle sitä itse välttämättä selvästi tiedostamatta.

Tai jos ihastuukin/rakastuukin vasta vähön aikaa tunnettuaan? Ns. ystävyys syvenee/muuttuu rakkaudeksi.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Stinger

Tai jos ihastuukin/rakastuukin vasta vähön aikaa tunnettuaan? Ns. ystävyys syvenee/muuttuu rakkaudeksi.

Minulle käy aina niin. Miksi ottaa sika säkissä?

Vierailija

Mies ja nainen ei voi olla tosiystäviä keskenään. Se on mahdotonta. Toimii vain jos toinen on tosi ruma, mutta silloinkin ruma on todennäköisesti se rakastunut osapuoli.

Kysynkin vaan,
Kuinka moni teistä päästäisi säännöllisesti oman petikaverin ulkoilemaan ja viettämään "kaveri-iltaa" vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Böh, kattia kanssa...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Rasputin
Mies ja nainen ei voi olla tosiystäviä keskenään. Se on mahdotonta.

Miksi muka ei voisi olla? Minulla ainakin on ollut. Joskus asuin kommuunissa kahden nätin tytön kanssa, ja ainakin vuoden ajan olimme kuin paita ja perse, eikä mitään seksuaalista tapahtunut välillämme.

Ja jos ystäväänsä tuntee seksuaalista halua, josta tietää, ettei se tule toteutumaan, niin miten se muka estäisi hyvän ystävyyden?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Rasputin
Mies ja nainen ei voi olla tosiystäviä keskenään. Se on mahdotonta.

Miksi muka ei voisi olla? Minulla ainakin on ollut. Joskus asuin kommuunissa kahden nätin tytön kanssa, ja ainakin vuoden ajan olimme kuin paita ja perse, eikä mitään seksuaalista tapahtunut välillämme.

Ja jos ystäväänsä tuntee seksuaalista halua, josta tietää, ettei se tule toteutumaan, niin miten se muka estäisi hyvän ystävyyden?

Eli päästäisit oman kultsus ulkoilemaan kerta pari viikossa komean miesystäväbestiksen kanssa?

Vierailija
Aweb

Ehkä sinä pystyt siihen, minä en. Jos tuntee seksuaalista vetoa toista kohtaan niin kyllä se ystävyys silloin on päättynyt. "Kimppaamisesta" olosuhteista riippuen voidaan korkeintaan puhua. Voehan viddu jos mäkin tuntisin himoa Valtterin hanuriin niin eihän siinä enää ystävyydestä olis kysymys.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Rasputin
Voehan viddu jos mäkin tuntisin himoa Valtterin hanuriin niin eihän siinä enää ystävyydestä olis kysymys.

Miksi ei?

Itse ajattelen omasta vaimostani, että se on minun paras ystäväni, ja sen LISÄKSI meillä on vielä seksiäkin. Siis voiko oikeasti parempaa toivoa?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
karikaran
Voiko MIES ja NAINEN olla pelkästään kavereita?

Voi. Itsellä ovat kaikki hyvät ystävät olleet miehiä, yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat