Silmistä voi määritellä peniksen koon

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä enemmän iiris ja pupilli vie alaa miehen silmän valkoisesta alasta niin sitä suurempi penis. Eli jos valkoista näkyy vähän, on iso slarva. Katsokaapa vaikka Lasse S. Liittyneen avataria. Valkosta näkyy valtavasti. Iiris ja muu alue peittää silmää vain minimaalisesti.

Sivut

Kommentit (16)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Sullakin on muuten aika paljon valkoista osaa silmissä... Lisäksi karsastusta. Tarkoittaako se sitä, että kulli on käyrä?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Sullakin on muuten aika paljon valkoista osaa silmissä... Lisäksi karsastusta. Tarkoittaako se sitä, että kulli on käyrä?

Missä sä mun silmät oot nähny?
Karsastustakin löytyy kyllä.

Vierailija
Rasputin
Aweb

Et vastannut kysymykseen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Rasputin
Aweb

No tosta parrakkaasta kuvasta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Entäs sellaiset naiset joilla ei paljon valkuainen pilkota? Onko niilläkin iso slarba?

Miks mää aina vastaan näihin aivovammaketjuihin?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Entäs sellaiset naiset joilla ei paljon valkuainen pilkota? Onko niilläkin iso slarba?

Olet huolestunut peniksesi koosta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Peter Bätrefolk
Vatkain

Olet huolestunut peniksesi koosta.

Joo

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Aweb
Kah piru. Viinilasi tyhjeni.

Kah piru! Niin mullakin

Höh, mulla ei emäntä anna ottaa enempää. Muutama kylillä ja sit kotiin. 4 tälkkiä himassa ja foorumille.

AWEBille: Mulla on jostain syystä usein laajentuneet pupillit. En käytä huumeita. Silmät kai keskikokoset. Valkuaista näkyy jonkin verran. Penikseni on minimaalisesti käyrä vasemmalle johtuen oikean käden käteenveto-oteesta nuorena.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rasputin
Mulla on jostain syystä usein laajentuneet pupillit.

Jos se johtuu siitä että sun silmät on "himmenneet" eli ne ei päästä enää tarpeeksi valoa lävitseen. Kuis sun hämäränäkö jaksaa? Ja eikös se runkkaaminenkin aiheuta sokeutta?

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Rasputin
Mulla on jostain syystä usein laajentuneet pupillit.

Jos se johtuu siitä että sun silmät on "himmenneet" eli ne ei päästä enää tarpeeksi valoa lävitseen. Kuis sun hämäränäkö jaksaa? Ja eikös se runkkaaminenkin aiheuta sokeutta?

Harmi että hämäränäköä ei voi missään virallisesti mitata. Silmälääkiri kyllä anto kuvauksen uusiiin lukulaseihin. Tais olla jotakin plus 1.25 lukiessa vasemmassa silmässä ja oikeessa vähempi.

Ei oo sokeuden vaaraa nyt vaikka toisinaan laiskuuttaan tulee edelleenkin runkattua kotoisesta tarjonnasta huolimatta. Ei aina jaksa tehdä töitä "toiselle".

Vierailija
Rasputin
Penikseni on minimaalisesti käyrä vasemmalle johtuen oikean käden käteenveto-oteesta nuorena.
Älä leuhki!
Minun pheenikseni oli jo syntyessäni kiertynyt vastapäivään. Tätä nyky-paleontologit pitävät merkittävänä tapahtumana. Eppäilen kuitenkin silloisten vasenkätisten sala-oja-urakoitsijoitten osuutta asiaan. Vuan saatto se olla se muurar'kin..

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Rasputin
Penikseni on minimaalisesti käyrä vasemmalle johtuen oikean käden käteenveto-oteesta nuorena.

Minun penikseni on suora, mutta en minä silti suullani sitä koskaan ole tehnyt.

Vierailija
Aweb
Rasputin

Minun penikseni on suora, mutta en minä silti suullani sitä koskaan ole tehnyt.

Harva siihen ylttääkään.

Mulla on yks kaveri, aika pervo, siis pervompi kuin minä. Se tykkää naisista jotka nuolee sen persettä. Siis sellasessa niskaköyryasennossa jossa jalkapohjat sojottaa kattoon. Se väittää että ku nainen nuolee sen hanuria ja painaa samalla kropallaan niin se saa oman munan suuhunsa.

Mä uskon sitä. Se pystyy imemään omaa nänniänsäkki.
Oon nähny Skypessä ku se tekee sen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat