Sivut

Kommentit (7263)

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Toki saman voi hoitaa nuotiollakin. Pumppu vaan peltiereillä päälle. Enempää niillä ei viitsi sähköä tuottaa.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

:D Joku apina menny liittämään luurinsa tohon wlaniin. Meinasin jo hakea piuhan ja sulkea yhteyden, kun huomasin sen olevan aika hazardi, mutta ajattelin että olkoot, tuskin ketään kiinnostaa, vaan kyllä se vaan tuntuu kiinnostavan. Ettei olisi vaan kämpän firma... Tod. näk. naapurin besserwisseri. 

Noh, akkuhappoa paineella päin näköä, jos tekee muutakin kuin öögailee.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Alustava tutkimus tuotti tulosta. Tasan yhdessä huoneistossa paloi valo, ja verhot oli mallia luukku.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Jees. Taitaa antisosiaalinen olla understatement. Käsialan analysointi on aika vaikeaa sattuneesta syystä, mutta nuoli oikealle on ihan vain nuoli, siinä missä eriskummallinen nuoli alas toistuu kahteen kertaan. Somasti vielä sutattu eka iteraatio, johon vedetty poikittainen viiva oli turhan alhaalla ja korjatussa versiossa se on I-> mutta alaspäin. Kolmannessa onkin jos sitten taas jana leikattu vähän turhan alhaalta ja somasti kärjestä sivussa, jota ennen käsi alkanut täristä hieman ja perään tullut hermostuksissa ylimääräinen merkki, nimittäin ykkönen sanan vihollinen perään. 

Eli ei toi mikään nuoli ole, vaan kuoppa ristillä. Söpö vielä toi silmukoiva ähvä.

Narsismi on luonteen heikkoutta. Suoraselkäisenä mulla on sentään se etu, että voin valita areenan vapaasti.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Ja nyt mä mietin onko mun pätkiksiin ruiskutettu insuliinia, kun yhdessä oli vähän omituinen tekstuuri. Se tekisi tosin eräästä hoitajasta avustajan, jos ideassa olisi mitään järkeä, jota ei siis ole, sillä ihonalaisen insuliinin imeytyminen vatsasta on aika olematonta. Lisäksi vastamyrkky on samassa paketissa.

Mahtava aamu kyllä kaikenkaikkiaan. :D

Sai vielä poliisit toimittamaan tappouhkauksen laitokselle. Kunnioitettava suoritus yhtään alentumatta. Stone cold killer, mutta tuskin siitä hetkeen ole kauheasti vaaraa.

Onneksi pääsi hetkeksi omaan rauhaan. Stressaantuneena olis jääny vihjeet rekisteröimättä.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5779

Merlin kirjoitti:
Pikantin lisämausteen tuo ehkäpä kehittämisen yksilö, jonka hupia on alistaa naisia kun ne tykkää siitä. Pari kertaa raiskaustakin kuulema yrittänyt, mutta epäonnistunut, koska ne tykkää siitä. Tai sitten se on tietoinen et kirjotan tänne ja kokeilee kepillä jäätä. Ainakin yksi myrkynkeittäjä täällä on jo.

Kicksien saaminen kun mies alistaa, on muuten joillekin naisille tyypillistä. On kiehtovaa, miten heidän tarumansa liittyvät seksuaalisuuteen.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5779

Merlin kirjoitti:
Itse pyysin telttaa, makuupussia ja muuta tilpehööriä,

Mietin että jos olisi loma-asunto, tarjoaisin sulle vettä&sähköä vastaan, mutta  toistaiseksi ei ole. Ja tuskin majailisit ulkomailla.

Ootko muuten kokeillu aikuiskoulutusta? Se kestää alle vuoden, ja siitä saa työttömyysetuuden lisäksi kulukorvausta. Pari kuukautta on työssä oppimista, koulutus on muutenkin monipuolista ja käytännönläheistä. Ehkä "tantat" on näitä jo tyrkyttäny aikoja sitten?

Merlin kirjoitti:
Yhden naisen mukaan kukaan ei ole niin vaarallinen kuin minä.

En epäile häntä! Mutta olet rehellinen ja älykäs, sellainen vaikutelma on minulla.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9382

On mukavaa kun on jotain pysyvää. Telkun uutisetkin alkavat aina samalla tavalla. Tyylikäs henkilö avaa homman sanomalla "uutisista, hyvää huomenta - Irakin ja Iranin alueella maanjäristys, kuolleita noin 200". Aloitusaihe tietysti vaihtelee, mutta henki on aina sama. Tietysti hiukan häiritsee, että rimmaako tuo nyt oikein.

Vierailija

Olisi ehkä hauskempi sössöttää intter netskissä kännissä kuin selvinpäin. No alko meni kiinni tunteja sitten ja hilutkin taitaa olla lopussa.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Merlin kirjoitti:
Itse pyysin telttaa, makuupussia ja muuta tilpehööriä,

Mietin että jos olisi loma-asunto, tarjoaisin sulle vettä&sähköä vastaan, mutta  toistaiseksi ei ole. Ja tuskin majailisit ulkomailla.

Ootko muuten kokeillu aikuiskoulutusta? Se kestää alle vuoden, ja siitä saa työttömyysetuuden lisäksi kulukorvausta. Pari kuukautta on työssä oppimista, koulutus on muutenkin monipuolista ja käytännönläheistä. Ehkä "tantat" on näitä jo tyrkyttäny aikoja sitten?

Merlin kirjoitti:
Yhden naisen mukaan kukaan ei ole niin vaarallinen kuin minä.

En epäile häntä! Mutta olet rehellinen ja älykäs, sellainen vaikutelma on minulla.

Ei hirveästi koulu kiinnosta, kun stressi ja normaalit taudit saa hiivan villiintymään, joka tarkoittaa muiden oireiden lisäksi sitä, että saa kuunnella ihmisten kommentteja. Viimeksi nyt vaikkapa pikkutyttöjen yökkäilyä bussissa, kun eivät tajunneet hajun tulevan minusta. Rajoittaa sen verran pahasti sosiaalista elämää, että sitä ei yksinkertaisesti ole.

Ja mitä mä jollain vuoden koulutuksella? Teen jotain mekaanista paskaa jolla maksaa velkasummat moninkertaisesti ylittävät korot kymmeneltä vuodelta, jonka jälkeen käteen jää yhtä paljon rahaa, kuin ilman duunia. Korvauksiakaan ei kannata edes yrittää hakea.

Ei kyllä tää nyt menee niin, että annan potkut asianajajalle ja istun tuomioni, jonka jälkeen annan oman tuomioni osallisille. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat