Litisee ko lirputtaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nii tekköö,

mutta useemmin nuorilla naisilla. Vanhemmiten tuppaavat happamoitumaan tai hiivottumaan.

Psykologinen taitaa olla tuo efekti. Ei mitään uutta auringon alla löydettäväksi ja standardilta vaikuttaa kaikki normaali.

Vanhat naiset ei helpolla kostu vai kostuuko?

Sivut

Kommentit (70)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Onhan se ihan fysiologinen fakta että nainen vanhetessaan kuivuu. Kai se on evoluution tapa sanoa että nyt piisaa, meinaan jälkikasvu. Aktiivisen seksielämän loppumista kuivuminen näinä nykyliukkareiden aikana ei onneksi tarkoita.

Hämmentää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Rasputin
Neljä lukukertaa ja lääketieteestä vapaaseen sanaan, mun laskujen mukaan. Taitaa olla uusi ennätys.

Hiiri oli vähän jumissa niin otti aikansa. Koita pitää mopo handussa tai paan sut vuorokauden banniin. Phonylla on tänään lobotomia, enkä mä jaksa yksin sua koko yötä kaitsea.

Vierailija
asdf
Rasputin
Neljä lukukertaa ja lääketieteestä vapaaseen sanaan, mun laskujen mukaan. Taitaa olla uusi ennätys.

Hiiri oli vähän jumissa niin otti aikansa. Koita pitää mopo handussa tai paan sut vuorokauden banniin. Phonylla on tänään lobotomia, enkä mä jaksa yksin sua koko yötä kaitsea.

Tääl on kello jo paljo. Meen koht nukkuu.

Lobotomia tappaa luovuuden.
Ootko varma ettei Phony oo käyny leikkauksessa jo aiemmin?

Toope
Seuraa 
Viestejä23150
Liittynyt23.7.2006

Taidat, parahin Rasputin, olla ällöttävin kirjoittelija palstalla. Teräs Nallepuhin kakkajorinat menevät huumorin/sekoilun piiriin, mutta sinun keskustelunavauksesi ovat yksinkertaisesti aika vastenmielisiä.

Keep up the good work.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Raswaa koneeseen niin sillä se hoituu. Tai öljyä. Itse suosittelen neitsytpuristettua kookosöljyä jos ei ole kookokselle allerginen. Niin ja se neitsytpuristettu tarkoittaa että kookos on puristeltu lämmittämättä, älkää sotketko tähän ihmismäisiä neitsyitä kun ei ne ehkä kaikki tykkää tulla puristelluiksi.

Vierailija
Toope
Taidat, parahin Rasputin, olla ällöttävin kirjoittelija palstalla. Teräs Nallepuhin kakkajorinat menevät huumorin/sekoilun piiriin, mutta sinun keskustelunavauksesi ovat yksinkertaisesti aika vastenmielisiä.

Keep up the good work.

Kiitos, kiitos!
Kovasti otettu kehuista.

Kovasta viimeaikaisesta "kannustuksesta" johtuen kannattaa aina palata entiseen minäänsä. Uudemmalle kun ei ole annettu tilaa.

Vierailija

Monena mies eläessään. Välillä sitä voi olla Rasputin ja välillä Rapsutin. Ei kannata poissulkea mitään minää.

Vierailija

Suomessa käydessä tuli vierailtua kalliossa, siinä ylämäessä oikeella puolella olevassa seksiliikeessä. Tosin tuli käytyä siinä vasemmanpuoleisessakin. Ostin pari potenssirengasta. Ootteko kuullu? Siis sellasia silikonirenkuloita jotka laittaa slardin juureen niin vehkeestä tulee erektiossa kivikova. Ei niille sikäli oo suurempaa tarvetta mut on kiva ku joskus on aivan valtava erektio.

Niil oli myös penisproteeseja. Eli sellasia joita voi laittaa pöksyyn jotta sladdi näyttää suuremmalta. Älkää pimut uskoko kaikkee mitä lahkeessa näkyy. Lesbot kuulemma ostaa niitä paljo kans. Tissit ja mulkutus...

Kiva myyjä anto myös mukaan liukkaria ja pitoa. Perskeles ne pidot hukku johonki.

Vierailija
Vatkain
Rasputin
Ootteko kuullu?

Oon.

Jos ne olikin just ne "amerikkalaiset piilolihakset" mistä aikasemmin oli puhe.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat