Vastinetta veroille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

*****Parasta standuppia sitten Jäätteenmäen!*****

*******Realityä, tositeeveetä, valheita ja videonauhaa********

[size=150:3qsm9j1f]Hallituksen tiedonanto [/size:3qsm9j1f][size=150:3qsm9j1f]vaalirahoituksesta[/size:3qsm9j1f]

Keskiviikko 30.9.2009
YLE TV1 klo 14:05

Pääosassa itse Big Brother!

Valtioneuvosto antaa eduskunnalle tiedonannon vaalirahoituksesta. Tämän jälkeen eduskunta keskustelee aiheesta. Suora lähetys. Selostus Jari Niemelä.

Kesto: 175 minuuttia

Kommentit (15)

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Media ja Vanhanen kepuineen ovat antaneet kansalle sirkushuvia koko rahan edestä. Joka ilta voi hymyssä suin mennä nukkumaan ja ennen nukahtamista pohtia, mitähän huominen tuo taas tullessaan!

Mitenhän ja milloin tämä jatkojännäri oikein päättyy?

Vierailija

Antakaas hieman aikaa. Nyt kun ollaan siinä pisteessä, että aletaan tonkimaan ja ilmiantamaan näitä "pikku hyvävelilahjuksia", niin se tulee olemaan mighty hauskaa seurattavaa tässä valtiossa.
Voi Pyhä Lehmä mikä hauska tästä on syntymässä.
Kaatavat toinen toisiaan näillä paljastuksilla.
Taitaa puhtaimmat politikot olla näitä maahanmuutajataustaisia, joita jää jäljelle.

Vierailija

Mä oon sensortin köyhä reppana ettei paljoo naurata ja hirvittää monen muun reppanan puolesta.

Mistäs sitä nykyköyhä kattoo realviihdettä jos ei oo varaa TV-lupaankaan? Pitäiskö mennä naapurin ikkunantaa tirkisteleen tai tekeytyä johonkin kylään vai mennä johonkin baariin juomaan vettä kunnes heittävät ulos?
Vai olla tuhma ja kattella TV:tä ilman lupaa..

Onkohan Matti maksanut ees TV-lupaa vai onko sekin maksatettu RAY:llä jostakin vammaisille tai nuorisotoimintaan suunnatuista varoista?

Hiukan minuakin kyllä naurattaa välillä, kun en ihan tymhä oo ja pikkasen tuhmakin joskus oon minäkin. Pakkohan se on kun isoset vie jo melkein leivän ja luvat suusta..

Vierailija

Pönni: taitaapi tulla netti TV:n kautta suorana koko hupailu. Laitan tänne linkin, kunhan löydän. Älä unohda popkorneja!

Vierailija
Mummo
Pönni: taitaapi tulla netti TV:n kautta suorana koko hupailu. Laitan tänne linkin, kunhan löydän. Älä unohda popkorneja!

Aha ja *kts*. Jos en löydä viimeisen myyntipäivän p-korneja niin natustelen sit jotain styroksia, tjms.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Ettei vain olisi Matin vanha lentoemo, Merja Vanhanen ilmiantanut korruptiokytkennät talon rakentamisessa. Hän ainakin lienee ollut perillä talon rakentamiskuvioista.

Tuli vain mieleen, että oliko se Matti, joka potkaisi Merjan ulos ja jäikö Merjalle jotain hampaankoloon...

Vierailija

Vekkuli ajatus, ovolo! Luotettavien viinipiirilähteiden mukaan Merja se oli kun lähti, pääministerin turvamiehen völjyyn.

Piha6
Seuraa 
Viestejä907
Liittynyt26.8.2008

Hoijakkaa - Ja Mummo etunenässä. Jo on lynkkausmieliala vauhdissa, ja minä kun luulin että tiede.fi palstalla olisi asiallisia keskustelijoita. Eipä montaa sellaista näytä ainakaan tämän asian tiimoilta löytyvän.

No ainahan voi väittää kaiken olevankin vain huumoria, tai ironiaa, satiiria, jne.

Tässähän kohta ihan äityy puolustamaan mattia, ei niin juuri muuten, mutta nimenomaan teidän toisten vastapainoksi, kun olette niin yksimielisiä.

Sitä vaan olen jo pitemmän aikaa tässä ihmetellyt, että mistä sikiää tämmöinen massahysteria. Kohteen löytäessään se lopettaa aika tyystin ihmisten ajattelun.

Päätä vaaditaan vadille ja kaikki taas maassa hyvin, niinkö ? Ehei siinä mikään vati riitä alkuunkaan, tarvitaan iso saavi. Aletaan täyttämään sitä vaikka vasemmalta pikkuhiljaa oikealle siirtyen.

Vierailija
Piha6
Hoijakkaa - Ja Mummo etunenässä. Jo on lynkkausmieliala vauhdissa, ja minä kun luulin että tiede.fi palstalla olisi asiallisia keskustelijoita. Eipä montaa sellaista näytä ainakaan tämän asian tiimoilta löytyvän.

No ainahan voi väittää kaiken olevankin vain huumoria, tai ironiaa, satiiria, jne.

Tässähän kohta ihan äityy puolustamaan mattia, ei niin juuri muuten, mutta nimenomaan teidän toisten vastapainoksi, kun olette niin yksimielisiä.

Sitä vaan olen jo pitemmän aikaa tässä ihmetellyt, että mistä sikiää tämmöinen massahysteria. Kohteen löytäessään se lopettaa aika tyystin ihmisten ajattelun.

Päätä vaaditaan vadille ja kaikki taas maassa hyvin, niinkö ? Ehei siinä mikään vati riitä alkuunkaan, tarvitaan iso saavi. Aletaan täyttämään sitä vaikka vasemmalta pikkuhiljaa oikealle siirtyen.

Hyssyttelehän sinä niin me muut saadaan riekkua.

Vierailija

Miksei ne voi lähettää tuota pelkkänä äänenä? Mokkula ei riitä kuvan vastaanottamiseen ja pätkii kokoajan!

Vierailija
googeli
Miksei ne voi lähettää tuota pelkkänä äänenä? Mokkula ei riitä kuvan vastaanottamiseen ja pätkii kokoajan!

Juu, mokkulalla tai millä lie nettitikkulalla minäkin nyt "surffaan" eikä meinaa riittää ilman "elävää" kuvaakaan. Halppisversio, kun pitää nuukailla.

Siellä Junger nyt sitten Vanhasen kimpussa, pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin. Olishan se ihan mielenkiintoista kuulla millä perusteilla kumpainenkin toisiaan koittaa panetella tai millä nostaa omaa statustaan kun Junger on sitämieltä että mediamaksu kuuluu kaikkien maksettavaksi, hm.. toisaalta niin mutta käytännössä ei kuitenkaan kun köyhimmät joutuu maksamaan ja ulosottoon kun ei oo rahaa eikä ole edes niitä laitteita millä vastaanottaa sitä mitä media tarjoaa, siis tuollaistakin!

Voi aikoja voi tapoja.
Tarvitsen myös kohta kanfertintippoja.
Löytyisköhän niitäkin viimeisellä myyntipäivällä vai pitäiskö ruveta aktiivipolitikoks niin vois saada vaikka lahjuksina.

Uusimmat

Suosituimmat