Luuserien oma ketju!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä nyt on luuserien oma ketju. Tänne voi ruikuttaa omaa mitättömyyttään perusteluineen miksi on luuseri tai miksi tuntuu siltä.

Valoa tunnelin päässä kuitenkin on, ainakin miespuolisille luusereille.
Aina voi muuttaa aasiaan, saada naisen, pimpsukkaa ja tuntea olonsa kunkuks jos taskusta löytyy viiskyt euroo.
Esimerkiks Pattaya on sankareita pullollaan.

Eli vuokraa asuntonsa suomessa mikäli sellanen on, myy jotakin ja lähtee aasiaan rälläämään tai pyytää eläkeläisvanhemmiltaan elatusta muutaman satasen kuussa. Työttömyyskorvauskin voi jonkin aikaa juosta ennen ku lakkaa. Köyhimmät menee Laosiin tai Kambodiaan, pikkasen varakkaammat hengaa thaikkulassa...

Eli jos tekee mieli ryypätä aivonsa pihalle halvalla niin se onnistuu kyllä.
Baarit on myös pullollaan avuliaita tyttölapsia jotka 10-30 eurolla mielellän imee kullia ja jyskyttää yli yön. Sankarin fiilis vai mitä?

Eli tähän voi lisäillä sitten omia luuserin tarinoita.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Muistakaa sitten että AIDS on tappava tuliainen.

Muuan tuttava aikoinaan, 90-luvulla, vietti talvisin aina jokusen kuukauden kaukoidässä vaikka oli välillä työtönkin. Homma toimi kuulema niin että hänen kaverinsa soitti työvoimatoimistoon työnhaun uusinnan. Eivät sitten ilmeisesti halunneet face to face työnhakijaa nähdä.

Onhan noita luuseriuksia naisillakin juu. Arkuus lienee pahin luuseriuttava tekijä omalla kohdallani. Mutta en tässä vanhetessani jaksa kohta välittää enää hittojakaan. Jos se sosiaalinen kanssakäyminen on sitä sortimenttia kuin mitä esmes Pig Brotherista saa kuulla (kun en itse katso) niin pitäkää hyvänänne...

Vierailija
Qadesha
Muistakaa sitten että AIDS on tappava tuliainen.

Tässä nyt oli pikkasen tarkotus, heh, no tiedät kyllä mitä, laitoin kuitenki heti suosilla vapaaseen sanaan.

Vierailija
Qadesha
...Homma toimi kuulema niin että hänen kaverinsa soitti työvoimatoimistoon työnhaun uusinnan.

Hyvä, kaikki luuserikikat on myös tervetulleita. Näin ketjussa voi myö kehittää itteensä, siis tullakseen paremmaks luuseriks.

Vierailija

"Imee kullia ja jyskyttää yön yli" halvalla.

Onneks en o luuseri jos tuo on kriteeri?!
Ei oo vielä tarvinnut miettiä maanpakoa. Ei oo alkanut tanner polttaa anturoitten alla.
Muuten on nuorempana käynyt mielessä muuttaa muualle mutta täällä on toistaiseksi suht turvallista jopa vanheta tai vaikka syrjäytyäkkin jos ei oo taipumuksia "juoda aivojaan pellolle".. tai naida. Niinkin näyttää joillekkin käyvän..

Tämä kai taas on olevinaan provo ja nauraa pitäis että pallit tutisee?
Mulla ei o..

Vierailija
Pönni
"Imee kullia ja jyskyttää yön yli" halvalla.

Onneks en o luuseri jos tuo on kriteeri?! ..

Tosiaanki, naisillahan se on ihan toiste päin.

Pönni
Ei oo vielä tarvinnut miettiä maanpakoa. Ei oo alkanut tanner polttaa anturoitten alla.

Paljo tänne tulee myös rikollisia. Osa hengaa ilman viisumia vuosikaudet. Kuka pakenee mitäkin.

Pönni
Muuten on nuorempana käynyt mielessä muuttaa muualle mutta täällä on toistaiseksi suht turvallista jopa vanheta tai vaikka syrjäytyäkkin

No nii. Ainahan voi kokeilla ja palata jos ei onnaa. Lähetystö maksaa muuten kuljetuksen arkussa takasin päin. Muutoin ei, rahat pitää pummia omaisilta.

Pönni
jos ei oo taipumuksia "juoda aivojaan pellolle".. tai naida. Niinkin näyttää joillekkin käyvän..

Jep, useimmille.

Pönni
Tämä kai taas on olevinaan provo ja nauraa pitäis että pallit tutisee?
Mulla ei o..

Usko pois, ei oo tarkotus naurattaa.
Ei välttämättä provo siinä mielessä.
Joka sana on totta, mutta vain kaistale totuutta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mä oon luuseri. Mulla ei oo rahaa eikä vakiduunia

Meinasin ruksia sen lihavuuskohanki, mutta oonpa laihtunu, lällällää! Maha alkaa oleen hävinny ja posketki on niin kaventunu että ilkiää olla jo valokuvissa

Oon juonu tässä yhen Black Ciderin ja mahan lähtee pelin jälkeen (Urheilukanavalla Änikkää!!!) paariin heruttaan ihan uittuillakseni Paan korkkarit jalkaan ja katon nokkavartta alaspäin kaikkia alle 182 cm pitkiä miehiä Murskaan pari itsetuntoa ja lähen kotia Kompensoin sillä luuseriuttani

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain

Oon juonu tässä yhen Black Ciderin ja mahan lähtee pelin jälkeen (Urheilukanavalla Änikkää!!!) paariin heruttaan ihan uittuillakseni Paan korkkarit jalkaan ja katon nokkavartta alaspäin kaikkia alle 182 cm pitkiä miehiä Murskaan pari itsetuntoa ja lähen kotia Kompensoin sillä luuseriuttani

Nonii, siitä se lähtee.

Muita hyviä kikkoja saada miehet tutemaan ittesä maan matosiks?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rasputin
Muita hyviä kikkoja saada miehet tutemaan ittesä maan matosiks?

-Laittaa tissivako esiin ja kun huomaa että mies etes vilkaisee sitä niin vetää vetskari leukaan asti ja katsoa nokkavartta pitkin
-Kannattaa aina olla fiksumpi kuin mies, eli tietää enemmän ja korjata miestä. Lauseet kannattaa aloittaa sanomalla "ITSEASIASSA se menee niin..."
-Kun mies tulee juttusille, niin kannattaa katsoa sitä päästä varpaisiin nokkavartta pitkin ja lähteä pois. Mennessään voi naurahtaa vähän ja katsoa miestä säälien.
-Kun mies haluaa tarjota juoman, kannattaa ottaa tarjous vastaan. Kun saa juoman sanotaan "Hyvää illanjatkoa" ja kävellään omaan pöytään istumaan. Lisätehoa saa istumalla jonkun miehen viereen ja virnistämällä uittumaisesti.
-Miehen seläntakana kannattaa käydä sanomassa pokelle että mies häiritsee sinua/seuruettasi ja kun poke tulee nakkaamaan miestä ulos, kannattaa olla että "joo toi rupes kähmiin."

Nuo tulee ekana mieleen.

Hämmentää.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Paan korkkarit jalkaan ja katon nokkavartta alaspäin kaikkia alle 182 cm pitkiä miehiä Murskaan pari itsetuntoa ja lähen kotia Kompensoin sillä luuseriuttani

On sulla uittu harrastukset

Tiedän yhden naisen, joka on onnellisesti aviossa jo toistakymmentä vuotta, kaksi lasta, kaikki hyvin jne. Hänellä on harrastuksena joillain tyttöjen bailurektillä vahvistaa itsetuntoaan "iskemällä" miehiä. Hän jatkaa vedätystä niin pitkälle, että on aivan varma, että kyllä, tuo olisi valmis lähtemään sänkyyn, viehätysvoimani puree edelleen. Sitten hän hylkää koko pokan, koska ei oikeasti halua pettää miestään eikä muutenkaan ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Kunhan vaan haluaa varmistaa, että iskeminenkin edelleen onnistuisi.

Toi on musta aika lailla samalla viivalla tuon sun harrastuksesi kanssa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
asdf
Vatkain
Paan korkkarit jalkaan ja katon nokkavartta alaspäin kaikkia alle 182 cm pitkiä miehiä Murskaan pari itsetuntoa ja lähen kotia Kompensoin sillä luuseriuttani

On sulla uittu harrastukset

Tiedän yhden naisen, joka on onnellisesti aviossa jo toistakymmentä vuotta, kaksi lasta, kaikki hyvin jne. Hänellä on harrastuksena joillain tyttöjen bailurektillä vahvistaa itsetuntoaan "iskemällä" miehiä. Hän jatkaa vedätystä niin pitkälle, että on aivan varma, että kyllä, tuo olisi valmis lähtemään sänkyyn, viehätysvoimani puree edelleen. Sitten hän hylkää koko pokan, koska ei oikeasti halua pettää miestään eikä muutenkaan ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Kunhan vaan haluaa varmistaa, että iskeminenkin edelleen onnistuisi.

Toi on musta aika lailla samalla viivalla tuon sun harrastuksesi kanssa.

Mää luulin että sää tuntisit mua sen verran että tajuaisit millon mää en välttis puhu ihan totta

Hämmentää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005

Kaipa sitä ihmisarkuuttaan on luuseri, mutta ei sitä enää tässä iässä jaksa stressata, kun on perhe ja tällä hetkellä myös töitä.

Vatkain

-Kun mies tulee juttusille, niin kannattaa katsoa sitä päästä varpaisiin nokkavartta pitkin ja lähteä pois. Mennessään voi naurahtaa vähän ja katsoa miestä säälien.
-Kun mies haluaa tarjota juoman, kannattaa ottaa tarjous vastaan. Kun saa juoman sanotaan "Hyvää illanjatkoa" ja kävellään omaan pöytään istumaan. Lisätehoa saa istumalla jonkun miehen viereen ja virnistämällä uittumaisesti.

Tuollainen kohtelu on tuttua ainakin enemmän radalla notkuneille miehille. Mutta siinä kuulemma on ihan eri tavalla efektiä, kun tavallisen oloinen mies tekee noin kauniille ja viehätysvoimansa tiedostavalle naiselle. Ne kun eivät ole tottuneet siihen, että maailmassa voi olla miehiä, jotka eivät ole nuolemassa kenkiä heti kun hieman silmää räpyttää. No, en ole kokeillut, kunhan vain kuunnellut isojen poikien rehvastelua.

Tiedän yhden naisen, joka on onnellisesti aviossa jo toistakymmentä vuotta, kaksi lasta, kaikki hyvin jne. Hänellä on harrastuksena joillain tyttöjen bailurektillä vahvistaa itsetuntoaan "iskemällä" miehiä. Hän jatkaa vedätystä niin pitkälle, että on aivan varma, että kyllä, tuo olisi valmis lähtemään sänkyyn, viehätysvoimani puree edelleen.

Eikö nainen voi olla varma siitä jo siinä vaiheessa, kun mies avaa suunsa aloitusrepliikkiin? Ja 75 %:sen varma silloinkin, kun menee kysymään tuntemattomalta, että "lähdetäänkö meille ...".

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Mää luulin että sää tuntisit mua sen verran että tajuaisit millon mää en välttis puhu ihan totta

No ko mä niinko luulin... tai siis... uittu.

Vierailija

Luuseriudeksi voi äänestyksen mukaan määritellä, että päässä ei kaikki ole kunnossa.

Minulla ei taatusti ole kaikki kunnossa yläkerrassa. Ei, kun kykenen huijaamaan, varastamaan, sabotoimaan ja pettämään -ilman että tunnen mitään. En nauti siitä, en vain tunne syyllisyyttä teoistani.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Neutroni
Kaipa sitä ihmisarkuuttaan on luuseri, mutta ei sitä enää tässä iässä jaksa stressata, kun on perhe ja tällä hetkellä myös töitä.

Vatkain

Tuollainen kohtelu on tuttua ainakin enemmän radalla notkuneille miehille. Mutta siinä kuulemma on ihan eri tavalla efektiä, kun tavallisen oloinen mies tekee noin kauniille ja viehätysvoimansa tiedostavalle naiselle. Ne kun eivät ole tottuneet siihen, että maailmassa voi olla miehiä, jotka eivät ole nuolemassa kenkiä heti kun hieman silmää räpyttää. No, en ole kokeillut, kunhan vain kuunnellut isojen poikien rehvastelua.

Tämä on muuten totta Hengasin kerran yhen eukon kanssa joka oli kyllä joka miehen unelma! Oli hupasaa seurata, kuinka se sai pakit mun miespuolisilta kavereilta, joitten kanssa olin parilla ja tytsy änkes mukaan. Oli pikkusen eri maailmassa se kananen Mutta hauskaa oli kattella... Tyyppi ei ole enää kaverini, liian erilainen oli hän loppuusa...

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat