Seuraa 
Viestejä27432

Kääntäkää Urheilukanavalle! Siellä on NHL:n runkosarjan peli. Se pelataan Hjallisareenalla!!! Täsä ketjussa saa skepuloijja.

Eka maali ajassa 7:26, arvaan ma!

Hämmentää.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ekaan katkoon jaksoin tuota pellekiekkoa. Töllö kiinni ennenkuin selostamon tuomasgrönman alkaa itkemään. Voisiko sille joku kertoa että pysyy poissa jääkiekko-otteluiden selostamoista. Sen jälkeen katsoljaluvut suorastaan räjähtävät silmille! PAUU PAUU PAUU!

Toope
Seuraa 
Viestejä28727

Chicago meni juuri johtoon Kanen maalilla. Veikkaan 4-2 Chicagolle.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Seuraa 
Viestejä28727

Tais Koestisesta tulla uus suasikki.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Seuraa 
Viestejä28727

Tänään Chicago voittaa 4-1.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat