Barack Obama onkin Osama bin Laden

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.youtube.com/watch?v=ZcxhcMyn ... r_embedded

Katsokaa koko video

Jos tämä on totta, niin varsin nerokas suunnitelma; Yhdysvallat tuhotaan sisältä käsin.

Kommentit (6)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Uskomaton juttu, aivan ihana videotodiste... Miten jollain tulee mieleenkään nähdä tällaista yhteneväisyyttä, todella hienoa, olen vaikuttunut!! Jumalauta, tästä joku tekee vielä Hollywoodissa menestysfilmin, kaikki palat ovat kasassa...

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Nyt ne vasta on huomanneet että kaikki tummaihoiset näyttävät kaikki yhtä tyhmiltä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Olen tämän videon katsottuani vakuuttunut, että Obama on Osama. Miettikää nyt noita nimiäkin, you can't make this shit up!

Toisaalta, Obama/Osama on silti valtava edistysaskel tästä sheivatusta apinasta:

Vierailija
Astronomy
Uskomaton juttu, aivan ihana videotodiste... Miten jollain tulee mieleenkään nähdä tällaista yhteneväisyyttä, todella hienoa, olen vaikuttunut!! Jumalauta, tästä joku tekee vielä Hollywoodissa menestysfilmin, kaikki palat ovat kasassa...

Eiköhän sun pitäisi ensin itse ympätä Barackin silmän ympärykset Osaman kasvoihin huomataksesi, että joku oli photoshopannut Osaman...

Tuo tuollainen ei huvita minua yhtään, kun hyvin kaikki tiedämme, miten hyväuskoisia erityisesti ateistit ja muut uskovaiset ovat.

Vierailija

Sehän oli ihan piristävä video katsoa näin aamusta.

Joillakin ihmisillä on selvästikin paljon vapaata aikaa . Mikäs siinä sitten. Tietokonealalta vain töitä hakemaan, jos tuollainen kiinnostaa.

Uusimmat

Suosituimmat