Naisten seksuaalinen kynnys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tää on Raspun aihe jotenka yritän kirjottaa aiheeseen sopivalla tyylillä ja tietteellisesti jotta aihe säilyis avaamassani osiossa ja yleensäkin elossa.

Naisten seksuaalinen kynnys?
Mikä se on?
Ajattelin testata kotona. Nyt oon jo kolmatta päivää ollu lakossa.
Eli en oo antanu vaimolle seksuaalista aihetta. Yritän, ja kidun, odottaessa että vaimo tekee aloitteen.
Kauanko naisen täytyy olla puutteessa että ryhtyy aloitteentekijäksi?
Yritin pikkasen jo vihjasta tänä aamuna kun luki meilejään tietsikalta.
Läppäsin pari kertaa "slapasella" olalle. Palkaks sainkin voimakkaan kämmenpuristuksen ja lihaksikkaan märän suudelman, mutta siinä kaikki. Höh. Vielä tarttee ventata ainakin pari päivää näköjään.

Ihan asiallisesti. Tietty siihen vaikuttaa monet seikat, kuten seksin tyydyttävyys, fyysinen rasitus, henkiset paineet ja moni muukin ympäristön aiheuttama tekijä, mutta...

Kuinka kauan joudut venttaamaan aloituksen tekoa jos et itse ryhdy?

Sivut

Kommentit (198)

Vierailija
ville-v
Jos olet kertonut vaimolle kokeestasi, saat odottaa siihen maailman tappiin asti

En oo kertonu, mutta ei tässä enää kauaa jaksa muutenkaan kärvistellä. Kyllä se suostuu jos mä vaan ryhdyn, mutta kun haluaisin tietää että kauanko se toisin päin kestää. Kai tää pätee näin kansaivälisestikkin?

Vierailija

Itsekin olen tuota miettinyt ja näköjään se on yleistä muuallakin. En tiedä miten pitkään enimmillään se meillä voisi olla mutta naisilla ei tuota seksuaalista tarvetta ole kuin miehillä, naiset voi pihdata vaikka miten pitkään.

Vierailija

Jonkun pordellin tarpesiinko näitä galluppeja on jatkuvasti?

Mmpä tasan kerro mitään omista seksuaalijutusistani.
Ei ole mukavaa jutella niitänäitä kun tulee tunne että onkin jonkun objekti josta koitetaan impata sitäsun tätä tietoa ties mihin.
Tulee myös tunne tirkistelijästä joka vemputtaa muiden kustannuksella. Hyi helevetti!

Tieteellinen keskustelu edellyttäis ihan jotakin muuta kuin tätä jatkuvaa urkintaa intiimeistä asioista.

Jos minä joskus jotain bordellia harkitsen niin alan pyörittää ihan ite enkä ruoki kilpailijoita, en etenkään ketään sutenööriä.

Omalta vaimolta puolestaan pitäis voida kysyä mistä hän pitää jos vaimo kiinnostaa. Persoonallista kaikki ja ihan turhaa yrittää leikkiä tutkijaa gallubbeineen kysellen sattumalta paikalla olevilta jatkuvalla syötöllä henkilökohtaisia seksitietoja julkisesti.

Ei ole olemassa mitään kaikkien naisten yhteistä kynnystä.
Naisia on joka lähtöön ja se siitä!
Persoonallisuus vaikuttaa enemmän kuin seksuaalinen status.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Jaa, no. Vastaillaan nyt sitten. En oikein tajua tavallaan tuota kysymystä, kun jostain syystä (?) se on aika usein joko minä tai tasapäisesti se aloitushommeli. (Mä oon ihan kauhee kiehnään.)

Jos tulee sitten torjuntoja yli äyräiden, niin kaveri saa odotella maailman tappiin. Eli suomeks.. mä lähen meneen. Vanhemmiten on näköjään tullu pikkasen itsekkääksi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Joskus olen tuota kokeillut. Kyllä se muutaman päivän päästä minun mieliksi sanoo, että voitaisiin... Sen kummemmin viettelemään se tuskin alkaisi koskaan. Kuulemma viikon tai pitemmästä selibaatista tulee olo "jotain puuttuu", mutta häiritsevää ja aloitteen tekoon painostavaa himoa se ei ole kai koskaan kokenut. Ovulaatioide naikaan se on joskus kyllä aika halukkaan oloinen ja joskus yllättäen ehdottaa jotain mitä minä olen kuukausia mankunut.

Vierailija
Neutroni
Joskus olen tuota kokeillut. Kyllä se muutaman päivän päästä minun mieliksi sanoo, että voitaisiin... Sen kummemmin viettelemään se tuskin alkaisi koskaan. Kuulemma viikon tai pitemmästä selibaatista tulee olo "jotain puuttuu", mutta häiritsevää ja aloitteen tekoon painostavaa himoa se ei ole kai koskaan kokenut.

Heh, pari päivää minäkin ajattelin vielä kitua ja jos ei isompaa viritystä tule niin pakko kai se on nöyrtyä.

Vierailija
Rasputin
Nyt oon jo kolmatta päivää ollu lakossa.
odottaessa että vaimo tekee aloitteen.
Vielä tarttee ventata ainakin pari päivää näköjään.

Luulisi että vaimosi on tyytyväinen kun saa edes hetken olla rauhassa.
Voi olla aika rasittavaa kun joku on kimpussa koko ajan.
Kokeile kauan menee, veikkaan paria kuukautta.

Vierailija
DedMoroz
se on aika usein joko minä tai tasapäisesti se aloitushommeli. (Mä oon ihan kauhee kiehnään.)

Kiehnääminen on kivaa, ihan ilman tarkotustakin.

Vierailija
fenomenologi

Luulisi että vaimosi on tyytyväinen kun saa edes hetken olla rauhassa.

Heh, aika hyvän pistit.

Kyllä se on siitä jo sanallisesti purnannut, mutta kun venttaan että tekis sen fyysisen alotteen.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Pitäisiköhän sitä piruuttaan aloittaa muutaman viikon selibaatti ja katsoa miten emäntä reagoi. Tosin voin kyllä arvata, että hänestä ei näy minkäänlaista puutteen merkkiä, mutta itse kärvistelen tuskissani ja tiuskin lapsille.

Vierailija
Neutroni
Pitäisiköhän sitä piruuttaan aloittaa muutaman viikon selibaatti ja katsoa miten emäntä reagoi. Tosin voin kyllä arvata, että hänestä ei näy minkäänlaista puutteen merkkiä, mutta itse kärvistelen tuskissani ja tiuskin lapsille.

Kannatta testata. Tilannetiedot voi sitten raportoida tiedepalstalle jos ei tähän topikkiin, niin vaikka miltä tunttuu lööppiin.

Edit: Emäntä voi kyllä alkaa syyttämään vieraissa juoksemisesta jos jotakin oleellista muutosta miehen aktiivisuudessa ilmenee.

Vierailija

No kokeilin asiaa itse taannoin aloitteen tekemättömyyttä, ja lopulta seksiä alkoi olla tarjolla kerran kuukaudessa vaimon aloitteesta. Lopulta tuli sitten kyllä avioero. Että semmoinen kokeilu sillä kertaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat