Venäjän Mafia vs Natsit vs Juutalaiset

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Maailma näyttää päällisin puolin ihan kivalta pakalta mutta otsikossa mainitsemat tahot ovat napit vastakkain ja sotii salaista sotaa. Juutalaiset etsii oikeuksiaan ja ovat vallanneet USA,ssa ja muuallakin päin maailmaa elitistisen aseman.

Venäjän Mafia on isompi kuin koskaan ja heidän kätyreitä on koko maailma pulloillaan. Venäjän Mafia määrää Venäjän tahdin. He ovat sotajalalla Juutalaisia vastaan ja haluaa saada heiltä rahaa.

Natsit taas ovat taas alkanut varautua uuteen nousuun muita vastaan.

Lisäksi nämä etsii Anti-Kristusta joka kuulemma olen minä.

Conspiracy Is True . . . . . .

The end.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (2)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
deep'n'dark
Maailma näyttää päällisin puolin ihan kivalta pakalta mutta otsikossa mainitsemat tahot ovat napit vastakkain ja sotii salaista sotaa. Juutalaiset etsii oikeuksiaan ja ovat vallanneet USA,ssa ja muuallakin päin maailmaa elitistisen aseman.

Venäjän Mafia on isompi kuin koskaan ja heidän kätyreitä on koko maailma pulloillaan. Venäjän Mafia määrää Venäjän tahdin. He ovat sotajalalla Juutalaisia vastaan ja haluaa saada heiltä rahaa.

Natsit taas ovat taas alkanut varautua uuteen nousuun muita vastaan.

Conspiracy Is True . . . . . .

The end.

Sinäkö se oot?
Mä luulin että me kaikki ollaan.
Jossain vanhassa laulussa mainittiin tähän malliin.
I am a antichrist....
http://www.youtube.com/watch?v=qbmWs6Jf5dc

.

Vierailija
deep'n'dark

. . . . . .

Ollos huoleti, poikani! Leo Meller paljasti Antikristuksen henkilöllisyyden. Hän on entinen Syvärin kenttäsynagoogan rabbi Benjamin Karmi. Karmi muutti myöhemmin Pariisiin, jossa hän mm. herätti kuolleista. Tämä on merkki! Etten sanoisi, varma merkki....

Uusimmat

Suosituimmat