Oletko netti Trolli?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

# trolli, nettislangissa henkilö tai keskusteluviesti, jonka tarkoituksena on provosoida ja häiritä muita keskustelijoita

Youtube käyttäjä tollopeloton1 innoittamana:

http://www.youtube.com/watch?v=vKBb6qS-9B4

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Olen N.T., eli NeitiTrolli, tarkoitus on provosoitua ja nain hairita muita asianomaisia trolliavauksilla ja teorioilla multinikeista ja trolleista.
Pitaa myos puuttua jokaiseen viestiin joka vahankin on tunteellinen, vaikka omiin ihan sama.

Erityisesti pitaa trollata paria hyvin huolella valitsemaansa henkiloa, niin kauan arsyttaa heita alyttomilla kommenteilla, etta he saavat bannit tunteellisista vastineistaan, kayvat minuun siis ns. kasiksi ja matanevat siella bannattujenhelvetissa eli neititrollin taivaassa.

Joo, ja sit mun pitaa kans neitina ehdottomasti ehdottaa kaikkien vahankin samanlaisten ketjujen yhdistamista ja muuta otsikkoon ja sisaltoon liittyvaa sijainti siirtoliiketta.
Pitaa muistuttaa isolla niin et saa selvaa, jos jossain samalla foorumilla on ikina edes mainittu sama^aihe, niin pitaa sanoa> *etta kylla tasta on jo puhuttu tuolla jossain kolme vuotta sitten, etta mee ny troolaa jonneki muuanne*.

Pitaa muistaa neititrollina, etta kaikki on jo keksitty, kuten tamankin viestin sisalto loytyy jostain edellisesta trollikeskustelusta, jonkun mielestani trollin esittamana.
Minun sormenpaistani pursunneena tama juttu on kuitenkin paljon parempi.
Toivottavasti joku neiti nyt akkia laittaa linkin sinne, niin voidaan nahda sitten se omin silmin tai jos on sokea, niin tunnustellasormin.

Vierailija

Anteeksi NeitiTrolli... Sovinistinen lipsahdus..
Viisautta on ymmärtää kuinka vähän ymmärrämme itseämme ja maailmankuvaamme. ( Jotain tuollaista se koulut kesken jättänyt nörtti ADHD Einstein kirjoitti )

Vierailija
edewit
Anteeksi NeitiTrolli...

Ei se mitään, jopa meille muiden tuomitsijoillekin tulee välillä tappioita ja muita vääriä tuomioita.

"Oikeutta on ymmärtää kuinka väärässä me olemme itsemme ja maailmankuvamme kanssa."
("Koulut" kesken jättäneen iditotialismin huipulla olevan HCÄO-0:n käännös likimain kerrotusta Albert Einsteinin viisaudesta.)

Vierailija

Olette erehtyneet ja muutenkin ajatuksenne vinksallaan.
Se on TRULLI.

edewit kurkistelee ikkunastaan seuraavana pääsiäisyönä jos uskaltaa. Trulli liihottaa siellä luutansa kanssa eikä ole pelottava jos tutustuu.

Vierailija
Rasputin
Maa oon NettiKolli, mouruan aina siella missa pikkusenki pisu haisee.

Täysin samaa mieltä.

Olen myös sitä mieltä, että myöntämällä trolliuden itsessäni pakenen vastuuta ja trollaan entistä enemmän hyväksyttyäni sen vain osaksi minuuttani, mutta se liene tämän topicin tarkoituskin kuitenkin, eikä asian käsittely (neiti)trollausta sillee vähentäen, eiku sillee, sä tiiät tän.

Vierailija

Jos joku trollituttaa minua, trollaan... en kuitenkaan trollituta muita, ainoastaan itseäni, en ainakaan myönnä sitä, tiedän kuitenkin valehtelevani, en vain tiedä kenelle, ja sekös vasta trollituttaa.

Trollituttajat itse perustelevat esimerkiksi väkivaltaista käyttäytymistään samalla mekanismillä. Trollituttajat eivät edes huomaa itse trollaavansa. Trollituttajan salainen haave on herätä trollimaastaan, saada trollituttava trollitus päätökseen, ja alkaa elämään niinkuin kunnon trollin tuleekin. Ilman pakonomaista tarvetta trollituttaa itseään.

Meidän aikuisten täytyisi kai muistaa, että niitä trolleja ei oikeasti ole edes olemassakaan, ellei niitä sitten lasten satuihinsa halua mukaan. Kuuntelijoina pitäisi silloin olla lapset. Toki välillä, lasten satumaailmaan on mukava heittäytyä...

T:Nyt kyllä rupes trollituttaan.

Vierailija

^Muttei ristiinpostaavia spämmääjiä.

Olen mieluummin trolli kuin kopipastaava spämmeri. Olen mieluummin trolli yksittäisessä ketjussa kuin moneen ketjuun postaava ristipostaava spämmeri kopipastoineen.

Kopipastaaja huono. Ristipostaava vielä huonompi. Bottikin osaa sen. Hyvä trolli pesee sellaisen kyvyttömyyden mennen tullen. Opettele.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat