emppiiristä tutkimusta käyttäjäkunnasta

Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

jokaisellahan on olemassa jokin tietty persoona tai useampia foorumilla jonka kirjoituksia mielellään seuraa. ketä seuraatte ja miksi? jos näin saisi kuvan siittä keitä täällä pidetään yhteisön hengenvetäjinä kirjoittajien keskuudessa.

aihe on sinänsä aika mielenkiintoinen sillä kaikki eivät seuraa jokaista aihealuetta joten ilmoille voi päästä mielenkiintoisia persoonia myös muiden tietoisuuteen.

toisen polven pilkkuvirhe

Kommentit (9)

Vierailija

Minä ainakin olen välttämätön osa foorumia. Ilman minua ei asioista tulisi mitään.

Olen joillekin jopa niin tärkeä, että minua on lainattu allekirjoitukseen.

Vierailija
...persoona tai useampia foorumilla jonka kirjoituksia mielellään seuraa. ketä seuraatte ja miksi?

Jos nyt tahankin jotain sanoisi, niin sanoisin, etta >

Se vaihtelee etta keta seuraa, sellaista kausiluontoista, vahan niikuin vuodenaika tai vuorokausi.

Etta kun eri asiat kiinnostaa eri kellonaikoina ja kuukausina, niin sitten seuraa niihin eri aiheisiin liittyvia hahmoja sitten kans, jopa aiheiden ulkopuolelle.
Ketaan kestolempparia ei ole, paitsi omanikki, eli omat jutut.

Vierailija

Pääasiassa seuraan omia viestejäni. Luen niitä yhä uudelleen ja uudelleen nerouttani ihaillen. Jumalani, mistä kaikki tämä armo ja runsaus juuri minulle?!!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
sinnipirtti
ketä seuraatte ja miksi?

En voi kertoa.

Stalkkariin voi aina luottaa

Mä seuraan aiheita. En ala seuraamaan mitään/jätä seuraamatta kirjoittajien perusteella. Vaikka on pakko sanoa että Elkulla on aina aika hyviä lohkasuja

Hämmentää.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Stingerillä on ihmisystävällisyytensä lisäksi usein sen verran loppuunasti ajatellut mielipiteet, että niiden kanssa mukava olla sekä samaa mieltä että erimieltä. Henkilö, jolle onnistumisia vilpittömästi toivoo. DedMorozilla on myös valtavan terävä pää. Hän on yksi niistä ensimmäisistä ja edelleen harvoista lämminhenkisistä palstatuttavuuksista, joiden arvostelukykyyn olen luottanut. Mummo puhuu palstalla vähän mutta joka kerta se on ollut asiaa --- nähnyt, kokenut ja muutenkin huumorintajullaan arvostusta ansaitsevaa seuraa.

Mirepoixin, Mirabin, Alveronin, Echin, GradStudentin, Neutronin, Mei longin ja totisen asiantuntemus tai vilpitön kiinnostus eri alueilla on ollut ilmiönä valtavan positiivista. Suhtautumisellaan tieteisiin pitkälti sellaista materiaalia, jota saisi palstalla olla enemmänkin. Jostain syystä myös he ovat harvassa, joiden pedakogiset taidot vetätävät vertoja Spin0:lle, joka on kyennyt taikomaan useimmista osallistumistaan asioista esille niin mielenkiintoista tekstiä, että siinä silmä kertakaikkiaan lepää.

Muita sellaisia, joiden kirjoituksia olen löytänyt itseni seuraamasta ovat mm. Barbaari, joka on sukeltanut parisuhdeasioiden syvällisemmälle filosofiselle tasolle. Salai, jolla on erinomainen huumorintaju. Vatkain, jolla ei ole ollenkaan huumorintajua. Anomalia, jolla on myös erinomainen arvostelukyky. tieremies, joka on elävä legenda. asdf, Phony, jotka mainitsen pelkästään bannien pelossa. Ding Ding, jonka kanssa olen usein eri mieltä, mutta jonka näkökulmat ovat myös arvostusta herättävän pitkälle ajateltuja. Damasio, joka on opettanut minulle paradoksaalisesti enemmän kreationismista kuin kaikki kreationistit yhteensä. tarkkailija, joka pitää humoristisella otteellaan huolen, ettei pääse kyllästymään. Hans Lankar, jolla on myös erinomainen arvostelukyky. väläys, joka on usein eri mieltä kanssani, mutta, joka arvostettavasti paneutuu kantansa myös perustelemaan. fmiles, joka on myös onnistunut perustelemaan kriittisyytensä maahanmuuttoasioissa. Vaari, jonka kynä on ollut joko liian terävä tai minä vain liian tylsä. Pikku Gen, joka on palstalla pitkään vaikuttanut fiksulla ja positiivisella otteellaan. Advocatus Diaboli, joka on tarjonnut yhden palstahistorian ehkäpä viihdyttävimmistä väittelyistä. Ataraksia, joka selittelee pääsääntöisesti sen verran käsittämättömiä, että lukeminen on toistaiseksi kannattanut joka kerta, tosin olen hänen tuotantoaan vasta vain vähän aikaa seurannut. fenomenologi, jonka tasaisen kriittistä suhtautumista uskontoihin on ollut ilo seurata, vaikka en voi väittää olevani kaikissa yleistyksissä aina samaa mieltä. Seppo_Pietikainen, jolla on arvostamaani asiantuntemusta kreationistien alas ampumisessa. Jukka_S, joka on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen minuun pitämällä huolen, että avaruuteen liittyvä matkailu pysyy tuossa vasemmassa palkissa.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

... Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpinä, haluan kiittää äetiäni ja isää jotka ovat antaneet minulle turvallisen ponnahduslaudan maailmaan, sekä perhettäni, jotka ovat antaneet minulle tilaa. Lopuksi kiitos palkintoraadille ja eenen kaikkea teille hyvä yleisö ja rakkaat fanini, ilman teitä en olisi tässä!

Hämmentää.

Vierailija

Riippumatta käyttäjäkunnasta ja heidän ominaisuksitaan, toivoisin, että mielipiteet perusteltaisiin.
Suuri osa vastauksista tulee vain "mutu" tuntumalla, millä ei
ole edes tarkoitus olla tiede foorumille sopivia.
Toki omat mielipiteet ilman sen suurempaa tietoa ovat hyväksyttäviä, mutta jos vain halutaan ärsyttää tai häiriköidä, niin silloin foorumi on väärä.

Uusimmat

Suosituimmat