Muovi missä on ilmakuplia

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, mistä sitä saa? Mulla oli tossa vähä aikaa sitten muutama arkki niitä, mutta ne loppu kesken. Vai pitääkö mun tilata taas jotai romua että saan sitä lisää?

Niitä on kiva poksutella. Vieläkin korvia vähä huumottaa niistä poksuista. Miks niitä on niin kauhea tarve aina poksutella? Mikä siinä on niin kivaa? Mä en meinaa ainut ole joka niitä tykkää poksutella.

Harmittaa vaan ku ne kaikki ilmakuplat ei poksahtele, vaan joissakin se ilma muljahtaa sieltä ulos ilman mitään ääntä.

Toisaalta ois sitä kyllä kätevää säästääkkin, kun jos joskus muuttaa, niin voisi pakata särkyvät esineet siihen. Mut ei niitä vaan meinaa tahtoa pystyä säästämään, kun tekee mieli aina heti ruveta poksuttelemaan niitä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (8)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Nii, mistä sitä saa?

Tuotteen nimi on kuplamuovi. Sitä saa rullatavarana vaikkapa Etrasta tai lukuisista Googlehaun antamista firmoista.

Mikä siinä on niin kivaa? Mä en meinaa ainut ole joka niitä tykkää poksutella.

En tiedä, mutta se on kyllä aika addiktoivaa kamaa. Nykyään vain itsellä menee enimmät kuplamuovit lasten käyttöön.

Oletko kokeillut ottaa muovikaistaa ja vääntää sitä niin kuin kuivattavaa rättiä? Saat sarjatulta.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Postin toimipaikoista sitä saa ostaa usean metrin pituisina rullina. Neljän euron rullasta riittää tekemistä jo pitemmäksi aikaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Kannattaisikohan kaivella roskiksia? Toisinaan ihmiset hommaavat kaikenlaista ja nakkaavat kääreet roskiin nääs.

Itse olen niin itara etten poksauttele. Käytän kuplamuovit uudestaan. Tai ainakin kuvittelen käyttäväni (jemmaan). Mutta pannaan ehkä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Saiskohan tuon poksauttelun soittoääneksi.

Niin. Muuten onko puhelimia, joissa voi nauhoittaa minkä vaan äänen? Olen pitäytynyt toistaiseksi 10 vee vanhoissa kun niissä ei ole tietokoneitten ongelmia. Mutta voin siirtyä nuorempiin malleihinkin.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Uusimmat

Suosituimmat