iltaketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä meininki?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija
-:)lauri
Yritän paraikaa psyykata itseäni tulevan viikon syyslomaa varten. Kiitos kysymästä. Mikäs siel?

Yritä kestää vaikka joudutkin ottamaan rennosti, on tää rankkaa touhua.
Rennosti ottamisen jälkeen joutuu ottamaan pari päivää vieläkin rennommin kun poistaa krapulaa sohvalla, makaamalla tietokoneen ääressä.
Ihan hyvää viiniä on, pitää niellä sitä runsaasti koska en käytä D-vitamiinia. Siitä tulee kuulemma fanaattiseksi pillerihihhuliksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mullon kanssa viikko syyslomaa. Luen tässä kirjaa ja palstaa. Maha on kippee ku oon taas viikonlopun remunnu. Iltasavut vois poltella...

Menkää tehi jo maata!

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Mullon kanssa viikko syyslomaa. Luen tässä kirjaa ja palstaa. Maha on kippee ku oon taas viikonlopun remunnu. Iltasavut vois poltella...

Itse polttelen juuri tässä yösavuja, olen siis pihalla kun ei sisällä viitti polttaa röökiä. Aika kylmä on, onks oulussa lämmintä?

Vierailija

Meikä sitä vaan ihan selvinpäin eikä ees sauhuja vedeltäväks eikä o ketään että nusasiskaan. On tää ankeeta..

Onneks kohta uni maittaa taas kuin piänelle porsaalle vaikka hiukan jo siltä tuntui että edessä on painajaisyö jos uni ollenkaan ees silmään tulee.. Innostuin nähkääs leipomaan pienen omenapiirakan uudessa pikku-uunissani, jonka meidän pikkunaiset osti mammalle. Keittelin siinä iltasella kahvit torttusen kyytipojaksi ja kello oli jo ilta-aikaa..

Mutta JESSUS! Kellohan on kohta aamu!!!
Tsiisus..
Vai..
Magnustilaumassa, kaikissa laumoissahan aina jokkut valvoo yöllä ja vahtii..
Ei tässä nyt minkään koraanin tai raamatun mukaan valvota ja nukuta, ehei..

Tarttiskohan minunkin pitää työttömyydestä syyslomaa?
Täytyy räknätä.. kannattaako se vai ei..

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
fenomenologi
Itse polttelen juuri tässä yösavuja, olen siis pihalla kun ei sisällä viitti polttaa röökiä. Aika kylmä on, onks oulussa lämmintä?

Mää poltan näin ilta-aikaan ikkunasta roikkuen kun ei viiti rapussa enää näin yöaikaan kolistaa. Ja kylmä ei oo, liekö tuo etes kunnolla miinuksella... Lumi on pysyny koko viikonlopun yli. Vaan sulaa päivittäin vähemmäksi ja vähemmäksi. Oli niin kiva kun oli viikonlopun lunta, niin oli heti valosampaa! Kynttilöitä oon polttanu ja viiniä latkinu minäki. Vaan tänään ei ennää kehannu, pyhänä...

Hämmentää.

Vierailija

Lunta, viiniä, kynttilöitä..

Hah hah.. arvatkaas kellä on huomenna työttömyyskorvaus-sosiaalielättirahapäivä. Pimpelipom. Mitäs jos menisin ja ostaisin vitosella viinipullon, laittelisin vähän kyntteleitä.. Vastikään löysin paikalliskirpparilta pilkkahintaan upeita laseja jotka oon pyhittänyt kynttilöille. Sitten joku santelisuitsuke palamaan.. kamarimusiikkia mummokanavalta..
Hääräis siinä päivännäöllä kangaskauppareissut ja kävis ostaan sauvakävelysauvoihin ne kumitulpat ja hoitas rahapäiväasioita..
Illalla ottais rennosti..

Ja kirjoittelis tänne huppelijuttuja..
Vai ottaisko jokun lukemattoman kirjansa välillä?
Ans kattoo.

Kynttilöistä ja tunnelmasta..
Mulla on sahattuna parrunpätkiä ja niihin on pidikepuut, hyllynkannakkeet. On myös ruskeaa petsilakkaa. Ja valkea seinä. Saa luostarimaisen tunnelman kun ne väsää seinälle ja laittaa kynttilöitä.
Pitää vaan olla varovainen kun on vanha puutalo purueristeillä.
Ehkä pengon jo vintiltä valosarjat ja laitan niillä tunnelmat..

Vierailija
Pönni
Meikä sitä vaan ihan selvinpäin eikä ees sauhuja vedeltäväks eikä o ketään että nusasiskaan. On torttusen ilta-aikaa.. JESSUS! Tsiisus..Magnustilaumassa,

Juu, vähän on menny unirytmi sekasin, ei kai sillä niin väliä.
Onneks ei tarvii mennä töihin, voi tehdä mitä haluaa.
Jos sulla on monta magnustii, tua mulle yks, ei oo ku vajaa kilo lihaa pakastimessa.
Kuis torttunen voi iltaisin, törröttääköse?

Vierailija
fenomenologi
Pönni
Meikä sitä vaan ihan selvinpäin eikä ees sauhuja vedeltäväks eikä o ketään että nusasiskaan. On torttusen ilta-aikaa.. JESSUS! Tsiisus..Magnustilaumassa,

Jos sulla on monta magnustii, tua mulle yks, ei oo ku vajaa kilo lihaa pakastimessa.

Sinulla on tainnut mennä sekaisin jo muutakin kuin unirytmi.

Voin aamulla kattoo aamutortun sen väännettyäni että törööttääkö.
Laitan leivoslaatikkoon ja tuon mangnustin tilalla tästä pari kilsaa fillaroiden.
Loppuu tiedustelut moiset.
Korkki kiinni tai kone jos alkaa taas jutut mennä navan alle. Tsotstot.
Tai.. me jutskaan ystäväsi Rapsutiinin kanssa miten töhööttää tussut ja kassit.. Kerrankin olis yhteinen sävel kun oot päissäsi.
Voitte mitata ne munatkin samalla.
Hyvää yötä ja kirpuille tyätä.
Mää meen ny maate.
*krooh*

Vierailija
Pönni
fenomenologi
Pönni

Voin kattoo aamutortun ja tuon mangnustin Tsotstot.

Ok,

Vierailija
Pönni
... eikä o ketään että nusasiskaan. On tää ankeeta..

Seisottaja!

Ensiks antaa ymmärtää ja sit ei ymmärrä antaa.
Voi fenomenopoloista...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat