Eläinten ruumiit

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Miksei mettässä ikinä näy eläinten ruumiita? Karhujen ja naalien ja sellaisten. Ihmisten ruumiita kyllä löytyy siloin tällöin. Meneekö eläimet jonnekin piiloon kun ne kuolee?

Tosin löysin mä kyllä autotallin ja tiilikasan välistä linnun luurangon.

Kommentit (4)

Vierailija

Minkähänlaisesta metsästä niitä olet etsinyt? Täällä pk-seudulla raatoja tuppaa löytymään teiden varsilta niin paljon, ettei niitä riitä niihin vähäisiin metsiin asti. Oikea metsä onkin sitten sen verran laaja alue, ettei sieltä niitä olekaan niin helppo bongata.
Lisäksi tuppaavat ne muut söpöt eläimet pistelemään ne suuhunsa. Kolmisen viikkoa muistaakseni menee kun kissan raato katoaa pelkästään muurahaisten ja matojen toimesta.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Luonto on jännä paikka. Luonto tulee joskus myös lähelle. Luonto toimii myös kadulla. Luonto hoitaa kadulle joutuneen oksennuksenkin hyvin nopeasti. Luonto tuo jotain lintuja tai jotain syömään sen oksennuksen. Luonnon kiertokulku on jopa jännittävämpi kuin Avara luonto.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kyllä mää oon nähny eläinten ruumiita luonnossakin. Esimerkiksi kuolleen käärmeen olen nähnyt metsikössä sekä hiiren. Se käärme oli täynnä ampiaisia, ilmeisesti ampparit oli tappanut sen. Tai ainakin ne söi sitä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ei nyt ihan luonnossa, mutta taloyhtiömme alueella oli taannoin kahtia palasina oleva pikkulintu. Oli omituista että siitä oli irrotettu toinen siipi ja torso jossa oli toinen siipi ja ehjä pääkin jäljellä oli ehkä kertaalleen runtattu, mutta muuten eläin oli ehjä.

Liekö joku riipinyt lemmikkinsä kidasta linnun veks ennen kuin on ehtinyt kunnolla nauttia saalistuksensa hedelmistä? Siinä meni tappo hukkaan ja elämä kanssa. Jos tappaa niin pitää syödä se tapon kohde, eihän siinä muuten järkeä ole.

Uusimmat

Suosituimmat