Mitä mun pitää tehdä..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

tervehdys kaikille!

Ajatelin vaan ottaa tämmösen asian esilleen.. Minä seurustelen noin 4kk ja kaikki on hyviin.. Mutta nyt on tullut ongelma niin että mun tyttöystävä on raskaana ja aikoo lopettaa seurustelun. Vaikka meidän välillä ei oo mitään ongelma. Mitä minun pitää tehdä, minä en halua että loppu se seurustelu.

Minä en ymmärä..

Sivut

Kommentit (33)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Väärällä palstalla kyselet. Täällä pyörii vaan sosiaalisesti rajottuneita joilla ei ole tosielämästä mitään kokemusta. Toisekseen, eipä siinä paljo ole tehtävissä jos tyttö ei halua. Voit yrittää olla sille kiva ja kysellä syytä. Mutta ei toista voi väkisin pakottaa suhteeseen.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Väärällä palstalla kyselet. Täällä pyörii vaan sosiaalisesti rajottuneita joilla ei ole tosielämästä mitään kokemusta. Toisekseen, eipä siinä paljo ole tehtävissä jos tyttö ei halua. Voit yrittää olla sille kiva ja kysellä syytä. Mutta ei toista voi väkisin pakottaa suhteeseen.

No ei suomi24:stä löydy näinkään selväpäistä porukkaa.

Vierailija
karikaran
tervehdys kaikille!

Ajatelin vaan ottaa tämmösen asian esilleen.. Minä seurustelen noin 4kk ja kaikki on hyviin.. Mutta nyt on tullut ongelma niin että mun tyttöystävä on raskaana ja aikoo lopettaa seurustelun. Vaikka meidän välillä ei oo mitään ongelma. Mitä minun pitää tehdä, minä en halua että loppu se seurustelu.

Minä en ymmärä..

Ei auta kuin odottaa testin tuloksia.

Jos se on sun, niin maksamaan joudut "ylihintaa" ja sillä siisti.

Tosin on siinä yksi mahis: jos se nainen menee jonkun muun kanssa naimisiin, ennen kuin muksu syntyy, eikä kukaan puhu mitään, niin sitten se menee sen uuden herran piikkiin. Mutta viisi vuotta on oltava "kylmän ringin kanssa", että jos se päättää kuitenkin kiistää...

Sekin mahdollisuus on, että katoat, etkä mene testiin, etkä maksa.

Ja tulot voi pudottaa alle just toimeentulominimille kun "jälkikäteishintaa" määrätään: se voidaan määrätä nollaksi. Takautuvasti sitä ei voi määrätä.

Vierailija
karikaran
tervehdys kaikille!

Minä en ymmärä..

Niin.. ongelma ei näytä olevan teidän välillänne. Tyttöystäväsi vain ei halua seurustella sinun kanssasi.
Oletko jutellut raskaudesta, siitä että jos ja todennäköisesti sinun siittämäsi lapsi on myös sinun, ei vain hänen ja sinulla on juridiset kuin sitten todennäköisesti ihan oikeet isän velvollisuudet ja oikeudet?

Jos tulee iso ongelma eikä hän halua puhua niin meet jonkun juristin puheille tai oikeusaputoimistoon.

Raskaus on iso asia ja jos hän ei tee aborttia niin lapsi syntyy aikanaan ja tarvitsee myös isää.
Jos sinua on käytetty vain hyväksesi raskauden aikaansaattamiseksi, se on törkeä rikos ja haet siihen oikeutta. Valitettavasti kun et ole käyttänyt ehkäisyä sinun on vaikeaa näyttää toteen hyväksikäyttöä - ellei sinlle ole valehdeltu naisen käyttämästä ehkäisystä.

Sinun asemasi näyttää kurjalta.
Minulta enshätään sympatiaa ja empatiaa, yms.

Sekin kiinnostaa että millainen tyttöystäväsi on? Siis mahdollisena äitinä? Huolehtiiko elämästään, onko hyvä äitikandidaatti jne.

Ja.. ethän nyt ole joku trolli ja pelleile?

Vierailija
karikaran
Syfilis
Onko lapsi sinun?

kyllä. lapsi on minuun..

Et voi tietää jos et ole viettänyt tyttöystäväsi kanssa 24t. vuorokausittain. Vaadit isyystestiä jos hän synnyttä lapsen ja vaatii sitten sinulta elatusmaksuja. Et ala maksaa jonkun toisen siittämästä lapsesta jos muksu ei olekkaan sinun.

Miten sinä olet noin lyhyen seurustelun aikna jättänyt huolehtimatta ehkäisystä?
Oletteko kihloissa?
Asutteko jo yhdessä?
Oletteko suunnitelleet tulevaisuutta?
Oletko "vahinkoherkkä" tyyppi? Siis huolimaton yleensäkkin vai miten on sattunut että joku uusi ihminen on aluillaan ja asia tuossa jamassa?
Etkö tiennyt että sukupuoliyhdyntä ilman ehkäisyä voi johtaa raskauteen?

Onko nainen (hänhän on aikuinen?) valehdellut sinulle jotakin ehkäisystä tjms.?

Lasta tässä nyt mietin, toki sinunkin tunteitasi mutta kai itse ymmärrät että sinun tunteesi tässä nyt eivät niin kiinnosta kun olet aikuinen. Olethan?
Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
Vatkain

Älä nyt sinä!
Onhan täällä vanhemmuutta eläviä aikuisia. Nyt just nukkumassa enin osa ja aamulla töihin mutta voi osua jonkun silmiin.
Hiukan kyllä tämä kelloaika ja muutkin seikat tässä mietityttää että onko vaan taas jonkun keskenkasvun troolaamista? Kirjvihreitäkin niin että vois olla honoosoomee huppelissa?

Joku poikakaverijäynä. Hihittävät keskenään kun jokkut vastailee.
Tiijä näistä toisaalta.. Kuka kysyy netissä neuvoa?
Miks ei kysy äidiltään, siskoiltaan, isältään, vaariltaan, mummoltaan, tuttaviltaan..???

Vierailija
Fanaatikko
Laita joku kaveri isyystestiin sun henkkareilla

Sinä sopisit hyvin kaveritroolaajaksi.

Nimim. nettipolliisia leikkivä Pöntinen.
Salainen agentti.

Vierailija
Pönni
Fanaatikko
Laita joku kaveri isyystestiin sun henkkareilla

Sinä sopisit hyvin kaveritroolaajaksi.

Nimim. nettipolliisia leikkivä Pöntinen.
Salainen agentti.

Voisin jopa auttaa miestä mäessä.
Oli vaan vähän hoono soomi, ei ehkä onnistuisi
herran henkkareilla, minä kun olen niin kovin vaalea.

Toi "kaveritroolaaja" oli ihan uusi termi.

Vierailija
Pönni

Joku poikakaverijäynä. Hihittävät keskenään kun jokkut vastailee.
Tiijä näistä toisaalta.. Kuka kysyy netissä neuvoa?

Karikaran on intialainen nimi, ehkä ketjun avaaja on sieltä kotoisin.
Voihan se olla niin että avaajan tyttöystävän mielestä on selvinnyt jotain sellaisia kulttuuri- tai muista eroista johtuvia asioita, ettei halua viettää loppuelämäänsä hänen kanssaan.
Ehkä hänellä on tullut virhearviointi kun on luullut että neiti on nyt hänen omaisuuttaan kun on raskaana hän ja sitten todelliset luonteenpiirteet ovat alkaneet paljastumaan.
Ehkä hän luulee että kaikki on ok, ei kuitenkaan selvästikään ole kun neiti ei halua jatkaa seurustelua.
Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko kuitenkin itsessä jotain vikaa, kukaan ei ainakaan omista muita ihmisiä, kuten jossain kulttuureissa kuvitellaan.
Parasta kai olisi että olette ainakin toistaiseksi vain kavereita ja tutustutte paremmin, ehkä neiti muuttaa myöhemmin mielensä.

Vierailija

Tyttöystävä ei vaadi minulta mitään.. vaikka lapsi on minuun.
Minä en halua jättää tyttöystäväni tälleen.. Haluan olla hänen kanssa tässä jutussa mukaana. Minä en vaatinut mitään vaan, y
ritän pitää aina yhteyttä, mutta hän ei vastaa mun soittoihin ja eikä viesteihin.

Toi mua sattuu toisi paljon. Jos meillä olisi riitä ja me erotaan, se on eri asia..

Tyttöystävä ei halua pitää minua ja lapsia yhtä aika, niin hän sanoi..

Olenko minä väärässä vai onko mun tyttöystävän päätös oikein?

Ihan ensimmäiset kokemukset..

Vierailija

Noh.. olkoot nyt intiaani tai intialainen niin suomessa kait on ja suomalaisen neidin kanssa ja suomen säännöillä nyt mennään. Intiaanisotia eikä intiansotia ole nyt meneillään niin että on tullut hän tänne ihan itse? Vai mitä sanoo itse Karikaran? Mites on?

Kannattaa tutustua paikalliskulttuuriin kun maahan saapuu jos et ole täkäläisiä.

Ensimmäinen viesti ihmettelee että voiko tyttö ja poika olla ystäviä?
Siis suomessa se on sääntö, ei poikkeus.
N. 4kk. seurustelu tällä ei tarkoita vielä mitän vakavaa.
Oikeastaan vasta sitten kun on asunut yhdessä vuoden pari voi tietää kumppanista riittävästi niin että alkaa harkita niitä lapsia jos on vastuullinen.

Kyllä tämä nyt hiukan siltä vaikuttaa että on joko sattunut silkka vahinko tai joku neiti on halunnut kauniin tummasilmälapsen mutta ei tarvitse isää?

Voi.. jospa olis vaan alkuraskauden oikku ja huomenna kuullaan että tilanne on muuttunut?!
Toivotan vaan etukäteen, takakäteen paljon onnea kävipä niin tai näin! Sitä ei meillä ihmispoloilla ole koskaan liikaa.

Vierailija
Pönni
Noh.. olkoot nyt intiaani tai intialainen niin suomessa kait on ja suomalaisen neidin kanssa ja suomen säännöillä nyt mennään. Intiaanisotia eikä intiansotia ole nyt meneillään niin että on tullut hän tänne ihan itse? Vai mitä sanoo itse Karikaran? Mites on?

Kannattaa tutustua paikalliskulttuuriin kun maahan saapuu jos et ole täkäläisiä.

Ensimmäinen viesti ihmettelee että voiko tyttö ja poika olla ystäviä?
Siis suomessa se on sääntö, ei poikkeus.
N. 4kk. seurustelu tällä ei tarkoita vielä mitän vakavaa.
Oikeastaan vasta sitten kun on asunut yhdessä vuoden pari voi tietää kumppanista riittävästi niin että alkaa harkita niitä lapsia jos on vastuullinen.

Kyllä tämä nyt hiukan siltä vaikuttaa että on joko sattunut silkka vahinko tai joku neiti on halunnut kauniin tummasilmälapsen mutta ei tarvitse isää?

Voi.. jospa olis vaan alkuraskauden oikku ja huomenna kuullaan että tilanne on muuttunut?!
Toivotan vaan etukäteen, takakäteen paljon onnea kävipä niin tai näin! Sitä ei meillä ihmispoloilla ole koskaan liikaa.

kyllä olen ollut jo yli 10v suomessa.. vaikka me seurusteltiin 4kk,mutta me tunnetiin jo yli 5 v sitten..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat