Palsta markkinointikanavana

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletko ostanut jonkin tuotteen palstalla käytyjen kesksutelujen johdosta?

Minkä tuotteen ostit ja paljonko se maksoi?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

http://www.lifeextension.fi/super-booster-p-825.html
Life extension - Super Booster
Hinta 33.80€
Lisäravinne palstalla suositeltiin k-vitamiinia minulle tämän purkin muodossa. Apteekista ei kyseistä vitamiinia saanut joten ostin suositeltua tuotemerkkiä.
Tämän jälkeen olen miettinyt onko suomalaisilla foorumeilla vielä tuotemerkkien palkkaamia markkinoijia ja jos on niin kuinka paljon.

Vierailija
Hybrid

Tämän jälkeen olen miettinyt onko suomalaisilla foorumeilla vielä tuotemerkkien palkkaamia markkinoijia ja jos on niin kuinka paljon.

Sama mulle tuli mieleen. Jos esimerkiks 40% äänestykseen vastainnesta sanoo ostaneensa tuotteen palstan puheiden perusteella niin silloin keskustelupalsta on ÄÄRETTÖMÄN tehokas markkinointitapa. No, katotaan noi tulokset kunhan aihe hiukka vanhenee.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Luin niitä kauheita hiiren nirhauskeinoja ja hankin sen äänikarkottimen, makso jotain 30 euroa.

Markkinointi vaati minun tapauksessa myös vaihtoehtoiset kommentit ja aiheen aloitin itse.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Wiisas
Luin niitä kauheita hiiren nirhauskeinoja ja hankin sen äänikarkottimen, makso jotain 30 euroa.

Markkinointi vaati minun tapauksessa myös vaihtoehtoiset kommentit ja aiheen aloitin itse.

Mä oon alottanu joskus ihan samasta aiheesta. Mulla on karkottimia, mutta kaikki niistä ei tunnu toimivan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jotain ruoka-aineita oon syömäkyselyn perusteella ostanu ja suunnittelin ostavani D-vitamiinia. Ainakin noi mä muistan. Voi olla että jotain muutakin, tuskin mitään kallista. Niin ja vaihdoin virusturvani palstalaisen suosittelemaan.

Hämmentää.

Vierailija

Kuka perkele meni muuttaan mun ostsikkoa?
Miksi ei saa kirjoittaa PALSTA markkinointikanavana, vaan pitää kirjoittaa, Palsta markkinointikanavana?

Jos tässä on jokin sääntö niin vaadin että kaikki muutkin otsikot muutetaan kyseisen standardin mukaiseksi.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005

Joitain Art housen, Ursan ja Terra Cognitan kustantamia tieteen (lähinnä fysiikkan) populaariteoksia on tullut joitakin vuosia sitten ostettua. Hintoja en muista, mutta veikkaisin niiden maksaneen siinä 20-35 € kappaleelta.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Niin..siis jos tätä palstaa (tiede...) tarkoitetaan niin en varmasti ostaisi ikinä mitään. Toisilta palstoilta kyllä saa ihan järkeviäkin vinkkejä

Vierailija
KBolt
Niin..siis jos tätä palstaa (tiede...) tarkoitetaan niin en varmasti ostaisi ikinä mitään. Toisilta palstoilta kyllä saa ihan järkeviäkin vinkkejä

Etkö edes D-vitamiinia ole ostanu?

Vierailija

Joku täällä markkinoi kananmunia jossain ketjussa ja mulle tuli kauhea hinku. Pakko käydä ostamassa loota.

...ostin niitä onnellisia munia...

Vierailija

Arvostamieni kirjoittajien suosittelemia kirjoja on jonkin verran tullut hankittua sekä erinäisiä ravinteita joiden merkit ja ostopaikat yksinkertaisesti hinta-laatusuhteen mukaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Lunz
Arvostamieni kirjoittajien suosittelemia kirjoja on jonkin verran tullut hankittua sekä erinäisiä ravinteita joiden merkit ja ostopaikat yksinkertaisesti hinta-laatusuhteen mukaan.

Mitä kirjoja? Vinkkaa mullekin!

Hämmentää.

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Äänestin "en", mutta nyt muistin, että ostin vahvempaa deevitskua kerran, kun nuo hypokondriset "pimp my body" -tyypit onnistuivat hypnotisoimaan minut.

Mutta tarpeeseenhan se tuli.

Muutoin olen vähän huono markkinoinnin kohde, sillä käsieni läpi ei käytännössä kulje senttiäkään muuhun kuin hengissä pysymisen kannalta välttämättömiin päivittäistavarahankintoihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat